Beste mensen wat de naam klaas al niet aan kan richten.
Volgens mij zijn er duizende mensen in nederland met deze naam.
Heb dan ook NIETS met heel het gebeuren luiers org te maken,kende het tot nu toe niet eens.
Zoals ik ook al heb proberen uit te leggen wat ik met plasticbroeken heb,heb ik ook gezegd dat ik het HEEL ERG vind voor alle andere mensen die ze wel echt nodig zijn.
Maar wat is er nu zooooooooooooooo raar aan het gebruik of het plezier van het dragen van een plasticbroek.
Pedofilie vind ik VELE malen kwalijker om maar een voorbeeld te noemen.
DOE er toch verder helemaal niemand kwaad mee of wel dan.
EN dan het wakend oog reageerd deze persoon wel normaal,wordt dit wel getollereerd,
Volgens mij heeft mijn/ons luiergebeuren totaal niets met de SS vanuit de oorlog te maken.
Hier doe je zeker geen mensen pijn mee met zulke uitspraken
En RON je hoeft niet zo kwaad/boos op ons soort mensen te reageren,wij hebben er ook niet om gevraagd om met deze tik/handicap te worden geboren.
VIND het zoals ik al zij GEWELDIG jammer/zonde/pijn omdat dit jou is overkomen en de vele andere vormen van INCO problemen van alle andere noodzakelijke luier/plasticbroek dragers.
Daarom Ron heb ik graag dat we elkaar in onze eigen WAARDE laten omdat we totaal geen last van elkaar hebben.
DAAROM nogmaals heelllllllllllllllllllllll veelllllllllllllllll sterkte met jou handicap en daardoor je luier gebruik maar laat mij er af en toe hoe wreemd het jullie allemaal ook in de oren klinkt van mijn plasticbroek genieten.
Zoals je dan ook zult begrijpen als ik wel later constant in de luiers zou komen dat ik daar minder moeite mee zou hebben.
Ter afsluiting toch nog een vriendelijke en gemeende groet en heelllllllllllllll veelllllllllllll STERKTE!!!!!!!!!!!!!! Klaas. NOGMAALS SORRY.