Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

• Ron inco. lid

Hoi Anja,

Ik heb nog niet eerder kunnen reageren i.v.m mijn zeer slechte conditionele situatie i.v.m Hartfalen en C.O.P.D

Maar als Henk zich prettig voelt met een luier en plastickbroek om dat hij zich daar gelukkig in voelt moet Henk

dat weten, alleen kan ik niet begrijpen wat deze mensen daar zo fijn van vinden, maar dat is hen eigen keuze.

Ik maak alleen duidelijk dat ik dus helaas een luier moet dragen, wat ik echt niet fijn vind, maar dat ik geen andere

keuze heb.

Maar ik laat dat ook maar zo, en ik laat Henk en de andere AB/DL pers. echt wel in hun waarde. tot mails

groet, Ron

• Danny

Hoi,

Ik ben 17 jaar en plas ook nog in bed en heb nog een plasticbroek aan.

Danny

• Ron inco. lid

Hoi Danny,

Ben je al met je bedplas probleem bij je H.A geweest ?

Bedplassen hoeft niet altijd een uitzicht loos probleem te zijn.

Wat heb je al aan je bedplasprobleem gedaan ?

Als bedplassen echt een uitzicht loos probleem dreigd te worden, dan is er ook nog het Bedplas centrum in Meppel , daar worden ook heel goede resultaten geboekt juist bij ( jong ) volwassenen.

Ik ben zelf zowel overdag als s,nachts niet zindelijk , maar dat komt door een zenuwbeschadeging , dus bij mij zal er geen enkel resultaat meer te boeken zijn, maar misschien bij jou wel, dus raadpleeg je H.A en e.v.t een Uroloog om te kijken wat er aan jou probleem van bedplassen kan worden gedaan.

Verder is er nog de Inco.club waar ook heel veel ervaringen van anderen te bespreken zijn o.a via de chat, dus ook daar

kan voor jou ook tips en hulp zijn .

Wil je meer weten mail mij dan maar, rldeboer@kpnmail.nl

• ANJA

Hoi beste Danny ik zag dat jij er behoorlijk laat of zeer vroeg bij was 00:19. Je verteld wel heel weinig over jou zelf. Daarom een paar vragen van deze kant. Ben jij al vanaf de geboorte niet zindelijk s'nachts of is het later begonnen. Jij zegt ik draag ook een plasticbroek s'nachts maar daar zit toch ook een luier onder. Katoen of wegwerp? . Als het katoen is ben jij daar ook in opgegroeid. Wil jij zelf een plasticbroek met evt. een luier dragen of moet dit van jou ouders/moeder. Wat voor merk pl.br. draag je. Schaam jij je ook voor het bedplassen en het dragen van de pl.br. en luiers. Weten vrienden er van. En hoe ben jij op deze site terecht gekomen,heb je ook al ergens anders gereageerd. Ben blij dat er nu eens een normaal iemand op mijn oproep reageerd en dan ook nog iemand van 17 jaar. He beste danny ga mijn zoontje nu een schone luier geven en dan kan hij ook naar bed,hoop gauw weer wat van jou te lezen met iets meer informatie over je zelf als de eerste keer. Groetjes Moeder Anja..

• danny

Hoi Anja,

Ik draag onder m'n plasticbroek een luier anders heeft het geen zin. Mijn moeder kwam met voorstel en zij dat er nog wel jongens van mijn leeftijd nog in bed plassen en een plasticbroek dragen over hun onderbroek of een luier om hebben.. Ze zei wel dat ik het niet moest maar ik wou het wel proberen en ik moet zeggen m'n bed blijft nu droog. Alleen als meer gedronken heb dan normaal lekt wel wat door maar ik heb een matrasbeschermer.Ik heb een een katoen broekluier en daarover de plasticbroek.

Danny

• ANJA

Hoi beste danny bedankt dat je even wat meer over jou zelf verteld hebt. Dit maakt het allemaal wat duidelijker. Vind het knap van je dat je weer luiers en plasticbroek bent gaan dragen vooral op deze puberleeftijd. Maar goed jij zegt het zelf al mijn bed blijft nu droog en dat is al heel wat niet dan!!. S'morgens niet meer nat en koud nee nu lekker warm en ‘droog’ van buiten. Lees dat je nog wel eens lekkage hebt als je veel drinkt maar hiervoor kun je toch nog een oogjesluier er bij in vouwen als inleg voor exstra absorptie. Weet nog niet hoe jij hier gekomen bent op deze site als 17jarige bedplasser maar vond/vind het heel fijn dat je reageerde en jou bevindingen met ons wil delen. Hoe kwam jou moeder bij katoen en plasticbroek wegwerp was toch makkelijker geweest. Heb jij ook een tijd zonder bescherming geslapen!!. Wat voor merk luier en plasticbroek gebruik jij. En als jou moeder de was gedaan heeft waar hangt ze het dan op. Veel sterkte en hoop binnenkort weer op een reactie groeten van ANJA.

• Adriana

Hoi beste Danny hier even Adriana. Ik heb zelf als moeder van twee bedplassers van 12 en 14 jaar een paar stukjes op ‘Plastic overbroekjes’ gezet.Zelf wist ik van het bestaan van deze grotere pl.broeken niet af tot ik ze hierop tegen kwam. Wist jou moeder dit wel of was zij er op attent gemaakt door iemand. Ook de keuze voor katoen is heel erg goed geweest omdat dit toch meer vocht opneemt. Mijn jongens hebben namelijk altijd wegwerp gebruikt maar nu ze ouder worden en meer gaan plassen kregen ze steeds vaker last van lekkage. En dat probleem is nu door de katoenen luiers en die fijne plasticbroeken niet meer aan de orde. Weet niet hoe lang jij het nu draagt maar vind jij het wel ‘fijn’ om in een droog bed wakker te worden. Zijn er ook vrienden die van jou probleem weten en nu ook van jou luier dragen. Begrijp ik goed dat dit de eerste keer is dat jij bescherming draagt of ben je eerder geluierd geweest zoja heb jij dan al die jaren het zo kunnen laten lopen,dan petje af voor jou lieve moeder want die heeft dan een boel was gehad. Vind het toch heel positief dat jij op deze leeftijd als je moeder met zo'n voorstel komt dit toch oppakt want in jou achterhoofd had je misschien ook wel zoiets van ja zo kan het eigenlijk ook niet langer. He sterkte met het bedplassen succes met jou luiers en plasticbroek dragen en hoop binnenkort weer wat van jou te lezen. Vr. Gr. van Adriana

• Kevin en Danny

Hoi Danny wij zijn de twee bedplassende zonen van Adriana. Zoals onze moeder al schreef zijn wij ‘hoe kan het ook anders in deze tijd’ groot gebracht in wegwerpluiers. En dit tot voorkort eigenlijk wel tot tevredenheid. Maar nu we ouder worden kregen we steeds vaker problemen bv. lekkage en daardoor een nat bed wat koud werd dus niet lekker wakker worden. Onze moeder is toen gaan Google'n en kwam dus hier terecht en op plastic overbroekjes waar dus over katoenen luiers en die plasticbroeken zo geroemd werdt. Ze is dan die plasticbroeken gaan bestellen,heeft onze oude katoenen luiers van zolder afgehaald en heeft van drie luiers twee luiers gemaakt. Ook heeft ze nog een pak nieuwe oogjesluiers en spelden gekocht. Toen ze dus alles voor elkaar had ging ze s'avonds mee naar boven en zij dit is jullie nieuwe bescherming s'nachts. Ze had de luiers al klaar liggen op bed zodat we er op konden gaan liggen en de luier tussen de benen door konden doen en heeft zij ze vastgespeld de plasticbroek konden we zelf wel aantrekken. Nu na een paar weken van oefenen kunnen we het helemaal zelf en zijn we s'ochtens weer fijn ‘droog’!!!! Het voldoet ons zeer goed en willen niet meer terug naar de oude luiers. Dus medestrijder veel succes en kop op op naar droge nachten. Gr. Kevin en Danny.

• tjalling

Ron inco. lid Schreef:

——————————————————-

> Anja Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > He beste Ron jij had gelijk het was inderdaad

> > valsheid in geschriften. Vond het zelf ook al

> een

> > vreemd verhaal maar het had toch gekund niet

> waar.

> > Maar hoe komen wij nu allebei op luiers org

> > terecht. Daar heb jij toch niets mee in verband

> > met jou handicap. Had jij die

> sexualiteitspagina's

> > nog bezocht wat is jou reactie op. Vind jij dit

> > allemaal ziek gedrag of kun jij je er wel iets

> bij

> > voorstellen. Hoor wel weer van jou. Gr.Anja.

>

>

> Hoi Anja,

>

> Ik vind dit toch wel heel erg wat Hilde hier op

> dit forum heeft aangericht.

> Ik heb het eigelijk altijd al een raar verhaal

> gevonden, m.n hoe zij reageerde

> op haar bedplassende dochter, later plaste zij

> overdag in haar broek toen het

> verhaal dat Inge baby wilde zijn en dat er

> allerlei raare vragen werden gesteld

> over het gebruik van katoenen luiers ,

> plasticbroekjes, en het gebruik van een papfles

> en het gebruik van een speen, en tutlap e.d ik

> had eigelijk al vrij snel door dat het

> met AB/DL baby,s te maken had.

> Ik ben op luiers org, wezen kijken nadat ik jou

> schokkende bericht melde dat jij Hilde

> daar bent tegen gekomen , en dat zij daar een

> ander verhaal had verzonnen.

> Ik heb via de andere leden van de inco. club

> vernomen dat de site luiers org bestond en

> dat het een site was voor AB/DL baby,s er zijn

> ook wel van die personen bij de inco. club

> geweest, en dat soort mensen worden dan duidelijk

> gemaakt dat de Inco. site niet een club

> voor hun zijn en dat ze dan naar luiers org.

> worden verwezen.

> Ik ben van mening dat AB/DL personen toch een

> geestelijke ziekte hebben.

> Je doet als volwassenen niet zomaar luiers om, en

> voor de lol in een luier pissen of poepen.

> Verder ben je geestelijk ziek als je een papfles

> , speen en andere baby art. gaat gebruiken.

> Dus mijn lichamelijke handicap met incontinentie

> en luier gebruik heb dus totaal niets te maken

> met AB/DL baby,s en luiers org te maken.

> Ik ben helaas dus totaal incontinent, en ja ik

> moet luiers dragen, ik heb andere middelen voor

> inco.

> ook gebruikt, en alle wegwerp luiers gehad , met

> een verschrikkelijk huid probleem tot bloedens toe

>

> tot gevolg.

> Dus nu draag ik katoenen BABY luiers en ik heb

> veel minder luier uitslag.

> Dus nogmaals mijn BABY luier gebruik heeft dus

> niets te maken metAB/DL figuren.

> Ik vind het i.d.d ziekelijk en kan mij daar dan

> ook totaal niets bij voorstellen.

>

> Wil je meer weten met bijv. mijn situatie tot

> mijn incontinentie, dan mag je me altijd mailen.

> Ik hoor wel weer van je.

>

> groetjes, Ron

Zitten die asociale van de luiers.org luierSS.org nu ook al hier mensen met baarlijke onzin lastig te vallen

• wel volwassen overwogen

Infantiliteit en met luiers en knuffel beren en duimlapje of speentjes is een leuke geaardheid , maar bedenk goed dat de AB-DL wereld geen reserve maatschappij is en een achterlijke cultuur blijf, die zeeën van tijd verspillen aan de wereld die ab-dl fora heet.

Roepen dat andere te ver gaan maar wel zelf met hun tijd met luiers en de zinloze uren op de ab-dl fora nog meer er mee bezig zijn dan die andere die hun te ver vinden gaan.

Toppunt van schijnheiligheid.

Veel van die mensen liggen aan het potentiële uitkering infuus van de verzorgingsstaat en verzinnen alles om bij de geld verslinderen de verzorgingsstaat zo ver te krijgen dat ze niet meer hoeven te solliciteren.

Ik ben een extreem rechtse infantilist die werkt en kan door werken door gewoon in de luier te plassen.

Ik kan op alle momenten de infantiliteit leven en werken te gelijkertijd en niet zoals andere AB-DL mensen dat ik mijn pas klein voel in een volgescheten luier.

AB_DL : Deze mensen zijn gewoon nog luier dan werkelozen die niet willen werken! Te beroert om hun eigen reet af te vegen, of 10 passen naar de plee te lopen.! dus pissen maar in hun luier Hmm ff zien hoe kom ik onder mn laatste beetje werk uit kom . Oh ik weet het! ik wordt een volwassene in luiers en ontduik al mijn verandwoordelijkheden door adultbay of adultkind te worden!

Een

infantilist verdient pas respect als hij of zei er niet de realiteit er mee ontduikt maar juist bevorderd en daardoor beter in staat is om te werken, anders zijn het voor mij de niks nutten en unter menschen van de maatschappij. Dus een DL die een luier draagt om te kunnen door werken ipv naar de wc te lopen die verdient respect. Maar dat is bij de luierSS.org helaas niet zo.

Ik ben ook een

volwassenen met veel infantiliteit en dat is een unieke en prachtige geaardheid , maar pas goed op dat je nooit daardoor in contact komt met de verkeerde mensen.

Daarom distanceer ik mij van organisaties als de www.luiers.org ( luierSS.org ) en de www.ab-dl-tb-club.nl en de ageplay.forumup.

Bovendien kan ik met infantiliteit juist de werkelijkheid en het werk beter leven en andere infantilisten daar in tegen zijn met hun infantiliteit een niksnut en unter mens van de maatschappij en worden nog luier dan werkloze die niet willen werken .

Het laatste werk om naar de plee te lopen gebeurt dan in de luier.

Terwijl ik een luier-liefhebber ben en dan juist kan door werken en dan in mijn luier kan plassen.

ik ontduik met infantiliteit nooit de werkelijkheid en loop niet weg voor wat belangrijk is op de wereld . ik bevorder het er juist mee.

andere AB-DL mensen daar in tegen ontduiken er alles mee en verdienen geen respect.

\

Arbeid en infantiliteit mit windels macht frei

Ik ben ook een infantilist die graag nog in de luiers loopt en met beren slaapt en nog duimt met lapje en zo. Dat geeft mij rust. Die rust bespaart je energie en daarmee kan ik dus meer werk doen,waar ik veel plezier aan beleef. Werk wat nuttig is. M.A.W. door de infantiliteit in mijn kan ik meer doen en word er een goed doel gespekt omdat ik meer werk kan verrichten.

Ik ben juist iemand die het infantilisme met de volwassen realiteitszin goed weet te combineren. Dat is ook een van de redenen dat ik mij distantieer van een een organisatie als de luiers.org .

juist de samensmelting van mijn infantiliteit en de volwassen realiteitszin sterken beide kanten extra aan en geven beide kanten een even hoge plek.

Ik heb ook gedacht eerst ik ben met het mooie werk wat ik doe beter af zonder dat infantiele gedoe, maar dat bleek niet zo te zijn. het mooie werk kan door mijn infantiliteit meer kracht bijgezet worden.

Om zo wel die redenen als dat ik het fijn vind ben ik lekker een infantilist niets meer en niets minder. Daarom heb ik heel weinig tot geen behoefte aan contacten met andere mensen die infantilist en luier liefhebber zijn zeg maar de AB-DL gemeenschap, want daar is het over het algemeen alleen maar ordinaire zelfbevrediging ipv dat ze er iets meer bereiken zoals ik.

Verder moeten andere mensen binnen die AB_DL wereld zelf weten hoe ze het leven.

Omdat de meeste in de AB-DL wereld te stom zijn om infantiliteit en volwassen realiteitszin te combineren is het voor andere 2 gescheiden leven het infantiele en het volwassenen. Bij mij is er een betere balans waardoor dat overbodig is.

Met de manier waarop andere het infantilisme leven is het echter wel noodzakelijk dat het 2 gescheiden levens zijn anders zouden 90 % van de mensen in de AB-DL gemeenschap nog een stelletje losers worden ook.

Dat was een lange maar ook tevens een Laatste post op het paffers forum.