Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

  • Hilde

    Lieve Anja , ja het gaat goed op school ! Ja ik stuur ze normaal naar school ,haar juf heeft in de klas er over gesproken dat er nog kindjes zijn die nog niet droog zijn ! Inge maak er GEEN enkel probleem van dat ik haar een plastic broekje aandoet ! Ja naar school doe ik haar een drynite aan , geen enkel probleem ! Thuis een katoenen luier ! Thuis doe ik haar een truitje , katoenen luier ,overtrek plastic broekje aan , en daar over een spons onderbroekje over aan , en dan mag ze bij mij op de schoot zitten ! Cola of frisdrank krijg ze niet meer , alleen melk ! Inge was heel blij met haar tukdoekje , ze tutterde en sabberte er veel mee ! Ja beter dan een tut ! Op mijne schoot , tijdens het wassen , in bed doet ze niks anders dan duimzuigen !!!!! s'avonds als ze van school komt is ze moe , als ze gewassen word gaan regelmatig haar oogjes dicht ! Ik neem nu de laatste tijd meer tijd voor haar fles te geven , die geef ik op haar kamer ! goed rustig !!!! Ze zit dan op mijne schoot , ale meer liggen , in mijn armen krijg ze haar fles ! Ze word dan heel rustig ! En geniet er van !!!!!!!!!!!!!!!

    Voor wij gaan slapen , doe ik haar nog een droge doek aan ! Soms zeg ze , pipi gedaan !!!!!

    Je nichtje draagt die ook nog een plastic broekje voor te gaan slapen ?? En word ze ook nog gewassen ??? Een tukdoekje , dan wilt ze ook nog een klein kindje zijn !!!

    Vogende week hebben we afspraak met dokter !!! Deze namiddag ga ik ze voor een uurtje in bed steken !!!

    Wat voor een onderbroekje kan ik haar best aan doen , nu draag ze sponse broekjes ! Haar juf zei dat dit te warm is ! Voor een gewoon wit katoenen onderbroekje vind ik dat ze nog te klein is ! Ons oudste draag dat wel !

    Haar normaal eten , pureer ik steeds , endat gaat goed binnen ! soms moet ik haar wat helpen !!!!

    Graag tot devolgende babbel , lieve groetjes hilde

  • Anja

    Lieve hilde ben ontzettend blij dat het zo goed gaat met inge op school,en thuis ook. NEE mijn nichtje heeft s'nachts geen plasticbroek aan over haar drynite. Verder heeft ze niets met baby zijn dus gewassen wordt ze ook niet. Hilde jij kan inge toch gewoon een katoenen onderbroekje aan doen,die had ze in een ‘normale’ situatie toch ook gewoon gedragen. Een beetje fris kan toch ook geen kwaad ze zou toch alleen in bed een papfles krijgen. Sorry lieve hilde maar ik had jou ook een paar dingen gevraagd over jou gebruik van de plasticbroekjes waarom reageer je daar niet op. Zie voorgaand stukje. Hopen jullie ook dat de dokter volgende week iets kan vinden en dat het dan verholpen kan worden.Of vinden julie het wel ‘goed’ zo, MOET inge baby blijven of mag ze volwassen worden met alleen s'nachts wat ‘babygeluk’. HEB je die stukjes nog gelezen want hier reageer je ook niet op. DUS bij deze vraag ik jou of je daar NU ook eens op wil reageren GRAAG.!!!! Nou groeten en sterkte van jou meelevende Anja. PS. ik geef alleen maar aan hoe ik het zelf misschien zou doen maar blijf vooral in de gaten houden dat INGE 7jaar is,verder moeten jullie gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen. Het is jullie/inge haar ‘bewuste’ !!!!!! keus. Tot horens.

  • Ron inco. lid

    Hoi Anja,

    Ik heb ook nog steeds het idee dat Hilde Inge nog steeds als BABY blijft zien.

    Ik denk ook dat zij wil dat Inge nog een luier en een pap fles moet krijgen.

    Als Hilde niet oplet wordt Inge een AB/DL BABY terwijl Inge daar nu nog veel te jomg voor is.

    Maar ik denk dat Inge straks niet meer uit haar BABY tijd vandaan komt , en dat Inge straks dus

    een AB/DL BABY word.

    En straks kan ze niet meer buiten een plasticbroek, dan krijgt zij dus BABY liefde voor de plasticbroek.

    Verder vind ik het ook heel vreemd dat Hilde niet antwoord op jou vragen m.b.t de plasticbroekjes.

    Verder denk ik dat Hilde en Inge allebei psychologische hulp nodig hebben voordat het met Inge totaal

    fout gaat aflopen.

    Ik denk dat Inge de liefde voor de ploasticbroek word aan geleerd.

    Ik hoop dat Hilde deze verkeerde situatie bij tijd zal inzien.

    groet, Ron

  • ANJA

    Lieve, Lieve Hilde wat ik net tegenkwam op de computer daar viel mijn mond zeer ver van open. Schrik niet maar ik kwam jou naam tegen op LUIERS ORG. en daar las ik tot mijn stomme verbazing dat daar de OUDSTE elke genaamd de bed/broekplasser is. Sorry lieve hilde volgens mij heb je nu toch wel EVEN wat uit te leggen, want nu kom je totaal niet meer geloofwaardig over op dit forum. Terwijl dit geen onderwerp is waar je de draak mee kunt steken, omdat er verschillende ouders zullen zijn die hier hun voordeel mee willen doen. Daarom lieve hilde of hoe je ook heet, ALS ik fout zit SORRY/SPIJT ME maar leg het alstublieft nu goed uit. WE horen wel/niet van U. Vr. Gr. van ANJA.

  • Ron inco. lid

    Hoi Anja,

    Ik heb het art. van Hilde ook gelezen op Luiers Org.

    Ik moet je zeggen dat ik daar ook wel van geschrokken ben, ik vraag me af bestaat Inge wel ?

    En het hele verhaal op deze site heb niet maar dan ook niets met incontinentie / bedplassen te maken/

    Hilde heeft naar mijn inzien een ziekelijke geest, en als zij haar dochter als BABY ziet is het i.d.d een

    AB/DL BABY maar zo jong al een AB/DL BABY ????

    Het lijkt mij het beste dat Hilde een Psychiater gaat raadplegen.

    Ik hoop dat Hilde ons deze situatie een GOED gaat verklaren.

    Hilde heb ons dus een hoop uit te leggen.

    Ik vind het heel erg dat Hilde misbruik maakt van deze situatie en misbruik van dit forum.

    Dus het bleek dat ik het wel goed had ingezien waar Hilde mee bezig was.

    En dan in een antwoord zeggen tegen mij DOE EVEN NORMAAL Wie moet nu hier NORMAAL doen ??????

    Nou dat lijkt mij toch echt wel HILDE.

    DIT KAN DUS ECHT NIET HE !!!!!!! ?????????????????????????????????????

    Ik heb Hilde al mede gedeeld dat dit dus een vorm is van geestelijke kindermishandeling.

    Anja, geef mij eens een reactie op mijn inzicht hoe ik deze situatie van Hilde heb gezien.

    Groet, Ron

  • Anja

    Beste Ron als dit allemaal waar is dan neem ik haar of hem dit zeer kwalijk. Dan had jij het dus wel goed aangevoeld en met jou commetaar bij het juiste eind. Laat hilde!!!! nu eerst maar even reageren op onze ‘beschuldigingen’ en dan kan ik er wat meer mee. Weet nu niet wat ik hier mee aan moet ,maar als het zo is vindt ik het wel laag bij de grond. Hopend op een rieele uitleg van hilde, inge of elke of wie dan ook maar wacht ik het rustig af. Meer kunnen we op dit moment niet doen beste RON. Voor nu de Vr. Gr. van Anja..

  • Ron inco. lid

    Hoi Anja,

    Ik hoop dat Hilde ons een duidelijke verklaring kan geven.

    Voorals nog wist ik wel dat ik het bij het goede eind had, met mijn maatschappelijke achtergrond.

    Ik werk vrijwillig met verstandelijk beperkte personen en heb ook onder die doelgroep wel te maken

    gehad met AB/ DL personen.

    Verder vind ik het heel erg dat Hilde hier misbruik van heb gemaakt om dit zo onder de aandacht te brengen.

    Zoals gemeld ben ik dus ook totaal niet zindelijk en ik vind het dus HEEL ERG dat ik nog luiers moet dragen

    Katoenen BABY luiers omdat ik niet tegen wegwerp inco. luiers kan i.v.m zeer ernstig huidprobleem, en dat ik

    ook door de verzorgende van de thuiszorg gewassen moet worden i.v.m mijn lichamelijke handicap/

    En dan laat Hilde ( Inge ????) voor de lol met een luier om lopen ????

    Ik vind het al heel erg dat er mensen zijn die voor de lol met een luier om lopen en die vol pissen & poepen.

    terwijl ik dus door een zenuwbeschadeging totaal geen gevoel meer heb en ik een LUIER moet dragen.

    Ik hoop dat Hilde ons hier snel een goede verklaring kan geven voor dit gedrag.

    Lieve groet, Ron

  • Ron inco. lid

    Hoi Anja,

    Ik vind het heel erg vreeemd dat Hilde niet meer reageerd op jou oproep om met een duidelijke

    verklaring te komen met omtrend de situatie die Hilde op dit forum heeft veroorzaakt.

    Het ziet er dus toch naar uit dat ik de situatie die Hilde heeft veroorzaakt juist heeft ingeschat.

    Ik vind het dan ook heeeeel laag dat zij dit forum zo erg heeft misbruikt, en dat zij de gebruikers

    en lezers van dit forum zo heeft voor gelogen over de situatie zoals zij heeft voor gedaan.

    Het zal dan ook goed zijn dat de beheerders van dit forum Hilde gaan verbannen van dit forum.

    En hoop dat dit forum niet nog meer van dit soort mensen toelaat.

    groet, Ron

  • Anja

    Beste moeders/ouders zijn er niet meer opvoeders van oudere bedplassers die hun verhaal willen delen met mij ANJA en de rest van nederland. U hoeft zich hiervoor op dit forum toch niet te schamen,we kunnen elkaar hierdoor alleen maar tot steun zijn. Hiervoor had ik mijn story ook op papier gezet om tot evt. hulp te zijn. Reageer eens bedplassend nederland of blijven we in onze schulp zitten,daar word het niets anders van. Gedeelde smart is altijd nog halve smart,weet wel dat het niets oplost maar de manier waarop iedereen het probeert op te lossen/dragelijk te maken kan een ander misschien weer zijn voordeel mee doen. Dus kortweg REAGEER even. Vr. Gr. Ex bedplasser Anja.

  • Anja

    He beste Ron jij had gelijk het was inderdaad valsheid in geschriften. Vond het zelf ook al een vreemd verhaal maar het had toch gekund niet waar. Maar hoe komen wij nu allebei op luiers org terecht. Daar heb jij toch niets mee in verband met jou handicap. Had jij die sexualiteitspagina's nog bezocht wat is jou reactie op. Vind jij dit allemaal ziek gedrag of kun jij je er wel iets bij voorstellen. Hoor wel weer van jou. Gr.Anja.