Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedplassen, Katoenen luiers en plasticbroeken

  • Hilde

    Hallo lieve Anja , dank u voor te reageren ! ja het is drukte van jawelste ! Ik heb juist nog doeken gewassen ! Inge zit volledig in haar baby tijd !Vanaf vandaag is het volledig !!!!! Ja ze denk nog steeds het zelfde .

    Ik heb 2 dagen volledig met haar bezig geweest , om haar in baby tijd te brengen !!!!!! Ik begrijp jullie bezorgheid , en zal daar zeker mee rekening houden !! Nu de vogende 14 dagen ga ik haar ook zo verder behandelen , zodat dat ze heel goed weet en voelt wat dat is een babytje te zijn !! Daarna moet ze terug naar school , en dan zal ik zien wat het beste is voor inge !!!

    Anja , nu behandeld ik haar volledig als een baby zodat ze heel goed voelt wat dat is !!!!

    Voor haar baby zijn vroeg ze regelmatig om op de schoot te zitten , en ik gaf haar eten ! Ja anja , het is een volledige aanpassing ! Veel , wat zeg ik heel veel aandacht naar inge , en dan maak ik ook tijd voor aandacht te geven aan ons oudste !

    Ik zal zien na die 2 weken , en zal dan eens met onze huisdokter gaan praten !

    Ja ik ben met ons klein kind veel meebezig , s'middags ens'avonds voor het slapen gaan word ze volledig gewassen , verschonen , fles geven enz……………………………

    Je ziet ik heb mijn werk ! Na die 2 weken ga ik zeker met de huisdokter praten !!!!

    Als je zin heb mag je mij steeds antwoorden !

    Lieve groetjes ,Hilde

  • Ron inco. lid

    Hallo, lieve Hilde,

    Ik kan jou gevoelens begrijpen, dat je misschien leuk vind om een baby te verzorgen , maar Inge is toch echt geen

    baby meer, Inge is bijna een tiener meisje.

    En een meisje van 7 dat al lang zindelijk is doe je toch geen luier meer om, ouders zijn blij als hun kind zindelijk is

    geworden , en jij laat Inge weer niet zindelijk zijn terwijl Inge wel degelijk zindelijk is.

    Ook laat je Inge toch niet meer uit een baby flesje drinken en ook geef je Inge toch geen speen meer?

    En je kan Inge toch niet meer in een baby box laten spelen terwijl haar vriendinnetjes bijv. buiten spelen in de sneeuw?

    Ik kan haast niet anders zeggen dat dat uit eindelijk toch een vernedring voor inge zal zijn.

    En vind jij het niet erg om al die katoenen luiers weer te moeten wassen ?

    Ik vind mijn situatie al HEEEEEEL MOEILJK ik MOET de katoenen BABY luier weer dragen om dat ik niet zindelijk

    ben door een beschadeging van het zenuwstelsel en ik niet tegen wegwerp luiers voor volwassenmen kan i.v.m zeer

    ernstig luier uitslag tot bloedens toe , omdat ik niet voel dat mijn luier dan nat is, en als de luier dan ook nog vies is dan

    geeft dat ernstige luier uitslag.

    Daarom moet ik weer een katoenen BABY luier om met een plasticbroekje.

    En ik moet zelfs gewassen door de thuiszorg verpleging omdat ik mij niet kan wassen i.v.m mijn handicap, verder ben

    ik hart en long patient dus ook meerdere keren per dag moet mijn luier verschoond worden door de thuiszorg verpleging

    die dan mij de katoenen BABY luier omspeld en mij mijn plasticbroekje aan trekt en verder aankleed.

    Maar bij Inge is er geen lichamelijke situatie omdat Inge haar heel goed zelf kan wassen en aankleden, e.v.t met hulp

    van jou Hilde, maar nu laat je Inge dus zomaar in haar luier plassen en poepen terwijl Inge dus zindelijk is.

    Ik denk dat Inge een geestelijk probleem heeft, en daarom is hetnoodzakelijk dat je de huisarts en een PSYCHOLOOG

    raadpleegd omdat dit VEEEEEEEEEEEEEl geestelijke schade kan toe doen aan Inge.

    Ik vind dit bijna een vorm van KINDER MISHANDELING !!!!!!! Lieve, Hilde laat dit niet zo ver komen dat Inge hier

    door een groot geestelijk probleem ontwikkeld.

    Dus ga snel naar de HUISARTS en/of PSYCHOLOOG jullie hebben hierbij hulp nodig !!!!!!!

    lieve groet, Ron lid Inco club

  • Anja

    Lieve hilde en baby inge hoe gaat het met jullie,hilde vind je het nog steeds leuk om de plas/poepluiers van inge te verschonen en te wassen. Vind je man het ook niet vreemd om de luiers van zijn 7jarige baby weer te moeten verwisselen. En hoe reageerd jou oudere dochter op dit hele gebeuren,kan zij met deze situatie omgaan. Is inge helemaal in haar ‘nieuwe’rol opgegaan en voelt ze zich er nog steeds prettig bij.Heb je al commentaar op straat gehad of ben je nog niet met de baby naar buiten geweest. Kun jij uberhaupt nog babykleding voor deze 7jarige baby krijgen. Ze past toch ook niet meer in een kinder-/wandelwagen,zoals ron ook al zij we vinden het een beetje vreemd de hele situatie en dat is nog zacht uitgedrukt. Net wat ron ook zegt ze is nog veel te jong om een DL/AB fetisch te hebben/ontwikkelen. Toch wens ik jullie alle goeds en veel sterkte tot de dag dat jullie naar een arts toe gaan om inge te kunnen helpen. Zo weer lieve groeten en tot horens. Kusjes Anja.

  • Ron inco. lid

    Hoi Hilde,

    Hoe is het nu met jou en met Inge ?

    Heb je al contact gezocht met je huisarts voor de situatie van Inge ?

    Ik denk heel sterk dat Inge gepest gaat worden op school en in de buurt waar je woont.

    Als Inge in haar luier geplast of gepoept hebt zullen de kinderen op school of in je woon omgeving merken dat Inge weer

    een luier om hebt.

    Verder kan het toch niet zo zijn hoor , als je Inge een meisje van 7 bijna in de tiener tijd als een baby moet leven.

    Heb je nog geen reacties gehad van mensen dat Inge weer in haar baby tijd terug is.

    Hilde , ik hoop dat jij en Inge goed geholpen kan worden door je HA of ( Kinder ) psycholoog.

    Want deze situatie kan echt niet hoor, ik wil jou en Inge niet kwetsen, maar dit is toch bijna zelfs kinder mishandeling.

    Ik hoop dat je goede hulp krijgt .

    Lieve groet, Ron.

  • Anja

    Lieve hilde heb je het nu zo druk met baby inge of ben je een beetje boos op ron en mij dat je niet meer reageerd. Ale laat weer eens wat van U horen. Lieve groetjes ANJA.

  • hil

    Hallo lieve anja , met ons gaat alles goed en met ons aller kleinste inge ook ! Ja ik ben wat boos ! Ik ben zo eerlijk om te zeggen wat er is , en ik word uitgelachen ! Ja ik ben naar de huisdokter geweest en heb ook een afspraak vrijdag met een orthopedagoog !!! met veel liefde en veel moeite heb ik gezorgt dat inge terug volledig in hare baby tijd zit !!!! Het is al maanden dat inge niet zindelijk is , 4a5 natte broekjes overdag , maar ja dat is allemaal niet erg !!!! Ons oudste help mij , ze heeft er helemaal geen problemen mee dat inge het kleine kind is !! Ik heb voor inge kleuter kleertjes gekocht die in de ook in de haar maatjes zitten !!! Kinderwagen , hoe komen jullie er op ???? Inge heeft er zelf achter gevraagt , niks anders !!!! Mijn man moet niet verschonen , ik ben gans de dag thuis !!!! Voor jullie is het toch zooooooo belangrijk wat andere mensen er overzeggen , voor mij is het belangrijk dat inge het eens heel goed voelt wat dat is baby zijn !!! Ik kan er heel goed inkomen van ron , maar zijt nu eens eerlijk , en lacht de mensen nu eens niet uit !!!!

    Inge voelt zich er op het ogenblik goed mee , en we zullen zien wat ze vrijdag zeggen ! Maandag gaat ze terug naar school , en we zullen wel zien hoe we alles kunnen oplossen !!!

    Nu mag inge gerust nog het baby zijn , heb geen enkel problemen met het wassen van die plas/poepdoeken !!!!

    Je ziet anja , geen enkel probleem ! Ik ben een moeder die heel veel liefde aan haar kinderen geeft !!!!

    Je mag steeds een antwoordtje geven !

    Lieve groetjes , Hilde

  • Ron inco. lid

    Hoi Hilde,

    Ik wilde ook vragen hoe het nu met jou en Inge gaat.

    Ik heb begrepen dat je boos bent op Anja en op mij , maar we hebben absoluut GEEN slechte bedoelingen en wij

    lachen je ZEKER niet uit.

    Maar ik hoop dat je ons wilt begrijpen dat je grote dochter Inge geen BABY meer is Inge is bijna een tiener meisje.

    En Inge kan je niet meer als BABY beschouwen.

    Inge hoort geen luyiers meer te dragen , omdat ze zo als je zegt BABY wilt zijn.

    Ik moet i.v.m mijn handicap weer gedwongen luiers dragen en denk je dat ik blij ben ??????? Nou echt niet hoor.

    En Inge hoort niet meer in een BABY box en hoort geen pap fles & speen meer te krijgen.

    Verder is het ook niet goed dat je Inge weer luiers om doet, zeker niet naar school, en als je Inge een luier omdoet

    naar school zal je een tasje met schone luiers ook mee moeten geven , en als Inge haar klasgenootjes de luiers dan

    zien word Inge heeeeel erg gepest.

    Weten de leerkrachten van Inge haar situatie af ?

    Ik vind heel fijn dat je de Huisarts hebt geraadpleegd en dat je een afspraak hebt bij de Orthopedogoog om deze

    situatie te laten onderzoeken.

    Beste Hilde, nogmaals wij hebben geen slechte bedoelingen en lachen je dus ook ZEKER niet uit.

    ook zijn wij er van overtuigd dat je een goede moeder bent.

    Ik hoop dat er een goede behandeling zal komen voor Inge bij de Orthopedogoog.

    En als er een lichamelijke afwijking is m.b.t het bed & broekplassen van Inge ( incontinentie) dan zal er goed naar

    gekeken moeten worden door de Kinderarts & een Uroloog.

    Ik hoop dus het allerbeste voor jou en ook zeker voor Inge .

    Lieve groet, Ron incolid. wil je verder informatie m.b.t incontinentie dan is er de Inco site.

  • Anja

    Lieve hilde en baby inge hoe gaat het tot nu toe met jullie. Vind inge het nog steeds leuk het ‘babyspel’. We lachen jullie helemaal niet uit dit is wel het laatste wat we zouden doen. Het gaat ons alleen om inge en jullie toekomst,als ze gehandicapt zou zijn geweest en ze was geestelijk niet verder dan 2jaar had ze heel haar leven baby kunnen zijn. Maar nu is zij 7jaar en dan bewust hiervoor kiezen we vinden het nog al wat. Denk dat jullie het zelf ook niet normaal vinden of wel. Wat zei de huisarts had hij het eerder mee gemaakt of ervan gehoord. Ik bedoel broek-/bedplassen en duimzuigen komt in de beste familie's voor en daar kun je overdag een drynite met evt. een plasticbroek erover voor aan doen. S'nachts dan een lekkere katoenen luier met plasticbroek en als je haar dan in bed legt nog een fles pap dan heeft ze volgens mij ook al een behoorlijk babygevoel. Ik hoop dat ze jullie vrijdag verder kunnen helpen evt. inge en gezin begeleiden naar het ‘normale’ levens patroon. Ook op school hoop ik dat het goed gaat. Nou veel sterkte en wijsheid de komende dagen/tijd en veel liefs. Groetjes en tot horens. Anja.

  • hilde

    Lieve anja , dank u voor je berichtje ! Ja het gaat goed met ons ,en met ons allerkleinste inge ook ! In die drynite zijn daar maten in ?? plasticbroek erover ? en dan nog een spons broekje ? Zou ik haar een rokje laten aandoen voor volgende naar school te gaan ? Ja ik denk wel het gene dat je schrijft voor s'avonds , dat inge het babygevoel zal hebben ! Ja ik ben er voor , om het zo te doen ! Ik ga haar verder om 6 uur naar bed brengen , inge heeft het graag en dan heb ik ook nog wat van mijne avond ! Duimzuigen doet ze veel meer dan vroeger !

    Graag zou ik van je willen horen , en niet van ron , hoe jij inge zou aanpakken !!!!!

    Lieve groetjes , Hilde

  • Ron inco. lid

    Beste Hilde & Inge.

    Ik wil langs deze weg ook vragen hoe het met jullie gaat. ??

    Ik wilde vragen wat ik fout heb gedaan.?

    Ik ben mij dan ook van geen kwaad bewust, en ik zal zeker jou en Inge niet uitlachen of belachelijk maken.

    Het was mij de bedoeling duidelijk te maken dat het niet echt goed is om een meisje van 7 jaar terug te

    brengen tot baby en dan weer luiers te laten dragen.

    Ik kan je vertellen dat het al moeilijk genoeg is als je weer een luier moet dragen als je geen baby bent.

    In mijn situatie zijn mijn zenuwen beschadigd die de blaas en darmen horen te laten functioneren.

    Dus het is voor mij heeeeeeeeel moeiliujk om weer een luier te moeten dragen al weer 30 JAAR !!!!!

    En jij wilt inge zomaar weer terug brengen tot Baby en weer luiers laten dragen.

    Nogmaals de vraag ben je nu BOOS op mij ? omdat ik het zo naar voren heb gebracvht ?

    Het was dus nietr de bedoeling je te laten kwetsen en ook Inge niet, dus ik hoop hier ook wat van te horen.

    En ik heb nogmaals het beste met je voor en ook met Inge die nog een heel leven voor haar heeft, en het liefst toch

    als meisje van 7 jaar en toch niet als BABY ????

    vriendelijke groet, Ron