Lieve Anja , ja het gaat goed op school ! Ja ik stuur ze normaal naar school ,haar juf heeft in de klas er over gesproken dat er nog kindjes zijn die nog niet droog zijn ! Inge maak er GEEN enkel probleem van dat ik haar een plastic broekje aandoet ! Ja naar school doe ik haar een drynite aan , geen enkel probleem ! Thuis een katoenen luier ! Thuis doe ik haar een truitje , katoenen luier ,overtrek plastic broekje aan , en daar over een spons onderbroekje over aan , en dan mag ze bij mij op de schoot zitten ! Cola of frisdrank krijg ze niet meer , alleen melk ! Inge was heel blij met haar tukdoekje , ze tutterde en sabberte er veel mee ! Ja beter dan een tut ! Op mijne schoot , tijdens het wassen , in bed doet ze niks anders dan duimzuigen !!!!! s'avonds als ze van school komt is ze moe , als ze gewassen word gaan regelmatig haar oogjes dicht ! Ik neem nu de laatste tijd meer tijd voor haar fles te geven , die geef ik op haar kamer ! goed rustig !!!! Ze zit dan op mijne schoot , ale meer liggen , in mijn armen krijg ze haar fles ! Ze word dan heel rustig ! En geniet er van !!!!!!!!!!!!!!!
Voor wij gaan slapen , doe ik haar nog een droge doek aan ! Soms zeg ze , pipi gedaan !!!!!
Je nichtje draagt die ook nog een plastic broekje voor te gaan slapen ?? En word ze ook nog gewassen ??? Een tukdoekje , dan wilt ze ook nog een klein kindje zijn !!!
Vogende week hebben we afspraak met dokter !!! Deze namiddag ga ik ze voor een uurtje in bed steken !!!
Wat voor een onderbroekje kan ik haar best aan doen , nu draag ze sponse broekjes ! Haar juf zei dat dit te warm is ! Voor een gewoon wit katoenen onderbroekje vind ik dat ze nog te klein is ! Ons oudste draag dat wel !
Haar normaal eten , pureer ik steeds , endat gaat goed binnen ! soms moet ik haar wat helpen !!!!
Graag tot devolgende babbel , lieve groetjes hilde