Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dragen van plastice broeken

  • ikzie

    heel graag zo ik willen praten met vrouwen die ook heel graag plasticebroeken dragen,

    die er ook opgewonden van worden er er ook wel eens durven in plassen,

    mijn vragen zijn ,besta ik alleen op de wereld, en zijn er ook vrouwen die er van houden,

    misschien nog een droom een vrouw te leren kennen met die zelfde verlangen,

    ik hoop al dat ik vrouwen vind die er van kunnen mee praten en dat we er dicreet kunnen over praten.

    groetjes

  • Henk

    Hallo ikzie

    Mogen/moeten het alleen vrouwen zijn of kan het ook met één man-nen zijn.

    K'weet zeker dat jij lang niet de enigste bent op deze aardkloot en nederland en zeker ook niet de enigste vrouw.

    Zou zeggen geniet er heerlijk van en plas maar raak,daar is een plastic broek eventueel met een luier voor bedoeld/gemaakt.

    Plassen in alleen een plastic broek lijkt mij niet zo verstandig. Wordt dan nergens door opgenomen en is dan lijkt mij lastig opruimen of schoon maken.

    Draag zelf ook regelmatig een lekkere dikke katoenen luier daarover natuurlijk een plastic broek en ben dan ook regelmatig nat s'morgens.

    Heerlijk toch als je je zo kunt laten gaan en er dan ook nog van kunt genieten. Daarom zeg ik vooral doorgaan.

    Hoelang ken jij overigs dit gevoel al. Stam jij nog uit het plastic broek tijdperk of is het gevoel later ontstaan.

    Groet Henk