Hallo lieve Anja , dank u voor te reageren ! ja het is drukte van jawelste ! Ik heb juist nog doeken gewassen ! Inge zit volledig in haar baby tijd !Vanaf vandaag is het volledig !!!!! Ja ze denk nog steeds het zelfde .
Ik heb 2 dagen volledig met haar bezig geweest , om haar in baby tijd te brengen !!!!!! Ik begrijp jullie bezorgheid , en zal daar zeker mee rekening houden !! Nu de vogende 14 dagen ga ik haar ook zo verder behandelen , zodat dat ze heel goed weet en voelt wat dat is een babytje te zijn !! Daarna moet ze terug naar school , en dan zal ik zien wat het beste is voor inge !!!
Anja , nu behandeld ik haar volledig als een baby zodat ze heel goed voelt wat dat is !!!!
Voor haar baby zijn vroeg ze regelmatig om op de schoot te zitten , en ik gaf haar eten ! Ja anja , het is een volledige aanpassing ! Veel , wat zeg ik heel veel aandacht naar inge , en dan maak ik ook tijd voor aandacht te geven aan ons oudste !
Ik zal zien na die 2 weken , en zal dan eens met onze huisdokter gaan praten !
Ja ik ben met ons klein kind veel meebezig , s'middags ens'avonds voor het slapen gaan word ze volledig gewassen , verschonen , fles geven enz……………………………
Je ziet ik heb mijn werk ! Na die 2 weken ga ik zeker met de huisdokter praten !!!!
Als je zin heb mag je mij steeds antwoorden !
Lieve groetjes ,Hilde