Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plastic broeken

  • Adriana

    Hoi Ellen

    Vind het heel jammer voor jou dat je moeder zo reageerd.

    Bedoel jij bent nu 18 en geen klein kind meer. Dat bedplassen kun je niets aan doen,en de luiers zijn ook geen straf neem ik aan.

    Het scheelt jou moeder gewoon een boel werk en jou een kletsnat en koud bed en minder nachtrust.

    Kun je als jij het weer wilt gaan dragen een afspraak met je moeder maken,zoals van “mam als ik nu zelf mijn luier omdoe en u controleerd het voor dat ik mijn plasticbroek aandoe” en dit een week volhoud en het gaat goed mag ik het dan zelf doen?.

    Zou ze hiermee kunnen instemmen? kan me haast niet voorstellen dat ze jou (18 jarige dochter) dit kan wijgeren.

    Is het bedplassen een erfenis van één van je ouders? Zoja zijn zij ook zo behandeld?

    Mag jij het s'morgens zelf wel uitdoen? of doet je moeder dat op jou bed.

    Ziet ze jou omdat je nog in bed plast als een klein kind? Worden je zusjes ook “klein” gehouden.

    Lees anders het relaas van “Jos” ook maar eens maar dat niet zelf kunnen heeft zijn oorzaak.

    Hoop echt dat als jou moeder weer besluit dat je weer geluierd naar bed moet jullie toch tot een compromie komen,zou voor jou ook veel beter zijn denk ik.

    Heb jij overigs nooit lekkage met je drukknoop plasticbroek gehad. Bedoel zo'n pullup van sga is rondom dicht en vele malen goedkoper.

    Nou tot zover eerst maar weer en hoor wel weer van jou. Hé Ellen veel sterkte.

    Groetjes en een droge nacht. Adriana

  • Ellen

    Hoi Adriana,

    Lief dat je zo reageert maar vannacht is het alweer gebeurd. Tegen 2 uur vannacht werd ik wakker en was mijn bed nat. Ik was het bed aan het verschonen toen mijn moeder de kamer opkwam, zij moet me gehoord hebben. Ze heeft me verder geholpen en toen het bed klaar was, zei ze dat het weer te vaak gebeurd en ik weer een luier om krijg. Ik heb haar wederom gevraagd en gesmeekt of ik het zelf mocht doen maar daar is gewoon niet over te praten met haar. Ze heeft me weer geluierd zoals het altijd al ging. In de morgen doet ze de luier ook weer af. Ik denk dat ze me als een klein kind ziet vanwege het bedplassen en de luiers, mijn zusjes hebben nergens last van en worden normaal behandeld. Zover ik weet hebben mijn ouders het ook niet gehad. In de luier heb ik zelden of nooit lekkages gehad. Ik kan niet geloven dat ik weer zo zit met een luier om, dacht echt dat het eindelijk voorbij was, maar nu is het er toch weer. Ze had het al aangekondigd.

    Ellen

  • Adriana

    Hoi Ellen

    Dit is een slechte start van 2013. Als wat je schrijft echt waar is heb ik zeer met jou te doen.

    Heb je geen vader die haar op andere gedachten kan brengen.

    En als zij een avond weg gaan hoe gaat het dan? moet je dan opblijven tot ze weer thuis zijn.

    Is er in de familie ook niemand die jij in vertrouwen kunt nemen om je moeder op andere gedachten te brengen.

    Weet ze overigs dat jij op deze site zit en dit allemaal verteld.

    Want vond ze het niet vreemd dat je over de plasticbroeken begon.

    Hé meid heel veel sterkte vanavond met het naar bed gaan.

    Veel liefs Adriana.

  • Ellen

    Hoi Adriana,

    Ja dit is een heel slecht begin. Alsof weer alles van voren af aan begint. Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn vader heb ik nauwelijks contact. Als ze weg moest in het verleden dan kreeg ik al vroeg de luier om als ze laat thuis kwam. Anders mocht ik wachten. Ze weet nog niet dat ik hier gepost heb. Ik wil er wel nog bij zeggen dat ik geen ruzie of zo met mijn moeder bij heb, zij is over het algemeen een hele goede moeder hoor.

    Groetjes Ellen

  • Adriana

    Hoi Ellen

    Nogmaals ik vind het heel erg voor jou dat je zo behandeld word,binnenkort koopt ze misschien wel een speen voor je.

    Weet niet hoe jullie op vakantie gaan,bungalow of camping? dan ging/gaat het katoen ook mee en drogen buiten aan de lijn?

    Wat ik vroeg over een ander vertrouwens persoon is dat niet wat. Er zijn vast mensen in de familie die van jou bedplassen weten.

    En vriendinnen dan,wat vinden zij hiervan. Blijft er wel eens iemand slapen.

    Heb jij het verhaal van Jos ook gelezen.

    Groeten maar weer en op naar droge nachten Adriana

  • Ellen

    Hoi Adriana,

    Er is goed nieuws, vanmorgen hebben mijn moeder en ik een lang en goed gesprek gehad over hoe nou verder te gaan en daarbij hebben we elkaar ook wel aan het denken gezet. Ik ga niets over de inhoud zeggen want dat is te veel persoonlijk maar het komt allemaal wel goed.

    Groetjes,

    Ellen

  • Adriana

    Hoi Ellen

    Ben zeer blij voor jou dat het ten goede is gekeerd. Jullie kunnen wel snel zeg,want 2-1 zeg je nog dat er niet over te praten valt maar nu lijkt het wel 360 graden naar de goede kant gedraaid te zijn.

    Hoe kan dit zo snel. Een moeder die als een blad aan de boom helemaal bijdraaid.

    Vind het een beetje vreemd?begrijp je dat.

    Maar als het echt zo is en blijft ben ik nogmaals zeer blij voor jou. De beide jongens hadden ook zoiets van dit kan toch niet waar zijn.(Moeder luierd 18jarige dochter).

    Hoeveel luiers draag je s'nachts vroegen de jongens zich af. Zij hebben 2 aan elkaar genaaid en dan 1 of 2 inlegluiers erin.

    Welterusten en lekker slapen in jou zelf omgespelde luiers neem ik aan.

    Lieve groeten en ik hoor weer van jou. Adriana

  • Ellen

    Hoi Adriana,

    Nee dat is nog niet over, ik krijg nog steeds de luiers om. Maar het gesprek was verhelderend en goed voor ons allebei. Ik begrijp mijn moeder nu beter waarom ze het zo doet. Ze heeft een aantal dingen gezegd die wel kloppen maar die ik niet op dit forum wil zetten. Ik kan het nu wel een beetje begrijpen daarom is het gesprek goed geweest. Ik draag 's nachts een dikke molton luier met daarin drie inleggers. Dat is een flink pakket. Sorry als ik je op een dwaalspoor gebracht heb maar ik wil niet alles hier vermelden.

  • Adriana

    Hoi Ellen.

    Ben heel blij dat het gesprek voor allebei verhelderend gewerkt heeft.

    Maar blijf het wel “wreemd” vinden dat jij je zelf niet mag gaan luieren zoals mijn jongens doen. Maar goed jij hebt er nu “vrede” mee begrijp ik?

    Mag je het nu wel zelf doen als ze weggaat of moet jij weer wachten.

    Als ze jou vroeg in de luiers spelde als ze wegging hoe deed je dat dan als jij plassen moest,gewoon? in je luiers.

    Als jij ze dan droeg liep je er gewoon beneden in of bleef je op jou kamer

    Had ook even op de save site gekeken en zag heel wat verschillen.

    Ten eerste lijken ze klein? op de plaatjes zitten ze allemaal strak om de luiers. Als je de broeken van SGA hebt daar zit veel meer luierruimte in.

    Ook zag ik veschillende met print,hoop wel dat jou moeder neutrale kleuren heeft gekocht voor je?

    Hoop ook dat ze er nu iets minder open mee naar buiten treed zoals de was buiten hangen.

    Heb vanmorgen ook weer de witte was gedaan en hangt nu op zolder te drogen.

    Kunnen de jongens vanavond weer een lekkere frisse luier omspelden,want er blijft ook weer een vriend slapen dus zal er weer exstra gebruikt worden.

    Groeten Adriana

  • Ellen

    Hoi Adriana,

    Ik ben ook blij dat we dit gesprek gehad hebben, ik kan er nu vrede mee hebben zoals het gaat. Gisteravond was mam bij haar hobbyclub en heb ik gewoon kunnen wachten tot ze terug was. Als ik vroeg een luier om kreeg zat er inderdaad niks anders op dan in de luier te plassen als ik moest. Ik was daar ook gewoon mee beneden dat komt wel vaker voor hier en daar kijkt niemand binnen ons gezin van op. Wat de plastic broekjes betreft die zijn een maat groter dan ik als kledingmaat heb. Ik ben vrij klein en die zitten goed en sluiten goed af. Ik heb voor het merendeel normale kleuren maar er zitten ook prints tussen. Wat de was betreft heb ik het nog niet meegemaakt dat het buiten hangt met dit regenweer maar ze zou dat anders aanpakken.

    Groetjes Ellen