Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

strikslips, waar kopen jullie die?

  • smiegel

    hoi ik heb nog 48 strikslips voor jou. . op de verpakking staat 9-15 kg. per 10 stuks kosten ze €4,95 je mag ze hebben voor €20.00 inclusief de porto. laat het me weten of je ze wil hebben.

  • Mirjam

    Geachte mevrouw (of meneer),

    Heeft u de 48 strikslips toevallig nog steeds? Zo ja, zou ik ze eventueel van u kunnen overkopen?

    Ik hoor graag spoedig van u.

    Met vriendelijke groet,

    Mirjam Loedeman

  • Beppie

    Goedendag!

    Zijn ze al weg? Anders heb ik er nog wel belang bij.

    m.vr. groet,

    Beppie.

  • M van Leeuwen

    Zijn deze nog beschikbaar?

  • Hartkamp for Kids

    Bent u op zoek naar STRIKSLIPS EN PLASTIC BROEKJES VOOR KINDEREN BIJ Hartkamp for Kids&Baby in Barneveld tel 0342-412951 zijn de STRIKSLIPS en plastic luierbroekjes volop op voorraad.

    Voor meer info kunt u kijken op www.hartkampforkids.nl en evt. te bestellen via shop.hartkampforkids.nl

    Natuurlijk zijn ze ook volop in de winkel in Barneveld verkrijgbaar.

    Ook heeft Hartkamp plastic overbroeken voor volwassenen in de maten 38-40-42-44

    Jan van Schaffelaarstraat 50 Barneveld

  • ikke

    koop bij een hobbyzaak zacht vinylplastic aan de meter en knip ze zelf zoals ik vroeger ook deed de plasticzakjes van de winkels voldoen ook maar dan niet de hele dikke of hele dunne (van de groentenafdeling) maar precies ertussen in kost geen ruk alleen beetje moeite. Wat ik me wel afvraag is of ze bij peuterspeelzalen/kinderopvang/chreches nog wel verstand hebben van (of zin hebben in) katoenen luiers met strikslips want toen mijn twee jongsten in de luiers zaten en dat is met gemak 25 jaar terug wilden ze er al niet aan.