Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plastic broeken

  • Adriana

    Hoi Robbie

    Vind niet dat je deze vuiligheid hier moet spuien.

    Deze site heet Katoenen Luier Startpagina

    Dus is alleen bedoeld voor onderwerpen over Luiers, Plasticbroeken en Bedplassen.

    Wat jij nu geschreven hebt heeft hier totaal niets mee te maken.

    Jij bent 24 en stoer,dan begrijp je dit OOK wel of NIET.

    Dit wou ik toch even kwijt. Adriana………

  • gejaro

    Beste Adriana hier spreekt iemand die vroeger ook luier en plasticbroeken moest dragen omdat hij nog in bed plaste.Alleen bij mij was het zo tot mijn 10 jaar omdat ik tot die tijd in een weestehuis zat omdat mijn ouders gescheiden waren.Vanaf mijn 10 jaar tot mijn 13 jaar bij een pleeggezin en aangezien hun dochter een half jaar ouder was dan mij en ook weleens in bed plaste maakte zij er geen probleem van .Tot mijn 29 jaar was ik zindelijk zoals ze dat noemen daarna door een operatie ben ik urine incontinent geworden.Vandaar dat ik nu weer luiers en plasticbroeken draag.Ik werd vroeger hiervoor gestraft dat was in die tijd normaal schijnbaar. Ik vind dat je een kind daar niet om moet straffen.Als je wilt babbelen kan dat via mijn e-mail groetjes gerrit.

  • casper

    goede middag ik wou je eens vragen hoe doe jij dat met betallen als ik bij jou een plastic broek doe kopen want dat staat er niet bij dat was mijn vraag aan jou groetjes van casper

  • Adriana

    Beste Gejaro (Gerrit)

    Jij werdt er vroeger in het weeshuis voor gestraft zeg je!!!. Was jij de enigste bedplasser daar ,en waren die luiers en plasticbroek niet bedoeld om het bed droog te houden zodat er minder waswerk kwam.

    In dat pleeggezin later (dochter plaste ook nog in bed) kreeg jij daar ook een luier en plasticbroek aan of had jij iedere ochtend een nat bed.

    Die dochter gebruikte ook geen bescherming.

    Ik straf mijn jongens ook totaal niet door ze luiers en plasticbroeken te laten dragen,scheelt mij wel een hoop waswerk maar ze vinden het zelf ook een stuk prettiger om niet in een nat en koud bed wakker te worden.

    En de urinelucht die zo uit een nat bed kan gaan overheersen hebben we ook geen last van.Het is voor beide partijen veel beter zo.

    Om nog even op jou jeugd terug te komen,ik denk dat als je in een normaal liefdevol gezin was opgegroeid je misschien ook wel die luiers/plasticbroek had gedragen maar dan NIET als straf. WANT bedplassen je KAN er helemaal NIETS aandoen.

    Dat jij nu weer luiers en plasticbroek moet dragen ervaar je dat ook als een straf. Of heb je zoiets van het is nu nodig dus het is niet anders.

    Vriendelijke groeten van Adriana.

  • ROB

    hoy,

    als ik weet dat je ze draagt,stuur ik ze naar je toe,geen probleem!!

  • duck-26@live.nl

    Hallo,ik zou graag willen weten waar ik de leverancier kan vinden van de sga broeken,en da die van het zwarte label.

    Groetjes Mart.

  • luier1965@hotmail.com

    Beste Casper,

    Sorry voor deze late reactie!

    Als je bij mij een bestelling doet, dan geef ik je mijn bankgegevens, jij geeft je adres.

    Als het geld binnen is, stuur ik de bestelling direct naar je toe.

    Met vriendelijke groet,

    Eric

  • gejaro

    Beste Adriana. Bedankt voor je reactie op mijn verhaal c.q brief. Ik beschouw het nu niet als een straf dat ik weer luiers en plasticbroeken moet dragen het is nu anders omdat ik nu Urine Incontinent ben en hier niks aan kan doen. Ben wel blij dat er tegenwoordig gekleurde plasticbroeken zijn want die waren er toen in mijn jeugd niet. Dus viel het toen meer op. Bij het pleeggezin kregen we geen straf en werden we om de beurt in de luiers gelegd en toen kwam het al niet zo vaak meer voor dat het gebeurde zelfs mijn pleeg zusje had er in de week maar twee of drie keer last van dat ze s'nachts nat was.Alleen wat me nu opvalt is dat als je een relatie wil beginnen dat die vrouwelijke persoon zodra ze het weten al langzaam de relatie verbreken omdat ze er niet mee om kunnen gaan dat ze met iemand te maken krijgen die nog in de luiers loopt. Daar in tegen schaam ik me er ook niet voor en kom er ook meestal gelijk mee op de proppen.Je mag ook via me e-mail adres kontact met me zoeken kunnen we misschien het een en ander met elkaar uitwisselen over dit onderwerp. Vriendelijke Groeten.Gejaro.

  • Adriana

    Hoi Gerrit

    Dat is lang geleden(bijna een half jaar).

    De luiers toen en nu katoenen of wegwerp luiers. Als wegwerp waarom dan een plasticbroek?

    Vroeger kreeg jij sga plasticbroeken aan denk ik.

    Nu gekleurd zeg je,welke merken moet ik aan denken en waar betrek jij ze vandaan.

    Maar de kleur maakt toch niet uit? als ze maar doen waar ze voor gemaakt zijn.

    Wij hebben gewoon de SGA broeken die we tegenwoordig bij de hybride apotheek bestellen.

    De grootste kost daar maar 4.50 euro.

    Als ik het goed begrijp heb jij nu geen relatie? kan mij niet voorstellen dat er geen dames zijn die hier mee om kunnen gaan.

    Bedoel dat jij hier helemaal niets aan kan doen in verband met die operatie.

    Veel sterkte en groeten van

    Adriana. tot horens.

  • Jos

    Hallo Mart,

    SGA is te koop bij:

    De online drogist www.deonlinedrogist.nl

    Of hybride-apotheek.nl

    Mvg Jos