Hoi Jos

Het is al lang geleden dat jij hier wat gepost hebt. Bij mij overigs het zelfde.

Weet niet of je hier nog wel eens komt om wat te lezen maar als dat wel zo is hierbij het volgende.

Zoals jij ziet was ik even terug gegaan in de tijd omdat ik net als jij gezien je email adres/naam ik jou nog wel eens op marktplaats tegen kom om nieuwe luiers te verzamelen. Omdat ik een van de vele luierliefhebbers in Nederland ben kom ik daar ook regelmatig even kijken voor wat luiers.

Had jou naam weer gezien voor 50 luiers en in het verleden heb je ook wel eens wat aangeschaft.

Volgens mij heb je haast een zolder vol liggen met luiers.

Ben je zo aan het verzamelen omdat de luiers in het gebruik slijtage laten zien?

Je gebruikt 20 luiers per nacht is 140 luiers per week en 4 plastic broeken per keer is dus 28 per week.

Gebruik jij de luiers en pl. broeken dan ook 1 keer per week of gooi je het door elkaar.

Bedoel de luiers van maandag draag je de volgende maandag weer dan worden ze 1 keer gewassen en slijten ze minder hard.

He Jos had een idee wat ik je graag wil vertellen.

Als jij nu 20 luiers draagt wat een heel dik pakket is en je zou dit halveren en voor de 10 die je weglaat 2 inleg luiers er in doet dan word het allemaal wat draagbaar en heb je aan 1 of 2 plastic broeken ook genoeg.

Als je dan 310 luiers zou verzamelen en je gaat ze 1 keer per maand dragen en wassen dan word de slijtage bijna nihil. Goed idee?

Als je van mij gelezen hebt dat ik zij dat mijn echtgenote wat toe nadering/aandacht voor mijn luiers en plastic broek liefde gaf nou dit is helemaal over. Helaas.

Had een paar keer een plastic broek tussen de was op zolder gehangen en gehoopt dat ze die er mee af zou halen.

Maar integendeel als ze de broek tegen kwam stopte ze met was afhalen en moest ik hem eerst verwijderen.

Heb haar gevraagd waarom en ze zei dat ze het geprobeerd had haar te geven omdat het bij mij hoort maar dat ze er niet mee om kan gaan.

Wat ik s'nachts in bed doe moet ik zelf weten als zij er maar niet mee geconfronteerd word. Ze wil mij er zo wie zo niet beneden in zien lopen dus draag ik een ochtendjas.

Nou Jos dit was het eerst. Hoop dat je het leest en er op reageert.

Vriendelijke groet van Henk