Dag beste allemaal.
Ik Wilma heb in feb. 2010 al een stukje op plastic overbroekjes geschreven.
Heb al die tijd alles wel gevolgd en dacht kom laat ik ook weer eens wat van ons horen.
Dit was toen naar aanleiding van het stukje van Franchien over de pl.overbr.jes.
Mijn toen 12jarige zoon Stefan plaste nog steeds in bed,zo ook nu nog steeds en we hadden al wat dingen geprobeerd.
Zoals ik toen schreef hebben we samen besloten om de katoenen luiers en plastic broeken een kans te geven.
En zo als wij er toen na een week al over dachten is tot nu toe NIET veranderd. We zijn beide nog zeer positief.
We gaan er dan ook heel normaal mee om ‘hoort er gewoon bij’ we weten niet beter.
Als hij beneden loopt in zijn luiers/plastic broek,het valt gewoon niet op. Niemand uit het gezin maakt er een opmerking over.
Zelf gaat hij er dan ook heel relaxt mee om. Gelukkig ook zijn goede vrienden als ze blijven slapen.
Zo als jullie begrijpen is er wat dat aangaat niets veranderd en blijven we allebei uitkijken naar die eerste DROGE nachten.
En mocht deze nog ik weet niet hoe lang uitblijven wij zijn tot dan verzekerd van droge bedden door onze luiers en plastic broeken.
Dit wou ik even kwijt na lange tijd.
Vriendelijke groeten van Wilma en Stefan nu 14jaar oud.