Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plastic overbroekjes!

  • Adriana

    Hallo Jos

    Wat een snelle reactie,schrok er een beetje van.

    Ook schrok ik van wat jij gehad heb,ben blij dat het nu weer goed met jou gaat. Kan je dit weer krijgen??.

    Wat jij zegt over die meerdere plasticbroeken over elkaar heen kan ik niet helemaal plaatsen.

    Namelijk als je 1 plasticbroek aan hebt en je trekt er nog 1 of 2 overheen worden deze niet groter van??.

    Zelf draag ik ook wel eens luiers en plasticbroek en plas er dan ook in. Dan draag ik ook een XXL maar heb dan genoeg ruimte voor de luiers

    zodat ze er niet onder-of bovenuit komen. Maar goed bij jou kan het anders zijn,niet ieder mens is het zelfde.

    Sorry dat ik het nog een keer vraag maar als jij s'avonds de luiers omhebt en je moet plassen voor dat jij naar bed gaat ben je dus verplicht om het in jou luiers te doen. Vind jij dat niet erg?. Kan me voorstellen dat dit toch anders is dan s'nachts.

    Ja de luierwas gaat bij ons ook gewoon naar buiten als het mooi weer is. Heb voor beide jongens 4 sets luiers zodat ik om de drie dagen een luierwas draai,en dus nog een set op reseve heb.

    De plasticbroeken zien weinig de buitenlucht,af en toe verstop ik ze wel eens tussen ander was anders gewoon binnen.

    Wat zijn de plasticbroeken trouwens “duur” geworden 8.75 euro voor alle maten. De kleinere begonnen anders bij ongeveer 5 euro.

    Hoelang doe jij trouwens met een plasticbroek.Wij ongeveer een half tot driekwart jaar.

    De jongens hebben er elk drie. Hoeveel heb jij in de kast liggen.

    Sorry voor dit hele stuk maar het bleef maar opborrelen.

    Voor nu welterusten (je slaapt misschien al) En de groeten van ons allemaal. Tot schrijfs/horens Adriana.

  • Jos

    Hallo Adriana,

    Met mijn hart is alles weer op regel.

    Ik heb een cardio versie gehad.

    Hartslag is weer goed,ik hoef pas in januari weer naar de cardioloog.

    Om al je vragen te beantwoorden komt hier een hele rij.

    Ik heb in totaal 24 broeken in gebruik.

    En 50 op reserve.

    Ik bestel mijn plasticbroeken bij ww.hybride-apotheek.nl.

    betaal daar per stuk 4,50 voor XXL.

    Een tip wel licht?

    Over de luiers kan ik je het vlogende vertellen.

    Ik heb 7 stapels in de kast liggen.

    Elke stapel bestaat uit 16 enkele en 2 dubbel aan elkaar genaaide luiers.

    140 luiers dus voor de hele week..

    Bovendien heb ik nog 80 luiers op reserve.

    Op de vraag wat ik s´avonds doe als ik luiers al om heb en moet plassen?

    Ik merk niet eens dat ik plas.

    Mocht ik het wel merken en de luiers uit willen doen om te plassen ben ik al te laat.

    Ik heb ook nog een vraag aan jou?

    Je zegt dat je ook wel eens luiers omdoet?

    Is dat uit noodzaak?

    Hopelijk tot gauw

    Groetjes ook aan je jongens van Jos

  • Adriana

    Dag lieve Jos

    Wij,zijn blij dat het weer zo goed met jou gaat.Dat jij in januari pas weer hoeft terug te komen is een goed teken.

    Wij!! Ik en de jongens dus,hebben met (grote) verbazing naar jou aantallen van luiers en plasticbroeken zitten kijken.

    Daar heb je bijna een hele kast voor nodig om op te bergen.

    De plasticbroeken 24 in gebruik en 50 in de kast.

    Dit betekend 4 per nacht over elkaar heen. Spoel je deze s'ochtens gelijk uit of doe jij 24 in een keer.

    En waarom zoveel op voorraad. Er ligt wel voor 225 euro in de kast.

    Zo ook de luiers, heb je er echt per nacht 20 om. Volgen mij kun je dan haast niet meer lopen of je benen bij elkaar krijgen.

    Zou je echt niet met de helft toe kunnen.

    Om de hoeveel dagen doe jij dan jou luierwas. Kan mij voorstellen dat je na 2 nachten wel een machine vol hebt.

    En dan nog 80 op voorraad. Zijn dit allemaal nog van die (dikkere) ouderwetse teddy oogjesluiers en moltons.

    Of Heb je ook de oogjesluiers van de hema. Die waren ook goed.

    Die tip voor die plasticbroeken was ik heel blij mee. Heb gelijk gekeken en je had helemaal gelijk.

    Dit scheelt nog al wat. Bijna 2 voor de prijs van 1.

    En dat ik zelf wel eens luiers en plasticbroek draag is niet omdat ik het zozeer nodig ben,maar heb het in het begin toen de jongens er in kwamen wou ik wel eens voelen wat zij s'nachts voelden en er in plasten.

    Ook is het af en toe als de maandelijkse periode er weer is om het s'nachts aan te hebben,daar ik wel eens veel bloed verlies en het bed dan ook schoon blijft.

    Nu tot zover even weer zal even kijken of de luierwas droog is dan kunnen de jongens er van het weekend weer tegen aan,en wassen we maandag weer.

    Groeten Adriana en boys

  • Jos

    Hallo lieve Adriana en boys,

    Ja klopt hele legkast vol met luiers en plasticbroeken

    Voor de hele week dus 7 stapels.

    3 en een halve plank vol.

    De ruimte die over is liggen de plasticbroeken.

    Op zolder heb ik dan de ovirige luiers.

    En de reserve plasticbroeken liggen in een ladenkast

    ja ik heb echt 20 luiers om!

    Bestaande uit 16 teddy molton luiers 2 aan elkaar .

    genaaide oogjes luiers en 2 aan elkaar genaaide flanellen luiers.

    Als ik die om heb kan ik nog wel gewoon lopen.

    Ja dat zijn ouderwetse molton/oogjes luiers van Teddy

    Ik heb ook nog echte Teddy Nachtluiers nieuw in verpakking.

    Worden nog niet gebruikt.

    Ik was elke dag mijn natte luiers uit op 60 graden .

    Plasticbroeken wassen gewoon mee.

    Krijg je ook geen stank in huis.

    Mocht je foto´s erven willen zien dan kan dat per Email.

    Heb daar geen problemen mee.

    Groetjes Jos ook aan de boys

  • Adriana

    Hoi lieve Jos

    Sorry Jos maar jij gaat hier het hele weekend over de tong.

    Wel in de goede zin van het woord.

    We kunnen er nog niet overuit van wat jij verteld/gebruikt/draagt en op voorraad hebt.

    20 luiers aan/gebruiken en 4 of 5 plasticbroeken per nacht.

    Iedere ochtend wassen en drogen. Kan eens niet droog zijn s'avonds dan een ander pakket aanspreken.

    Is 40 luiers en zeg 10 plasticbroeken,waarom dan voor een hele week op voorraad in de kast.

    Of heb je echt voor elke dag een aparte stapel.

    Maandag-maandag Dinsdag-dinsdag etc. En voor de plasticbroeken net zo.

    Sorry Jos dat ik er zo over door blijf zeuren!!! Maar die 16 moltons 2oogjes en 2flanellen luiers kunnen bijna een emmer water opnemen.

    Zoveel plas jij toch niet.

    Als ik het goed begrijp heb je die 16 moltons als inleggers in de aan elkaar genaaide oogjes- en flanellen luiers die dan vast gespeldt worden.

    En dit luierpakket kan dan die XXL aan kwa ruimte/grote.

    Als jij nieuwe luiers aanschaft koop je die dan via marktplaats.

    Want in de winkel kun je tegenwoordig niet meer die dikke kwaliteit van een paar jaar geleden kopen.

    Nogmaals sorry voor dit (gezeur) maar je hebt heel wat los gemaakt bij ons drieen.

    Ga zelf zo ook weer geluierd naar bed want HET is weer begonnen.

    Dus de komende dagen weer wat exstra was.

    Groeten en welterusten van ons vieren. Tot horens.

  • Jos

    Hallo lieve Adriana en boys,

    Ja inderdaad je vraagt wel veel.

    Maar ik kan je verzekeren dat de luiers ook kletsnat zijn s´morgens.

    Voor jullie lijkt het een heel pakket (is het ook)

    Waarom zoveel voorraad?

    Omdat als ik de luiers weer schoon en fris heb

    dan leg ik ze op een stapel en de huishoudelijke hulp

    (komt 2x perweek) ze dan netjes opvouwd en in e kast legt.

    Ik heb huishoudelijke hulp omdat ik meerdere beperkingen heb

    Hoeveel luiers en plasticbroeken hebben jullie dan op voorraad?

    en nomaals als het het fijne ervan wilt weten stuur dan je email adres,dan kan ik je foto´s sturen.

    Groetjes Jos

  • Adriana

    Hallo Jos hier was ik weer even.

    Ja sorry hoor!! wat kunnen die vrouwen af en toe toch vreselijk zeuren.

    (Waarom zo veel voorraad)

    Sorry maar daar komt ze weer!! je wast iedere dag zeg jij, dus 20 luiers en 4 plasticbroeken die hang je dan te drogen.

    S'avonds pak je dan weer een nieuwe stapel luiers/plasticbroeken wast ze weer en hangt ze dan weer aan de lijn.

    De droge was haal jij er af en leg je op een stapel voor de hulp die ze dan opvouwt.

    Maar deze droge luiers/plasticbroeken kun je die avond toch weer gebruiken!!!.

    Dan kun je met de helft toe van wat jij nu op voorraad hebt liggen.

    Hoeveel voorraad wij hebben?

    Niet eens zo gek veel. Jongens hebben allebei 4 sets luiers en 3 plasticbroeken.

    Voor de jongste bestaat deze uit 2 oogjesluiers aan elkaar met een molton als inlegger,kunnen er ook 2 zijn.

    De oudste heeft 2 moltons aan elkaar met een nog 1 molton als inlegger,kunnen er ook 2 zijn. Als hij is wezen stappen Bijvoorbeeld.

    Dus dit zijn 8 oogjes luiers en 20 molton luiers op dit moment.

    Eens in de drie dagen doe ik een luierwas en als dit s'avond dan een keer niet droog is hebben ze no een reserve set in de kast.

    De plasticbroeken spoel ik iedere ochtend even op de hand uit,en is die ook niet droog dan een nieuwe maar anders gaat hij s'avonds gewoon weer aan.

    Ben nu op marktplaats aan het kijken voor een aantal oogjes- en moltonluiers om ook wat achter de hand te hebben voor later.

    Weet niet hoe lang ze nog in bed blijven plassen.

    En blijven ze dat doen dan naai ik er 4 aan elkaar dan kunnen ze daar een vlieger van vouwen met eventueel inleg erin.

    Dan kunnen wij denk ik jaren vooruit.

    En zo als ik al zij die oude luiers zijn beter dan de nieuwere.

    Ook ga ik nog wat plasticbroeken via die hybride apotheek er bij bestellen.

    Ga vanavond zelf voor de laatste keer denk ik,nog weer in luiers naar bed.

    Lieve Jos weet niet hoe jij er over denkt!!!! maar wil je mij vertellen in welke provincie jij woont en in de buurt van welke stad.

    Zo ja zouden wij elkaar dan eens kunnen ontmoeten op neutraal terrein.

    Denk hier maar eens rustig overna.

    Groeten en welterusten van een geluierde Adriana (en jongens).

  • Jos

    Hallo lieve Adriana,

    Ja inderdaad vrouwen kunnen echt zeuren soms.

    Maar ja geeft niks ben het wel gewend met al dieb vrouwen om me heen.

    Waar ik woon?

    Ik woon in de privincie Groningen.

    Wil ehus wel een ontmoeting.

    Lijkt me leuk!!!

    groetjes Jos

  • Adriana

    Hallo Jos

    Jij geeft wel heel gauw volmondig toe dat wij vrouwen zeuren maar je kan er mooi niet zonder.

    Wij wonen trouwens in Flevoland (noordoostpolder).

    Was verrast dat je zo gauw ja zij op een ontmoeting.

    Werd er gewoon een beetje warm van,van binnen en tegelijk een beetje zenuwachtig.

    Heb je al een idee in wat voor vorm we dit gaan doen en waar.

    Hoor wel weer van jou.

    Groeten Adriana.

  • Adriana

    Goede morgen Jos

    Hier die zeurende vrouw weer even.

    He maar even zonder dollen!!! heb wel respect voor de zeurende vrouwen van de thuiszorg die jou iedere avond weer in je 20 luiers moeten spelden.

    Waarom zeg ik dit!!! omdat ik ( schrik niet) nu dit zit te typen ook in 20 luiers.

    Ben gisteravond een half uur bezig geweest met vouwen weer uit elkaar op een andere manier vouwen etc.

    Toen had ik uiteindelijk een draagbaar pakket(t'is inderdaad een HEEL pakket) samen gesteld.

    Alles tussen de benen lukte niet,en zo nog een paar optie's.

    Heb nu de helft onder de rug en de andere helft ligt op mijn buik.

    En nu begrijp ik ook dat 1 plasticbroek dit niet allemaal kan omsluiten

    Maar dat jij dit pakket iedere ochtend nat (kletsnat) hebt kan het nog niet geloven!!! maar goed.

    Neem aan dat als je wakker word, je gelijk ontdoet van dat zware natte pakket.

    Kan mij ook voorstellen dat je dit met jou beperkingen zelf niet red ik had al moeite om het een beetje knap om te spelden.

    Groeten maar weer. Adriana.