Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

  • Ron inco. lid

    Anja Schreef:

    ——————————————————-

    > He beste Ron jij had gelijk het was inderdaad

    > valsheid in geschriften. Vond het zelf ook al een

    > vreemd verhaal maar het had toch gekund niet waar.

    > Maar hoe komen wij nu allebei op luiers org

    > terecht. Daar heb jij toch niets mee in verband

    > met jou handicap. Had jij die sexualiteitspagina's

    > nog bezocht wat is jou reactie op. Vind jij dit

    > allemaal ziek gedrag of kun jij je er wel iets bij

    > voorstellen. Hoor wel weer van jou. Gr.Anja.

    Hoi Anja,

    Ik vind dit toch wel heel erg wat Hilde hier op dit forum heeft aangericht.

    Ik heb het eigelijk altijd al een raar verhaal gevonden, m.n hoe zij reageerde

    op haar bedplassende dochter, later plaste zij overdag in haar broek toen het

    verhaal dat Inge baby wilde zijn en dat er allerlei raare vragen werden gesteld

    over het gebruik van katoenen luiers , plasticbroekjes, en het gebruik van een papfles

    en het gebruik van een speen, en tutlap e.d ik had eigelijk al vrij snel door dat het

    met AB/DL baby,s te maken had.

    Ik ben op luiers org, wezen kijken nadat ik jou schokkende bericht melde dat jij Hilde

    daar bent tegen gekomen , en dat zij daar een ander verhaal had verzonnen.

    Ik heb via de andere leden van de inco. club vernomen dat de site luiers org bestond en

    dat het een site was voor AB/DL baby,s er zijn ook wel van die personen bij de inco. club

    geweest, en dat soort mensen worden dan duidelijk gemaakt dat de Inco. site niet een club

    voor hun zijn en dat ze dan naar luiers org. worden verwezen.

    Ik ben van mening dat AB/DL personen toch een geestelijke ziekte hebben.

    Je doet als volwassenen niet zomaar luiers om, en voor de lol in een luier pissen of poepen.

    Verder ben je geestelijk ziek als je een papfles , speen en andere baby art. gaat gebruiken.

    Dus mijn lichamelijke handicap met incontinentie en luier gebruik heb dus totaal niets te maken

    met AB/DL baby,s en luiers org te maken.

    Ik ben helaas dus totaal incontinent, en ja ik moet luiers dragen, ik heb andere middelen voor inco.

    ook gebruikt, en alle wegwerp luiers gehad , met een verschrikkelijk huid probleem tot bloedens toe

    tot gevolg.

    Dus nu draag ik katoenen BABY luiers en ik heb veel minder luier uitslag.

    Dus nogmaals mijn BABY luier gebruik heeft dus niets te maken metAB/DL figuren.

    Ik vind het i.d.d ziekelijk en kan mij daar dan ook totaal niets bij voorstellen.

    Wil je meer weten met bijv. mijn situatie tot mijn incontinentie, dan mag je me altijd mailen.

    Ik hoor wel weer van je.

    groetjes, Ron

  • Anja

    Hoi Ron. Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel van de behandeling in mijn bedplasperiode genoten heb. De tijd van katoenen luiers en de plasticbroek heb ik toch wel prettig gevonden. Gebruik nu uit gemak gewoon de wegwerpluiers. Maar ik kan jou nu al zeggen dat als het een bedplasser word hij ook lekker katoen om krijgt met een plasticbroek. Vind je dit ook gek of zeg jij van ja!! ik kan met jou mee voelen. Had jij als het allemaal normaal wasgegaan met jou huidprobleem gewoon wegwerpluiers blijven gebruiken al was het alleen maar overdag. Ben je ook in katoen groot gebracht of in de w.w.luier. Katoen neemt ook meer vocht op aan de zijkant omdat hij daar ook dik is,dus hoe je in bed ligt maakt niet uit. Lag zelf altijd in foetichhouding en nooit een nat bed gehad,wel had ik een dubbele luier om. Had jij nog op dat sexualiteitforum gekeken!!! zoja begrijp jij hier ook niets van. IK bedoel die bedplasser van 16 die dus gedeeltelijk bewust in bed blijft plassen omdat hij helemaal gek is van de plasticbroek. En dan die jongen die met 7of 8 jaar ook al gek was van de pl. br. dat hij ze van de waslijnen stal. IK bedoel op die leeftijd heb je ook nog niets met sexualteit of wel!!!!. Nou dit was het eerst weer ik hoor/lees wel weer van jou. Vr. Gr. Anja

  • Ron inco. lid

    Anja Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Ron. Moet eerlijk bekennen dat ik toch wel van

    > de behandeling in mijn bedplasperiode genoten heb.

    > De tijd van katoenen luiers en de plasticbroek heb

    > ik toch wel prettig gevonden. Gebruik nu uit gemak

    > gewoon de wegwerpluiers. Maar ik kan jou nu al

    > zeggen dat als het een bedplasser word hij ook

    > lekker katoen om krijgt met een plasticbroek. Vind

    > je dit ook gek of zeg jij van ja!! ik kan met jou

    > mee voelen. Had jij als het allemaal normaal

    > wasgegaan met jou huidprobleem gewoon

    > wegwerpluiers blijven gebruiken al was het alleen

    > maar overdag. Ben je ook in katoen groot gebracht

    > of in de w.w.luier. Katoen neemt ook meer vocht op

    > aan de zijkant omdat hij daar ook dik is,dus hoe

    > je in bed ligt maakt niet uit. Lag zelf altijd in

    > foetichhouding en nooit een nat bed gehad,wel had

    > ik een dubbele luier om. Had jij nog op dat

    > sexualiteitforum gekeken!!! zoja begrijp jij hier

    > ook niets van. IK bedoel die bedplasser van 16 die

    > dus gedeeltelijk bewust in bed blijft plassen

    > omdat hij helemaal gek is van de plasticbroek. En

    > dan die jongen die met 7of 8 jaar ook al gek was

    > van de pl. br. dat hij ze van de waslijnen stal.

    > IK bedoel op die leeftijd heb je ook nog niets met

    > sexualteit of wel!!!!. Nou dit was het eerst weer

    > ik hoor/lees wel weer van jou. Vr. Gr. Anja

    Hoi Anja,

    Ik heb buiten het probleem van luieruitslag door de wegwerp luier , eigelijk gewoon liever de katoenen luier al was het

    maar uit mili

    eu overweging, de wegwerp luiers geven een gigantische alval berg en in de katoenen luier lijk je beter droog

    te blijven.

    Ik slaap m.n op de zij , dat ik nog de wegwerp luier droeg lekte de wegwerp luier aan de zijkanten.

    Dat had een nat bed tot gevolg, hoewel ik wel een bedzeil gebruik.

    Ik ben opgegroeid in de katoenen luiers 48 jaar geleden hadden ze nog geen wegwerp luiers die zijn er dacht een jaar

    of 35.

    Ik lijk wel droger te blijven in de katoenen luier, ik draag dus de katoenen oogjes luier van Teddy met een Bambino luier

    er in gevouwen dicht spelden en plasticbroek er over klaar !!

    Ik heb nog niet gekeken op sexualiteitforum gekeken , ik vind het wel wat raar als je nog bewust in de broek / bed plast

    en zeker als je nog bewust in de broek poept.

    Verder kan ik mij er niets bij voorstellen om nog voor de lol een luier om te hebben.

    Ik vind het nog steeds HEEL ERG !!!!! dat ik nog een katoenen BABY luier en plastickbroek moet dragen , en dat ik

    zelfs verschoond moet worden door mijn vrouw of de verzorgende van de thuiszorg omdat ik lichamelijk beperkt ben.

    Dan kan ik mij dus niet voorstellen dat er mensen zijn die voor de lol met een luier om lopen.

    O.K die jongen van 7 of 8 jaar die gek is van plasticbroekjes, ja dat heb volgens mij niets te maken met sexualiteit die

    wil dan misschien nog graag baby zijn, maar dat lijkt mij toch ook niet goed .

    Wil je nog meer weten ??? dan mail je maar weer

    groetjes, Ron

  • Henk

    Dag beste Ron en echtgenote door wat te surfen kwam ik op deze site terecht en heb met plezier!!!! deze conversatie gevolgd. Dat waar anja mee begonnen is zo'n wending zou krijgen hadden jullie niet verwacht denk ik. Dat met hilde??? die dus door de mand is gevallen wat jij eigenlijk al gelijk door had,en anja zoiets had van voordeel van de twijfel, Zelf had ik ook zoiets van kan dit wel!!!. Maar beste ron ik moet jullie nu ik de laatste paar stukjes gelezen heb een bekentenis doen. Beste ron en anja ik zit dit nu te typen in een katoenen luier met daarover een plasticbroek SGA m. XL. Niet dat ik het nodig heb integendeel,maar RON schrik niet omdat ik het GEWOON prettig vind om het te dragen. STOM HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. IK draag het net zo lief als gewoon ondergoed en schaam mij er dus ook totaal niet voor. Zo beste ron begrijp mij NIET verkeerd wat jij hebt vind ik heel erg maar ik ZOU best wel bedplasser kunnen/willen zijn maar dit is mij helaas!!!!!!!!! nooit overkomen. Had een mooi vrijbriefje kunnen zijn voor s'nachts luierdragen.Ben nu 48 jaar en draag met enige regelmaat dus vooral s'nachts een dikke kat.luier en dus die PLASTICBROEK. EN het heeft niets maar dan ook NIETS met het BABY zijn te maken. Het geeft mij best wel een vorm van rust en ja zo af en toe PLAS ik er dus BEWUST in. En RON ja mijn echtgenoot schrok er zeer van toen ik het haar vertelde ik had het altijd stiekum gedaan. ZE laat mij nu mijn gang gaan als het maar niet zichtbaar is voor haar,in zo verre dat ik het wel naast haar in bed om mag doen maar er s'morgens beneden in rond lopen waar ze bij is vind ze niet goed jammer genoeg. Hoop ooit dat het er wel eens van komt. Misschien als ik oud en incontinent ben dan is het niet anders. Ik bedek het sóchtens door in een ochtendjas te lopen. Tot zover eerst mijn relaas hoop dat jullie niet boos op mij zijn want ik vind het zelf ook vreemd deze liefde!!!!!! voor de plasticbroek in het bijzonder,maarja ik weet echt niet beter het is er gewoon ingebakken helaas nouja helaas??????. Ben gelukkig lang niet de enigste op deze aardkloot. En RON zet nou niet gelijk al je haren omhoog en zeg niet daar heb je weer zo'n IDIOOT want dat ben ik NIET. Doe gewoon mee in het normale leven heb een baan vrouw drie kinderen en twee kleinkinderen dus ron een hele NORMALE jongen. Vr GR. Plasticbroeken HENKIE..

  • Ron inco. lid

    Henk Schreef:

    ——————————————————-

    > Dag beste Ron en echtgenote door wat te surfen

    > kwam ik op deze site terecht en heb met

    > plezier!!!! deze conversatie gevolgd. Dat waar

    > anja mee begonnen is zo'n wending zou krijgen

    > hadden jullie niet verwacht denk ik. Dat met

    > hilde??? die dus door de mand is gevallen wat jij

    > eigenlijk al gelijk door had,en anja zoiets had

    > van voordeel van de twijfel, Zelf had ik ook

    > zoiets van kan dit wel!!!. Maar beste ron ik moet

    > jullie nu ik de laatste paar stukjes gelezen heb

    > een bekentenis doen. Beste ron en anja ik zit dit

    > nu te typen in een katoenen luier met daarover een

    > plasticbroek SGA m. XL. Niet dat ik het nodig heb

    > integendeel,maar RON schrik niet omdat ik het

    > GEWOON prettig vind om het te dragen. STOM

    > HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. IK draag het net zo lief

    > als gewoon ondergoed en schaam mij er dus ook

    > totaal niet voor. Zo beste ron begrijp mij NIET

    > verkeerd wat jij hebt vind ik heel erg maar ik ZOU

    > best wel bedplasser kunnen/willen zijn maar dit is

    > mij helaas!!!!!!!!! nooit overkomen. Had een mooi

    > vrijbriefje kunnen zijn voor s'nachts

    > luierdragen.Ben nu 48 jaar en draag met enige

    > regelmaat dus vooral s'nachts een dikke kat.luier

    > en dus die PLASTICBROEK. EN het heeft niets maar

    > dan ook NIETS met het BABY zijn te maken. Het

    > geeft mij best wel een vorm van rust en ja zo af

    > en toe PLAS ik er dus BEWUST in. En RON ja mijn

    > echtgenoot schrok er zeer van toen ik het haar

    > vertelde ik had het altijd stiekum gedaan. ZE laat

    > mij nu mijn gang gaan als het maar niet zichtbaar

    > is voor haar,in zo verre dat ik het wel naast haar

    > in bed om mag doen maar er s'morgens beneden in

    > rond lopen waar ze bij is vind ze niet goed jammer

    > genoeg. Hoop ooit dat het er wel eens van komt.

    > Misschien als ik oud en incontinent ben dan is het

    > niet anders. Ik bedek het sóchtens door in een

    > ochtendjas te lopen. Tot zover eerst mijn relaas

    > hoop dat jullie niet boos op mij zijn want ik vind

    > het zelf ook vreemd deze liefde!!!!!! voor de

    > plasticbroek in het bijzonder,maarja ik weet echt

    > niet beter het is er gewoon ingebakken helaas

    > nouja helaas??????. Ben gelukkig lang niet de

    > enigste op deze aardkloot. En RON zet nou niet

    > gelijk al je haren omhoog en zeg niet daar heb je

    > weer zo'n IDIOOT want dat ben ik NIET. Doe gewoon

    > mee in het normale leven heb een baan vrouw drie

    > kinderen en twee kleinkinderen dus ron een hele

    > NORMALE jongen. Vr GR. Plasticbroeken HENKIE..

    Hoi Henk,

    Ik ben door een zenuwbeschadeging incontinent, wat dus inhoud dat ik dus dag & nacht een luier MOET dragen.

    Ik heb al HEEEEEEL VEEEEEEL incontinentie mat. gebruikt, maar HEEL VEEL huidproblemen, onstekingen

    heel veel wegwerp luiers e.d.

    Nu draag ik de katoenen luier en heb o.a al VEEL minder huiduitslag.

    Ik vind het zelf NOG steeds HEEL MOEILIJK !!!!!!!! dat ik nog BABY LUIERS moet dragen omdat ik niet tegen

    wegwerp incontinentie luiers kan.

    Verder vind ik het ook HEEL MOEILIJK dat ik gewassen moet worden , en dat mijn de luiers omgespeld moeten

    worden door de thuiszorgverpleging.

    Ik ben al bijna 30 jaar niet zindelijk meer, en dusd weer gedwongen om de luier & plasticbroek te moeten dragen.

    Anja deed een oproep aan ouders op dit forum m.b.t zindelijkheid & BEDPLASSEN .

    Hilde heeft daar enigzins misbruik van gemaakt om zo als Hilde vermelde een dochter had van 7 jaar die volgens

    Hilde weer BABY wilde zijn , en zij liet de z.g dochter weer met een katoenen luier naar school gaan, en gaf haar

    dan ook weer een speen & papfles en een tut lap.

    Ik had al spoedig door dat er in deze situatie iets niet klopte.

    Ik heb Hilde ???? duidelijk gemaakt dat dit geen manier van opvoeden was , en dat er iets niet klopte, verder heb

    ik die Hilde ?? mede gedeeld dat dit heel veel psychische schade kon aanrichten m.b.t haar dochter , op school bijv.

    pesten omdat dat meisje nog een luier en plasticbroekjke droeg en dat het meisje dus echt als BABY werd opgevoed

    dus een meisje van 7 jaar bijna in de tienertijd met een katoenen luier om en een plasticbroekje aan.

    Later vroeg Hilde ??? aan Anja, wat ze het beste als BABY voeding kon geven aan haar dochter van 7 jaar !!!!! toen

    deelde ik Hilde mede dat dit niet een goede opvoeding was, en dat een meisje van 7 jaar een goed voedings patroon

    moest hebben , een goed ontbijt, een goede lunch en een goede warme maaltijd en geen BABY voeding voor een

    meisje van 7 jaar !!!

    Maar jou situatie is WEER totaal anders ik kan best wel begrijpen dat er mensen zijn die graag weer een luier & een

    plasticbroek dragen, omdat die mensen het fijn vinden.

    Draag jij ook overdag een luier en plasticbroek Henk ???

    en bedrijf jij de sexualiteit in een luier en plasticbroek Henk ???

    Hoe ben jij zo op de liefde van luiers & plastickbroeken gekomen ? en is dat al lang zo.

    En Henk ik zal je niet als IDIOOT zien, daar zijn psychiaters voor om dat jou dan mede te delen als dat zo zou zijn.

    Alleen kan ik mij niet voorstellen dat er mensen zijn die een luier dragen en er in pissen & poepen terwijl deze mensen

    gewoon zindelijk zijn.

    En hoe doe je dat met de luier was ?? hang je gewoon de luiers & plastickbroeken buiten aan de waslijn ?

    En hoe was de eerste reactie van jou vrouw en kinderen ???? En hoe ben je er zo opgekomen om luiers & plastick -

    broeken te gaan dragen ???

    Henk ik hoop dat je mijn vragen wilt beantwoorden, dan heb ik misschien een duidelijkere visie op dat er ook mensen

    zijn die luiers & plasticbroeken dragen fijn vinden.

    Ik ben zelf ook 48 en getrouwd , maar geen kinderen, maar wel aardig levens ervaring om bijv. over dit onderwerp te

    kunnen praten.

    groet, Ron.

  • Henk

    Dag beste RON hier henk weer even. He ron niet om het een of ander maar wat mij opvalt in een aantal van jou reactie's,is dat jij dan elke keer eerst met het zelfde stuk over jou handicap/luiergebruik begint. Begrijp mij niet verkeerd vind het heel!!!!!! erg dat dit jou is overkomen,maar om dit elke keer weer te moeten herhalen geeft geen MEERWAARDE aan jou opmerkingen. OOK zei ik al dat ik de hele conversatie had gevolgd dus ALLES gelezen. Gezien jou retour vragen heb jij volgens mij niet alles goed gelezen. Maar vooruit zal nog eenkeer een poging doen LET OP hier komt het. Jij zegt nu tegen mij maar in een voorgaand stukje wijs jij het totaal AF. Ook spreek je tegen mij over een psychiater nou ron kan je nu wel vertellen 10 van die mannen kunnen mij dit niet uit mijn hoofd praten. Zoals ik ook al zei dit zit er vanaf de geboorte al ingebakken klinkt RAAR misschien maar ik weet echt niet beter,HET is er altijd al geweest. S'nachts draag ik meestal mijn luiers en plasticbroek dit zijn 4 aanelkaar genaaide oogjesluiers in vliegermodel gevouwen met 2 losse luiers in de lengte in vieren gevouwen erin als inleg. Dit lekker vastspelden plasticbroek erover en KLAAR. En Ja ik plas er af en toe ook in want daar is het toch OOK voor niet dan. POEPEN NEE smerig. Overdag draag ik stiekum naar mijn werk de laatste tijd ook wel eens een luier en plasticbroek maar die houd ik wel droog. Alleen als je dan plassen moet en je bent buiten moet je toch een beschut plekje zoeken omdat alles naar beneden moet om te kunnen plassen. Dan heb ik meestal 2 luiers aanelkaar omen een vierde gedeelte aan de voorkant terug gevouwen. Zit nu ook weer in een dag combinatie te typen. DE WAS doe ik op een zondagmorgen als mijn vrouw werken moet als ik er die nacht/ochtend in geplast heb en doe het in de droger. plasticbroek wrijf ik droog met handdoek of s'maandags op de zolder. KINDEREN weten er NIETS van mooi houden zo. Vrouw vond het zoals ik ook al schreef HELEMAAL niet leuk dat ik het haar na zoveel jaar nog eens vertelde dat ik deze TIK had maar ze laat het oogluikend toe. Sexueel beste henk doet het mij zinds mijn pubertijd best wel wat. Als ik het aandoe heb ik eerst wel even een stijve maar dit zwakt al gauw weer af en ja ik wrijf mij ook wel regelmatig naar een erectie toe. IS daar iets mis mee en ja ook zelfs mijn vrouw heeft een keer gezegd dat de plasticbroek dan toch misschien iets aan ons sexleven kon toevoegen. Hoe ik er toe gekomen ben WEET HET NIET!!!!!!!!!!! het was er GEWOON. Ben al jong begonnen met ‘lenen’ van familie later van waslijnen en weer later gewoon kopen. Nou ron dit is een heel verhaal en als het niet duidelijk is hoor ik het wel weer. NOGMAALS Ron ondanks jou handicap kan ik er NIETS aan doen dat IK en anderen het GEWOON LEKKER/FIJN vinden om af en toe of met enige vorm van regelmatigheid eens EEN LUIER'S EN PLASTICBROEK TE DRAGEN HEERLIJK VINDEN. STOM HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vr. Gr Van HENK

  • ANJA

    Hoi Ron hier anja weer even. Heb de reactie's van henk ook gelezen zo te zien heb ik met mijn eerste stukje en nu weer heel wat los gemaakt. Eerst deed ‘Hilde’!!!!!!! haar intrede en nu komt henk met zijn verhaal die ik overigs wel echt geloof. Maar lieve Ron je hebt nog niet op henk zijn tweede stuk terug gereageerd na donderdagavond terwijl jij er meestal wel bovenop zit. Verder wel alles goed met jullie hoop ik,en reageer wel weer als ik weer van jou gehoord heb. WAT LUIERS en PLASTICBROEKEN al niet terweeg kunnen brengen bij mensen. Nou beste Ron en echtgenote Vr. Gr. maar weer van ANJA tot horens/schrijfs.

  • Ron inco. lid

    Hoi Anja,

    Allereerst wat vind jij van het art. van Henk?

    Ik dacht dat dit een site is voor het gebruik van katoenen luiers en bedplassen.

    Ik heb Henk duidelijk gemaakt net als andere mensen dat ik niet zindelijhk ben

    en luiers moet dragen.

    Henk draagt een katoenen luier en plastickbroek om dat hij dat fijn vind, ik heb Henk

    enigzins duidelijk gemaakt dat ik het toch wel wat raar vind, ik moet een luier dragen

    omdat ik niet zindelijk meer ben door een lichamelijke handicap, en Henk draagt voor

    het fijne gevoel een luier en plastickbroek.

    Ik blijf het toch raar vinden hoor dat volwassenenen zonder noodzaak een luier gaan dragen

    en er dan ook nog in plassen of poepen.

    Henk plast wel in zijn luier , maar poepen niet.

    Maar zoals je gelezen hebt vind zijn vrouw dat ook raar, als ik voor de lol in mijn luier zal

    plassen en poepen zal mijn vrouw dat ook raar vinden.

    Het voor de lol een l,uier om hebben , heb niets met bed en/of broekplassen te maken.

    Nogmaals ik vind het HEEL ERG dat ik weer een LUIER & PLASTICKBROEK moet dragen

    omdat ik niet meer ZINDELIJK ben.

    Ik kan er dus niets bij voorstellen van mensen die van de luier en plastickbroek een fijn gevoel hebben.

    Ik denk ook dat jij niet op dit soort reactie,s zit te wachten, jou vraag is aan de forum bezoekers wie er

    met bedplassende problemen zit. toch ?????

    Ik denk dat Henk ook het beste naar het forum Luiers org. kan gaan.

    Ik denk dat dit forum en ook forums voor incontinentie niet de juiste forums zijn voor Henk.

    Gaarne jou antwoord

    groetjes, Ron & Janny de Boer

  • ANJA

    Lieve Ron en Janny vind het jammer dat ik met mijn tweede reactie op het dragen van mijn luiers en plasticbroeken in mijn bedplasperiode de aandacht van henk heb getrokken. Dit was totaal niet mijn bedoeling dat er zo op gereageerd zou worden,maarja tegen houden kon/kan ik het ook niet. Denk ook niet dat henk hiermee verkeerde bedoelingen heeft of om iemand te kwetsen. Hij reageerde pas toen ik liet doorschemeren dat ik het wel een ‘leuke’ tijd had gevonden.vond het in ieder geval niet onaangenaam en schaamde mij binnen het gezin ook niet voor. Liep er sávonds of s'morgens ook rustig beneden in als ik nat was. Ik vind ook wel dat jij gelijk hebt dat henk zich maar op luiers.org of AB-TL

  • ANJA

    Sorry vervolg??? AB-TL-TB moet gaan richten,denk zelf dat henk ook wel op deze site's zit in ieder geval kijkt. Ook denk ik Ron dat jij niet elke keer als het op de luiers en plasticbroek aankomt je gelijk al jouw haren recht overeind moet gaan zetten. We zijn met ruim 16 miljoen mensen in dit land alleen al ontelbaar over de hele wereld dus dat niet iedereen gelijk is moet jij dan maar voor lief nemen. Iedere gek heeft zijn gebrek en er zijn denk ik ontelbare hobby's,dus lieve Ron gun deze mensen hun ‘pleziertje’ zonder dat ze jullie die het helaas wel nodig zijn hiermee pijn willen doen. Dit is denk ik ook niet henk zijn opzet want zo als hij schrijft zit het er al vanaf de geboorte in. Ook vroeg jij henk om een reactie die heb jij netjes gekregen alleen reageer jij nog niet terug op dit verhaal. Heb jij daarvoor een rede!!!. Beste Ron en Janny ik hoor wel weer van jullie denk ik Vr. Gr. van Anja. Dit was vervolg op 8-3-10 19:37.