Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Plastic overbroekjes!

  • Adriana

    He Jos.

    Ben blij dat je weer even van jou laat horen.

    Vind het fijn dat het goed gaat met je.

    Hier ook alles zijn gangetje.

    Vond het een beetje flauw dat je over de uitroeptekens moet vallen.

    Val toch ook niet over al jou “vraagtekens”.

    Hoort hier ook niet thuis denk ik?

    Beertje heeft ook nog niet weer gereageerd,of wel naar jou toe.

    We horen wel weer van elkaar denk ik.

    Eventueel weer langzaam opbouwen,of niet.

    Groeten Adriana

  • beertje

    Hoi Adriana

    Hoe gaat het met jou dan?

    Groetjes beertje

  • Adriana

    Hoi Beertje.

    Met mij (ons) gaat het goed.

    Waarom vraag jij dit ineens.

    Vind jou net als ik al eerder zei zeer kort van stof.

    Kun je nou niet wat uitgebreider zijn.

    Lijkt wel een groot geheim waar jij mee zit.

    Heb al weer meer geschreven dan ik zou doen.

    Vertel eens of jij al wat met mijn uitleg gedaan hebt?.

    Groeten Adriana

  • beertje

    Hoi Adriana

    ja had nog wel wat vragen

    Mail maar naar mijn adres

    beertje2662@gmail.com

  • Adriana

    Hoi Beertje

    Even een “domme” vraag van mijn kant.

    Kan je nou niet via dit forum communiceren?

    Dan heeft een ander er ook wat aan.

    He Jos als je mee leest (wat vind jij hier nu van).

    Weten verder niets van Beertje,ze vraagt alleen maar?.

    Adriana.

  • Jos

    Fijne feestdagen allemaal

    groetjes Jos

  • Jos

    Beetje laat maar voor alsnog een gelukkige en vooral droog 2013 gewenst

    groetjes Jos

  • R

    Hallo Adriana, (als u hier nog actief bent) hier even een berichtje van R, ong. twee jaar geleden heb ik hier eens wat geschreven. Nu kwam ik de pagina bij toeval weer tegen, dus even een reactie. Ik plaste toen nog elke nacht in bed. Ik ben nu 18 en nog niet helemaal van het bedplassen af. Ik doe het wel veel minder. Soms maar een of twee keer in de maand. Toch, een avondje weg met vrienden en een paar biertjes eindigt bij mij nog steeds in een nat bed. Als ik een tentamen of toetsweek heb plas ik ook vaker in bed. (Toen ik moest afrijden voor mijn rijbewijs heb ik haast drie weken lang weer elke nacht in bed geplast. Maar wel in één keer geslaagd.) Soms denk ik wel eens dat ik er misschien nooit helemaal van af kom. Thuis heb ik alleen nog een beschermend (waterdicht) laken op mijn bed. Als ik niet thuis slaap gebruik ik nog wel luiers. En nog altijd met een plasticbroekje er over heen. Hoe is het met de jongens? Zijn ze wel droog geworden of hebben ze net als ik nog af en toe een nat bed?

  • marivanlogten

    wie weet waar goede plasticluierbroeken te koop zijn katoenen luiers met plastiekenbroeken beter dan wegwerp wie kan mijn helpen

  • Anja

    Beste marivanlogten

    Weet niet of jij verder hebt gekeken voor dat je dit berichtje plaatste maar er staan in verschillende belichte onderwerpen op deze site dat er bij Hartkamp for kids in Barneveld dat ze daar nog volop verkrijgbaar zijn.

    Zelf heeft deze winkel hiervoor op de site ook al reclame gemaakt.

    En ik trouwens ook. Ben nu voor de tweede die opkomst is al aan het verzamelen geslagen, nadat ik voor de eerste wegwerp heb gebruikt.

    Maar vanwege zijn bedplassen (de oudste) en mij eigen historie van bedplassen en katoenen luiers wist ik dat dit een beproefd middel was dus weer begonnen ben met katoen en dit mij zo goed bevalt ga ik dus voor de tweede gelijk met de ouderwetse vouwluiers beginnen.

    Hoop dat jij hier mee verder kan en wens jou en je kind-eren veel katoenen luier plezier.

    Vriendelijke groet

    Anja