Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

strikslips, waar kopen jullie die?

  • Dorothé

    Hallo allemaal, voor onze jongste twee kinderen van 2 jaar en van bijna 1 gebruiken we katoenen luiers. Gewoon vierkante lappen die we in rechthoek vouwen. Er in een luierinlegdoekje van het Kruidvat, er overheen een strikslip. Die zijn nu echter al een tijdje niet mete verkijgbaar bij Kruidvat en dus heb ik ze moeten bestellen bij prenatal, een beetj omslachtig dus. Prijs was wel aardig 10 voor 3 euro 99.

    Waar kopen jullie strikslips, is dus mijn vraag!

    bedankt alvast, Dorothé

  • ammy

    hoi

    bij baby winkel hartkamp zijn strikslips tebestellen

  • Franchien

    Beste Ammy denk dat dorothe niet meer op deze reactie zit te wachten na zes jaar nu haar kinderen 8 en 7 zijn. Ze vroeg ook waar je ze nog kon kopen bestellen had ze al gedaan dus gewoon naar de winkel gaan en uit de schappen halen. Maar jou reactie is misschien voor andere moeders die nog ouderwets katoen gebruiken een goede TIP. Want ik had een tijdje terug ook al gereageerd op ‘waar nog plasticbroekjes te koop waren’en dat was in de zelfde babyzaak Hartkamp jan v. Schaffelaarstr. 50 in BARNEVELD. Tel.0342-412951. Postc.3771 BW. Dus moeders doe hier uw voordeel weer mee. Zegt het voort. Gr Franchien.

  • Els

    wat zijn strikslips?

  • ANJA

    Sorry Els ik zou haast zeggen onder welke steen heb jij de laatste 10 jaar begraven gelegen. Weet niet hoe oud jij bent maar een strikslips is in principe een van de drie soorten plasticbroekjes die er bestaan. Je had tot voorkort de gewone pullup dan die met voorsluiting en als laatste de strikslip dus. Je moet het zien als een vierkante lap plastic waar aan beide zijden een halve cirkel uit is gesneden en die kun je dan bij baby's op de rug en buik strikken . En bij oudere kinderen strik je hem op beide heupen. Ze zijn er zelfs voor volwassenen. Weet jij nu genoeg Els groetjes Anja

  • Marijke Nap

    strikslips zijn ook nog steed te koop bij Joosse in Meliskerke. even googlen voor de adresgegevens! ze hebben geen webshop, maar sturen wel evt naar je op. (het is geen specifieke babyzaak, maar een “in de winkel van sinkel is alles te koop”)

    ze zijn hier trouwens beduidend goedkoper dan in Barneveld!

  • Josineke

    wat aardig!!

  • smiegel

    ik heb er nog genoeg voor je liggen. ik neem aan dat je de kleine wilt hebben. ik heb ze niet meer nodig.stuur maar een mailtje naar me als je ze wilt hebben.

  • Anja

    Sorry beste Smiegel maar ik denk dat Dorothe na zes jaar niet meer op deze reactie zit te wachten nu haar kinderen onderhand 7 en 9 jaar zijn.

    Misschieh moet je ze in het algemeen gewoon te koop zetten via deze site.

    Er zijn vast wel andere moeders die er nog belang bij hebben.

    Sorry voor deze ‘bemoeienis’ maar ik moest het even kwijt. GR. van Anja.

  • Lonneke

    Hoi Smiegel

    Ik las dat je nog heel veel strikslips hebt liggen.

    Heb je ze nog steeds?? Ik ben er dringend naar op zoek. Mag ik ze van je overnemen??

    groetjes Lonneke