Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

• Jurre

Beste Anja,

Ik ben al geruime tijd op zoek naar jumbo luierspelden, er is veel te vinden op het gebied van luierspelden, maar geen jumbo luierspelden en juist van deze spelden ben ik afhankelijk.

Ik moet deze spelden wel gebruiken, omdat de luiers die ik gebruik nogal dik zijn. Ik ben zwaar incontinent van urine als gevolg van een verkeersongeluk. Een goede fixatie van de luier is dan wel gewenst, om je te tonen dat ik geen één of ander goedzoeker ben lees dan mijn website maar eens, let op: Het op deze site vermelde mailadres bestaat niet meer. Wel bovenstaand adres.

Ik hoop dat jij een oplossing weet? .

Het adres van deze site: www.jurrien.respecteert.nl

Groetjes Jurre

• Anja

Hoi beste Jurre je vleid mij toch wel een beetje om mij als 26 jarige moeder om hulp te vragen voor een oplossing van jou luier bevestigings probemen. Zoals ik al schreef ben ik in katoen opgegroeit en na een uitstapje in de wegwerp weer terug gekeerd in de katoen dankzij mijn nieuwe broertje. Weet niet wat voor katoenen luier jij draagt,maar als het een grote vierkante lap is die jij in vliegermodel kunt vouwen en daar dan naar behoefte losse luiers inlegt om zo op de plek waar nodig is meer absorptie te creeren kun je mijns inziens geen problemen krijgen met spelden.

Weet ook niet of Ron jou bericht al gelezen heeft of nog gaat lezen want hij is bij uitstek denk ik de beste persoon die jou kan helpen omdat hij in het zelfde ‘katoenen schuitje’ zit. Ik zou het zo een twee drie ook niet weten omdat jij wat ik gelezen heb al op onderzoek bent uitgeweest. Is Amerka ook geen optie daar is alles BIG !!!!.

Ik kan je nu alleen maar succes wensen en hoop dat RON ook nog reageerd. Lees wel hoe het verder gaat en veel sterkte met jou ‘handicap’.

Vriendelijke groeten van Anja.

• Ron

Hoi Jurre,

Ik draag ook katoenen luiers ( baby luiers) ik draag oogjes luiers met daarin voorgevormde luiers ingevouwen voor de nacht draag ik daar nog een Teddy nacht luier over heen die speld ik vast met luier spelden die koop je bij de Hema dat zijn grote luier spelden die je ook veilig kunt dicht schuiven.

wil je nog meer weten ? mail mij dan maar weer.

groet, Ron

• marcel kokkedee

ik plas nog in bed en ik daarg ook en volwassen luiers

• Anja

Hoi beste Marcel ben blij dat je gereageerd hebt,alleen vind ik het wel heeeeel kort. Zou het wel leuk vinden en anderen met mij dat jij je wat breder toelicht.

Bijv. Leeftijd,Wat je precies draagt s'nachts,Heel je leven al bedplast of later mee bent begonnen,Nog thuis woont,Eigen wil is om luiers te dragen.

KORTOM vertel ons eens meer over de persoon MARCEL met zijn bedplas probleem

Hartelijke groeten van Anja.

• Menno

Ook ik ben een liefhebber van het dragen van luiers. Het gevoel vind ik prettig. Een luier omgedaan krijgen en er in moeten plassen windt mij bovendien ook seksueel op. Net als incontinent zijn heb ik daar niet voor gekozen maar is het een fetish die ik ontwikkeld heb. Waardoor dat komt weet ik niet maar ik accepteer het en af toe zoek ik een manier om aan die gevoelens uiting te geven. Dat is iets van mijzelf en degene met wie ik dat beleef. We vallen daar niemand mee lastig en genieten daar allebei van. Wie van jullie meent het recht te hebben dat te veroordelen?

Om echter de wens te hebben incontinent te zijn of bedplasser te worden gaat mij te ver. En ik geloof ook niet dat het de juiste manier van doen is om zo'n wens te uiten richting mensen die wel afhankelijk zijn van luiers en dit als bijzonder vervelend ervaren.

Adult Babies en Diaper Lovers kunnen nu eenmaal niet rekenen op veel begrip. Dus laten we het best provocerende opmerkingen achterwege en jagen we in ieder geval de mensen die proberen ons te snappen niet weg.

De titel van het forum sluit AB's en DL's niet uit. Ik neem dus aan dat we , wanneer we ons gedragen zonder mensen voor het hoofd te stoten, gewoon welkom zijn hier.

• Anja

Hallo Menno inderdaad ben jij hier van harte welkom wat mij betreft. Weet niet of je de reactie van Ron al gelezen hebt op katoenen&plasticbroeken maar die kan er nog steeds niet mee uit de voeten.

T ' IS ook heel erg wat ron is overkomen en hoe makkelijk het ook klinkt hij zal hier mee moeten leren leven om zoals hij het ervaard om als baby!!!!! verzorgd te moeten worden en weer zeg ik HEEL veel sterkte met dit proces.

Toch vind ik ook dat hij anders denkenden zoals jij ook de kans moet geven af en toe eens iets te kunnen mede delen zonder inderdaad iemand hiermee te kwetsen.

Weet niet of je alles gelezen hebt maar er zijn je ook al anderen voor geweest met deze fetish,en als je internet wat meer afzoekt kom je site's tegen met steeds meer jeugd die ook wat met luiers/plasticbroeken hebben.

Weet niet of het aan de TIJD ligt of aan de computer maar volgens mij zit er een stijgende lijn in.

Ik zeg geniet er van op jou manier en lees wel weer eens van je.

Groeten Anja.

• ko

ik vind het kicken om een luier en plasticbroek te dragen… …soms schaam ik mij hiervoor.

• Anja

He beste Ko hier kunnen we niet zoveel mee.

Ik vind het kicken een luier en plastic broek dragen.

Zoeen hebben we al eens eerder gehad.

Vertel even wat meer over je zelf en hoe het begonnen is met jou luier/plasticbroek liefde.

Graag lees ik meer van je en niet zo als de andere niets meer van je te laten horen/lezen.

Je hoeft je niet te schamen hier want zo als je al gelezen zult hebben zijn er al meer geweest die hier ook plezier in beleven.

Groeten. Anja

• Adriana

He vakantie vierend nederland het is wel verdacht stil op deze site.

Wij zijn weer terug van een fijne vakantie en lekker uitgerust,en kunnen er weer een jaar tegen.

Mijn mannen hebben ook zeer genoten en zich weer goed door de wegwerpluier weken gehlpen.

Maar ze waren weer blij dat ze thuis lekker terug in hun katoenen luiers konden.

Heb ze dan ook weer net als vorig jaar de eerste avond thuis lekker in hun luiers gespeld en de plasticbroek erover aan getrokken net of ze dat zelf niet konden???.

Heb wel eens vaker om enige reactie hier gevraagd maar het is net of er maar weinig mensen in nederland zijn die wat hebben met bedplassen of iets anders waar luiers en of plasticbroeken voor nodig zijn.

Voor zover weer even iets van ons. Groeten Adriana.