Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plastic broeken

  • luier1965@hotmail.com

    ik heb S.G.A. plastic broeken te koop in de maten : S, M, L, XL, en XXL.

    De prijzen voor de broeken zijn als volgt:

    maat S en M zijn 5 Euro per stuk

    maat L en XL zijn 6 Euro per stuk

    Dit is exclusief verzendkosten.

  • Adriana

    Waarom zo geheimzinnig je kan toch gewoon een prijs noemen of is dit afhankelijk van verschillende factoren,

    Bij de vakhandel kosten ze tussen de 5 en 7.50 euro.

  • Adriana

    Bedankt voor je vlotte reactie op mijn opmerking. Mis alleen de prijs van de XXL nog en wat zijn de verzendkosten ongeveer per plasticbroek. Bij voorbaat dank.Adriana.

  • luier1965@hotmail.com

    De prijs van de XXL is 6,50 Euro.

    Als je weet dat een maat M 62 gram weegt, zijn de verzendkosten 1,38 Euro

    Eeen maat XL weegt 85 gram, verzendkosten ook 1,38 Euro

    Maar een XXL weegt 104 gram, en dan zijn de verzendkosten 1,84 Euro

    Dit is allemaal zonder een envelop, dat gewicht komt er nog bij.

    Hoop dat het allemaal duidelijk is, groeten Eric

  • Adriana

    Dag beste ERIK ben blij dat je nu zo volledig bent geweest. Als jij dit nou de eerste keer gelijk gedaan had was deze ‘woorden’ wisseling niet nodig geweest. Had het idee dat jij eerst even uit de tent gelokt moest worden. Ben op het moment geen nieuwe plasticbroeken voor mijn jongens nodig,maar in de toekomst is het mogelijk dat ik ze bij jou ga bestellen. Wens je veel succes met de handel en hoop dat je er goed wat gaat verkopen want zeg nou zelf ‘het is en blijft ouderwets’ maar ook in deze tijd kunnen we er nog steeds niet zonder. Je leest op steeds meer bedplassites dat onze jeugd nu ook weer terug grijpt naar de ouderwetse katoenen luiers en daar hoort toch die fijne plasticbroek overheen. Weet ook niet of jij ze zelf ook gebruikt en wat jou er toe brengt om in de plasticbroeken handel te gaan.

    Nu de groeten en lees wel weer eens wat van jou ‘hoop ik’. Adriana

  • luier1965@hotmail.com

    Hallo Adriana, Het was absoluut niet mijn bedoeling om onvolledig te zijn.

    Ik zou je alleen willen vragen, en dat geldt voor iedereen, dat als men persoonlijke boodschappen en/of een eventuele bestelling heeft, men dat dan doet via mijn emailadres: luier1965@hotmail.com.

    Ben benieuwd van je te horen hoe je 2 jongens met hun luier en plastic broek omgaan.

    Ikzelf ben al mijn hele leven afhankelijk van luiers en plastic broeken. Ik vind ze handig, en daarom kreeg ik het idee om ze te gaan verkopen.

    Nou, tot zover. We wachten rustig af of mensen reageren………

    Groeten, Eric

  • Adriana

    He beste Eric als jij het niet erg vind doe ik het gewoon via deze weg.Vind dat de info voor iedereen te lezen moet zij en dat we geen geheimen voor elkaar moeten hebben.Ook kunnen andere mensen hier iets mee doen.

    Nu mijn zoons ze zij nu 13 en 15 jaar en plassen zeer regelmatig in bed we maken hier totaal geen probleem van en proberen de schade zo klein mogelijk te houden.

    Toen ze jong waren gebruikte ik katoenen luiers en toen ze overdag uit de luiers waren ging ik over naar de pampers. Toen die te klein werden kwamen de drynites in beeld,maar naar mate ze ouder werden en meer gingen plassen kwam een nat koud bed s'ochtens steeds vaker voor.

    Ze begonnen hier over te klagen en vroegen of het niet anders kon. Ben toen achter de computer gaan zitten google'n en zag dus dat er grote plasticbroeken voor dit soort kinderen verkrijgbaar waren.

    Ook las ik op verschillende sites dat er steeds meer oudere kinderen en ook ouderen terug gingen naar de katoenen luiers omdat deze mensen ook vaak lekkage hadden. Want een ‘pamper’ neemt aan de zijkant niets op .Daar in tegen ben je met katoen helemaal rondom voorzien van opnamecapciteit.Na dit allemaal gelezen te hebben heb ik de spullen gekocht/verzameld wat naaiwerk verricht uitgewassen en toen alles klaar was s avonds met de jongens naar boven gegaan en het spul op bed klaar gelegd. Ze keken eerst wel even vreemd van wat moeten we hier mee maar na enige uitleg wouden ze het wel proberen. Heb die avond mijn beide jongens weer in het katoen gespeld en zelf de plasticbroek aangetrokken. Ze werden de volgende ochtend wakker in een droog bed en dit is tot nu toe ook zo gebleven.

    Ze zijn er niet meer uit te krijgen s'morgens ‘bij wijze van spreke’ zo blij zijn ze met deze ouderwetse oplossing. En hoe ze er verder mee omgaan naar hun vrienden toe gaat ook goed. We hebben er voor hun vanaf het begin ook nooit moelijk over gedaan een beetje openheid kan geen kwaad.

    Hoop dat jij hier wat mee kan. Groeten van Adriana en Boys.

  • A.Heida

    Hallo,

    Ik had een vraag over SGA heeft u hier ook nog oudere van tekoop en dan bedoel ik de SGA plasticbroek met het witte maatlabel met rode letter M,L,XL XXL Deze zijn wat zwaarder van kwaliteit en wat dikker plastic.Deze zijn haast nergens meer te verkrijgen.

    Tegenwoordig zijn ze van een ander soort kunststof en lang zo sterk niet als de oudere.

    Mvg,

    Arie.

  • luier1965@hotmail.com

    Beste Arie,

    Ik vrees dat ik je niet kan helpen. Ik krijg van de leverancier natuurlijk alleen de nieuwere typen broeken.

    Ik ken de bedoelde broeken wel, maar ik denk niet dat ze nog te leveren zijn……

  • robbie

    hallo,

    kunnen jullie net als ik 24 jaar,iedere hetro klaarmaken?

    zelfs nog terwijl vrindin toekijkt?

    en dan 3 maal in 2 uur?

    wil je het ook leren?