Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verschonings ritueel

  • Leon

    Hoi Gefrey

    Was blij als nieuweling op dit forum een reactie van jou te krijgen.

    Kan of wil jij wat meer over je zelf vertellen.

    Mvg Leon

  • Gefrey

    Hallo,

    Er werd mij gevraagd om iets meer te vertellen.

    Nou ik ben lichamelijk gehandicapt.

    Ben licht spastisch en heb een spastische blaas.

    Heb er overdag gelukkig geen last van,maar s'avonds en s'nachts is het helemaal mis.

    Ik heb bovendien een overgevoelige huid en kan geen wegwerp verdragen.

    Bovendien lekken die luiers gigantisch door.

    Hopelijk is dit voldoende.

    Mvg geofrey

  • Henk

    Hoi Gefrey

    Was blij dat er weer eens iemand gereageerd had, en nog wel een nieuw iemand die we nog niet kenden.

    Leon was ook nieuw maar hij had veel info maar jou vond ik een beetje subtiel.

    Ik heet Henk en ben op andere onderwerpen op deze site te vinden. (plastic broeken, bedplassen………..)

    Ben de luiers en plastic broeken niet nodig maar ik ben 1 van de vele rare mensen op deze aardbol die het prettig vinden om er in te lopen/slapen.

    En er word als ik het draag ook wel eens gebruik van gemaakt. Dus dat betekend een enkele keer wakker worden zoals jij iedere ochtend wakker wordt NAT.

    Daarom had ik nog wat vragen voor je zodat het voor een ander nog wat duidelijker is.

    1.Je bent al heel je leven bedplasser hoe oud ben je nu.

    2.Vond/vind jij het erg dat het zo is of zeg jij kan er niets aan doen het is een gevolg van die spastische blaas.

    3.Van kinds af aan al in katoenen luiers gelopen. Hing de was buiten en ben je er wel eens mee geplaagd.

    4.Jou moeder hielp je eerst nu niet meer. Betekend dat jij niet meer thuis woont of komt de thuiszorg bij jou omdat je moeder het niet meer kan of wil doen.

    5.Vind je het erg dat jij geholpen wordt of zeg je het is niet anders dus “geniet” ik er maar van omdat je het zelf niet kunt.

    6.Welke katoenen luiers gebruik je. Gewone 4kante lappen of voorgevormde luiers. Spelden of klitteband.

    7.Wat voor soort (pullup of drukknoop) maat en merk plastic broeken gebruik je.

    8.Red jij je smorgens wel met uitdoen en wie doet de was?

    9.Hoor je de thuiszorg zusters wel eens over jou katoenen luiers dat ze het vreemd vinden of zijn ze net zo positief als jij en vinden ze dat veel meer mensen het zouden moeten gaan gebruiken.

    Sorry Gefrey voor die vele vragen maar zo kom je veel duidelijker over voor een ieder en daar is toch niets mis mee.

    Bedoel als je hier al reageert op deze site mag je best iets meer van je zelf vertellen.

    Jou antwoorden tegemoet ziende groet ik jou en wens je een goed weekend verder.

    Henk

  • Gefrey

    Jeetje wat een vragen zeg.

    Zal trachten een paar antwoorden te geven.

    1 ja plas al vanaf geboorte n bed. Leeftijd geef ik niet prijs.

    2 ik vind het nu niet erg meer,vroeger veel gepest,was niet leuk

    3 ja vanaf geboorte katoen,wegwerp bestond toen nog niet

    4 ik woon al 30 jaar zelfstandig,ma heeft reuma,kan mij niet meer helpen

    5 heb geen moeite dat ik hulp heb

    6 gewone vouwluiers met luierspelden

    7pull up broeken

    8 ja ik red me prima,k werk volledig en ga tussen de middag ff naar huis om de was op te hangen

    9 nee geen rare opmerkingen,de hulpen zijn zeer positief over katoenen luiers

    Pff zo hopelijk ben je tevreden. Groet Jeffrey

  • Henk

    Hoi Gefrey

    Hé hé dat heeft lang geduurd. Was dit nu zo moeilijk. Even wat vragen beantwoorden zodat wij wat meer over jou weten.

    Vind het nog minimaal je hebt nog niet alles beantwoord maar goed beter iets dan niets.

    Als je dan toch niets over jou zelf kwijt wilt moet je hier vind ik ook niet reageren. Dit is toch een forum van reactie en tegen reactie?

    Weet ook niet of je ook over mij gelezen hebt! ben daarin toch zeer open en ga een discussie ook niet uit de weg.

    Als jij dan al heel jou leven in bed plast en daar voor altijd luiers en plastic broeken hebt moeten dragen dan is dat toch niet anders.

    Jij hebt die luier gewoon nodig omdat zo'n ding daar ook voor gemaakt is. En dat het nu een luier heet zowat dit is de naam die het ding gekregen heeft of het nu voor klein of groot is. Net als een bril, rolstoel, rollator, ect. het zijn en blijven hulpmiddelen. Allemaal met een andere naam en functie. Of zou jij liever iedere nacht een paar keer je bed uitdrijven met alle bijkomende werkzaamheden en weinig of geen nachtrust van dien. Dat ga je niet volhouden of wel dan

    Jij werd er vroeger mee gepest dat vind ik jammer. Kinderen kunnen vaak heel direct zijn? Waarom pesten ze jou. hoe wisten ze van jou bedplassen.

    Hingen de luiers en pl.br. gewoon buiten en was jij de jongste of enigst kind die dan in de luiers was.

    De was nu die hangt neem ik aan binnen. Pullup gebruik je welk MERK? dan.

    Hoeveel luiers krijg je om, om het bed droog te houden. Heb je die stukjes van Jos gelezen die draagt iedere nacht 20 moltons en 4 plastic broeken SGA m XXL.

    Anders houd hij het niet droog zegt ie. Zelf draag ik zeer regelmatig ook luiers en laat het dan ook gewoon lopen, maar heb dan aan 6 tot 8 luiers en 1 plastic broek meer dan genoeg.

    Hé Gefrey zou “graag” jou kwaal over willen nemen om het luier dragen te legaliseren maar “helaas” was/is dit niet voor mij weggelegd.

    Wie weet als ik nog wat ouder word het vanzelf weer komt. Als ik geestelijk dan wel goed blijf wil ik gewoon ouderwets katoen blijven dragen.

    Weet ik het niet meer dan zal de verpleging wel voor die nieuwerwetse troep wat wegwerpluier heet gaan dat zij dan zo.

    Nou Gefrey zo makkelijk is het nu om wat te vertellen doet geen zeer toch? Hoop dus binnenkort weer op een reactie van jou

    Groet Henk