Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

• Jos

Hallo beste Ron en Anja,

Volgens mij zijn er 2 Jossen.

Ik heb nl. nog nooit iets van een waslijn gestolen.

Ik draag wel al mijn hele leven lang katoenen luiers in bed.

Hopelijk heb je begrip voor mij.

Ik walg ook van die figuren die op luiers kicken.

Mvg Jos

• wakend oog

ik walg niet zo zeer van figuren die DL zijn , Er zijn legioenen waar inco in DL ontaard.

Er is ook niks tegen mensen met infantiliteit. Sterker nog het kan ook zelfs heel goed zijn. Er is iets tegen het AB-DL faSSicme.

Metname de luierSS.org aeplay.forumupb ab-dl-tb-club.nl

Net als er niks tegen de islam is maar wel iets tegen moslim terroristen.

MVG

• wakend oog

Dan kan de naam jos is zo algemeen. ieder blijft nog onschuldig tot dat de forum beheerder of moderator de schuld kan bewijzen en dat geld ook voor mijn vermoeders die ik heb.

Dat princiepe van de rechtstaat sta ik volledig achter.

MVG

• Klaas

Beste mensen wat de naam klaas al niet aan kan richten.

Volgens mij zijn er duizende mensen in nederland met deze naam.

Heb dan ook NIETS met heel het gebeuren luiers org te maken,kende het tot nu toe niet eens.

Zoals ik ook al heb proberen uit te leggen wat ik met plasticbroeken heb,heb ik ook gezegd dat ik het HEEL ERG vind voor alle andere mensen die ze wel echt nodig zijn.

Maar wat is er nu zooooooooooooooo raar aan het gebruik of het plezier van het dragen van een plasticbroek.

Pedofilie vind ik VELE malen kwalijker om maar een voorbeeld te noemen.

DOE er toch verder helemaal niemand kwaad mee of wel dan.

EN dan het wakend oog reageerd deze persoon wel normaal,wordt dit wel getollereerd,

Volgens mij heeft mijn/ons luiergebeuren totaal niets met de SS vanuit de oorlog te maken.

Hier doe je zeker geen mensen pijn mee met zulke uitspraken

En RON je hoeft niet zo kwaad/boos op ons soort mensen te reageren,wij hebben er ook niet om gevraagd om met deze tik/handicap te worden geboren.

VIND het zoals ik al zij GEWELDIG jammer/zonde/pijn omdat dit jou is overkomen en de vele andere vormen van INCO problemen van alle andere noodzakelijke luier/plasticbroek dragers.

Daarom Ron heb ik graag dat we elkaar in onze eigen WAARDE laten omdat we totaal geen last van elkaar hebben.

DAAROM nogmaals heelllllllllllllllllllllll veelllllllllllllllll sterkte met jou handicap en daardoor je luier gebruik maar laat mij er af en toe hoe wreemd het jullie allemaal ook in de oren klinkt van mijn plasticbroek genieten.

Zoals je dan ook zult begrijpen als ik wel later constant in de luiers zou komen dat ik daar minder moeite mee zou hebben.

Ter afsluiting toch nog een vriendelijke en gemeende groet en heelllllllllllllll veelllllllllllll STERKTE!!!!!!!!!!!!!! Klaas. NOGMAALS SORRY.

• wakend oog

oke bedankt voor je uitleg , dan blijft er een andere klaas over. maar ook dan weten we nog niet zeker wie het is.

• het wakendoog

Klaas Schreef:

——————————————————-

>> Heb dan ook NIETS met heel het gebeuren luiers org

> te maken,kende het tot nu toe niet eens.

Vooral houden zo want je mist niks als je DL of Ab bent

> Maar wat is er nu zooooooooooooooo raar aan het

> gebruik of het plezier van het dragen van een

> plasticbroek.

Niks , bovendien kan iunco in Dl; ontaarden. opzich een goede geaardheid ipv er mee te zitten en infantiliteitis ook best een goed geaardheid . Maar pas wel op dat je niet met de verkeerde mensen in contact komt zoals het Ab-DL faSSicme.

> niets met de SS vanuit de oorlog te maken.

> Hier doe je zeker geen mensen pijn mee met zulke

> uitspraken

Als je niet bekend ben in die wereld van de Dl en AB ben je een goede DL . De beste mensen met luiers en infantiliteit doen dat buiten die faSScistische AB-DL gemeenschap om.

Dus het woord SS is niet tegen jouw gericht.

met vriendelijke groet

• Klaas

He Wakend Oog bedankt voor jou toch wel positieve reactie.

Weet niet of jij zelf ook DLer bent.

En waarom jij zo fel op luiers org reageerd weet ik niet en ik wil het ook niet weten,jij zal er jou redenen voor hebben.

Volgens Ron zijn wij DLers toch wel een beetje geestesziek,om met plezier een luier met zo'n fijne plasticbroek aan te trekken. En er dan ook nog van genieten.

Het is misschien ook wel wreemd maar als je dit als zes jarige al overkomt kun je er volgens mij niets aandoen.

Het is er helaas bij de geboorte ingebakken.

En wat jij schreef,dat er ook wel inco mensen zijn die door het gebruik overdag/s'nachts of 24/7 er enkelen zijn die het ook zo gaan beleven dat zij er van kunnen gaan geloof ik ook wel.

Nu tot zover ik zie wel weer wie er op reageerd. De Groeten.

• ab-dl-rammer

website en fora als de www.luiers.org en de ageplay.forumup ab-dl-tb-club krijgen zelf rijks subsidie.

Ze moeten die beheerder daar het uit de eigen zak persoonlijk dubbel moeten laten terug betalen en dan nog durven roepen dat mensen die aan incontinentie lijden hun luiers niet vergoed mogen krijgen.

maar dat zeggen die smeerlappen alleen maar omdat dan de luiers goedkoper worden . zulke narcistische egoïsten zijn het wel. Er word zelf gezegd dat inco patenten een natte broek in het openbaar moeten krijgen dan kunnen hun zich daar savond op aftrekken.

Stelletje vies pukken gore windel fascisten

Vergeet niet dat juist de sm en bdsm meesters daar in oorlogstijd onze kampbeulen en waffen SS ers worden.

• Anja

Dag beste allemaal.

Hier ben ik weer even ,Anja degene die dit ook begonnen is.

Mijn zoontje van bijna twee heeft de laatste tijd nog al veel lekkage tijdens de nacht.

Vond dit voor hem en mij natuurlijk niet fijn en moest dus een oplossing vinden.

Na overleg met mijn moeder zijn we tot het besluit gekomen om een tijdje weer terug te gaan naar de ouderwetse katoenen luiers.

Voor de plastic broekjes met voorsluiting zijn we even naar staphorst gereden,en daar ook gelijk wat luiers meegenomen.

Dus nu sinds veertien dagen gaat hij s'avonds in katoen naar bed er word s'morgens heerlijk ‘droog’ wakker dus so fare so good.

U ziet het het oude systeem word eerder van de plank gehaald als de bedoeling was.

Vr Gr van Anja en zoontje Steven.

• Ron

Hoi Anja,

Zoals je weet draag ik ook nog steeds de katoenen luiers en een plasticbroekje erover.

Ik heb heel erg veel last van luier uitslag bij het gebruik van wegwerp luiers.

Ik draag zowel overdag als s,nachts de katoienen luier en heb dan geen last van luier uitslag.

Ook ben ik veel droger dan met een wegwerp luier.

Nadeel is dat wij heel heel veel was hebben heel veel luier was, maar ik heb geen vervelende luier uitslag meer.

Ik vind die ouderwetse luiers toch fijn dragen , ondanks ik het heel erg vind dat ik niet zindelijk ben..

groet, Ron