Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

• Ron inco. lid

Hallo,

Ik heb het er heel erg moeilijk mee als ik weer een natte luier heb , en de thuiszorg weer veel werk bezorg omdat ik

dan weer natte luiers heb, en weer verschoond moet worden, vooral omdat ik dus katoenen luiers om moet omdat ik

niet tegen wegwerp luiers kan i.v.m zeer ernstig luier uitslag.

Verder vind ik het ook heel erg als mijn luier weer te nat is , en mijn plastic luierbroekje en mijn bed ook helemaal

nat zijn.

Ik heb dan wel een bedzeiltje in mijn bed , maar mijn overlaken is dan wel helemaal nat.

Verder vind ik het ook heel moeilijk om mijn luiers buiten te drogen te hangen hoewel dat s,zomers wel lekker fris is

ook hang ik mijn plastic luierbroekjes niet buiten.

Ik vind het dus heeeeeel moeilijk dat ik niet zindelijk ben en luiers moet dragen en dat ik dus moet worden verschoond

door de verzorgende van de thuiszorg die dan mij mijn luiers moeten omspelden i.v.m mijn lichamelijke handicap.

Dus al met al heb ik dus een behoorlijk schaamte gevoel omdat ik dus niet zindelijk ben en dat ik dus ook regelmatig

een nat bed heb, omdat mijn luier dan s,nachts heeft gelekt.

Ik blijf het dus heel moeiljk vinden dat ik niet zindelijk ben.

groet, Ron

• Anja

He beste Ron hier Anja weer even. Was blij weer even van jou te horen,maar wat jij schreef is inderdaad niet Leuk. Is jou nacht luierpakket wel dik genoeg dan!!!!! want lekkage met katoenen luiers mag of kan toch niet!!!. Zijn de gebruikte plasticbroeken dan de oorzaak,je gebruikte toch die met drukknopen. Als jij nu daar eens een gewone pullup van SGA over doet of alleen de pullup werkt dat niet beter. En de dames van de Thuiszorg wat zeggen zij er dan van,hebben zij geen oplossing voor het lekkageprobleem. En jou lieve echtgenote heeft zij er ook last van als jij weer gelekt hebt of ligt ze ver genoeg van jou af. Ik denk dat je voor de nacht toch naar die vier luiers aan elkaar toe moet en die in een vliegermodel vouwen en daar dan nog een paar losse luiers in als inlegger. Dat maakt dat jij op die manier al gauw zes luiers omhebt en die kunnen volgens mij jou nachtopbrengst wel aan. Probeer eens wat en kom op man het is heel beroert de hele situatie,kan mij er eigenlijk geen voorstelling van maken maar jij moet er wel mee leven. Als jij nu de thuiszorg niet nodig was en je kon je zelf verschonen zou ji het dan al minder ERG vinden. Nou Ron tot zover ga mijn zoon naar bed brengen een goede zondag verder en veel sterkte. Vr. Gr. Anja

• Ron inco. lid

Hoi Anja,

Ik draag nu een dikke molton onderlegger van Teddy met 2 Kaatje katoen luiers er in gevouwen en een gewone oogjes

luier er in en daarover een plastic luierbroekje.

Ik draag verschillende plastic luierbroekjes zowel met drukknoopjes als de gewone plastic luierbroekjes.

Ik draag dus zo,n 4 katoenen luiers per keer en dat zo,n 4 a 5 x per dag.

Ik moet wel veel luiers dragen want ik heb heel veel vochtafdrijvende medicatie voor mijn hart en longen, dus ik plas heel

veel luiers vol per dag , maar ook in de nacht.

Verder heb ik dus ook een bed zeiltje in mijn bed , we hebben 2 1 pers. matrassen dus mijn vrouw merkt bijna niets

dat ik dan weer in bed heb gep[last.

Alleen vind ik het dus moeilijk om mijn luiers en plasticluierbroekjes buiten te laten drogen na het wassen.

Wil je meer weten mail mij dan maar weer

lieve groet, Ron

• Ron inco. lid

Hoi Anja,

Hier weer even een berichtje van mij.

Ik moet opgenomen worden in het ziekenhuis en vind het zo moeilijk te vertellen

dat ik niet zindelijk meer ben en dus totaal inco. ben en dus in mijn broek en bed

plas.

En ik vind het heel vervelend dat ik geholpen moet worden met het verschonen en

van de luiers.

Ik heb een schaamte gevoel in het ziekenhuis.

Thuis weten de thuiszorg verzorgende dat ik niet zindelijk ben en helpen mij met

wassen en en het omdoen van de luier.

groet, Ron

• Anja

He Ron heb berichtje gelezen zoals je begrijpt uit de reactie. Weet niet waarom jij naar het ziekenhuis toe moet maar wens je heel veel sterkte. Maar beste Ron in het ziekenhuis weten ze ook wel van luiers verschonen,en dat dit bij jou nu katoen is door jou huidproblemen zal voor hun geen probleem zijn. Denk dat jij er meer problemen mee hebt omdat het vreemde zusters zijn. Toch zul jij je eroverheen moeten zetten maar dit zal het niet zijn. Ik wens jou een goede behandeling toe zodat je gauw weer fijn naar huis kunt. Ron Toi Toi Toi het gaat je GOED. Groetjes Anja.

• Ron

Hoi Anja,

Ik wilde jou vragen wat jij van het schrijven van Jos vind ?

Ik vind dit ook weer zo,n raar verhaal en wilde weten wat jij hier van vind.

Dat je voor de lol met luiers en plasticbroeken aan loopt.

Vooral de geschiedenis van Jos vond ik schokkend dat hij vroeger de plasticbroekjes van de waslijn steelde , en dat hij

nu nog zo gefacineerd is van luiers en plasticbroeken.

Ik kan mij van zo,n situatie geen voorstelling krijgen.

Laat mij eens weten wat jij hier van vind.

groet, ron

• Anja

He Ron hoe is het met jou,heb je het bezoek aan het ziekenhuis goed doorstaan. Ze zijn vast heel begripvol geweest over jou luiergebruik of niet???. Je vraagt mijn mening over Jos die lekker van zijn luier,maar meer van zijn plasticbroeken houdt. Vind het ook wel een vreemd verhaal dat je als zes jarige helemaal verslingerd bent van plasticbroeken,die een ander zoals jij ze nodig bent voor jou handicap en ik vroeger voor mijn bedplassen. Dat hij ze van de waslijn stal om aan zij pl.broeken te komen zal betekenen dat hij enigst kind was of de jongste in het gezin ,zodat er thuis geen pl.broeken meer voor handen waren. Als je een stuk terug kijkt kom je Henk tegen die het zelfde had,toen hebben wij ongeveer de zelfde discussie gehad. Sorry Ron al vinden wij het nog zo raar deze mensendoen er verder niemand kwaad mee. Hun echtgenotes hebben het er denk ik het moeilijkst mee gehad als je zoiets te horen krijgt. Ik ga nu slapen want morgen is er weer een vroeg wakker dus tot een volgende keer. Gr. Anja.

• Het wakend oog.

Je vraagt mijn mening over Jos die lekker van zijn luier,maar meer van zijn plasticbroeken houdt. Vind het ook wel een vreemd verhaal dat je als zes jarige helemaal verslingerd bent van plasticbroeken,die een ander zoals jij ze nodig bent voor jou handicap en ik vroeger voor mijn bedplassen. Gr. Anja.

Als het klaas is dan is deze nu betrapt want klaas is namelijk eigenaar van de luiers.org

Grote bek over je moet normaal blijven met deze luier hobby , terwijl mensen die het anders doen helemaal niet abnormaal doen en die zijn de ergste.

Nu blijkt ook dat hij op deze site inco patenten lastig valt.

Ik heb niks tegen luier-liefhebbers , maar dit soort mensen is ab-dl tuig van de richel.

Dit figuur als het hem ook is , kun je met de PVV er vergelijken die tegen de lamp is

gelopen op het forum van stormfront.

Uiteraad is nog niks bewezen.

Met vriendelijke groet

• Ron

Hoi Anja,

Je ziet mijn vermoedens komen weer uit.

Ik vond het al een heel vreem verhaal, van een persoon die gek op plasticbroeken is en ze zelfs van de waslijn heeft gestolen.

Nu loopt de zelfde persoon dus tegen de lamp met zijn gekke ideeen.

Ik en zovelen met mij plassen niet voor de lol in ons broek en bed ik heb er niet om gevraagt om niet zindelijk te zijn.

Ik moet dag en nacht de luier dragen omdat ik dus niet zindelijk ben en dus in mijn broek en bed plas.

De oorzaak bij mij is dan ook een zenuwbeschadeging en voel dus niet dat ik moet plassen of poepen en dus ook s,nachts

verlies ik dus ook mijn urine in mijn luier en soms is mijn luier zo nat dat ook mijn bed nat wordt, ik vind dat verschrikkelijk en

dan heb je figuren die voor de lol in de luier en bed gaan plassen en / of poepen, ik vind dat WALCHELIJK !!!

Ik plas s,nachts meer dan overdag i.v.m een vocht probleem door hartfalen en long problematiek ik gebruik ook vocht afdrtijvende

medicatie voor mijn hart en longen en ben dan s,nachts veel natter dan overdag.

Maar ik wil hier mee nogmaals zeggen ik draag niet voor de LOL een luier en plas niet voor de lol in mijn BED !!!!

Zo zijn er velen met mij die het heel erg vinden dat zij niet zindelijk zijn en dus in de broek en bed plassen.

Ik heb er geen woorden voor voor die personen met zo,n SMERIGE HOBBY VOOR DE LOL EEN LUIER DRAGEN !!!!!

groet, Ron

• het wakend oog

voorlopig is het nog een vermoeden, we weten nog niet zeker of het om dezelfde klaaSS gaat als de eigenaar van de luierSS.org. Maar he verbaast mij niks , mensen die steeds normen en waarden lopen te preken doen via de achter deur de meest onbeschofte dingen. Verder gebeuren daar in die wereld met SM en BDSM praktijken dingen waar de nazi's niks bij waren.

Ik heb ook gezegt als

MVG