Ik bied aan:

ALLES IS NIEUW en alles van het merk PopnGro/Lollipop

- 5 wasbare luiers met klittenband, one size (va. 3 kg), met elk 2 boosterpads (1x bamboe, 1x microvezel). Overbroekjes niet nodig voor deze luiers. Kleuren: 3x lichtblauw, 1x roze, 1x groen.

Prijs per stuk: EUR 19,-

- 5 superzachte luiers met klittenband, maat 1 (3,5-8 kg) met boosterpad en 1 overbroekje maat 1. Kleuren luiers: rood, oranje, geel, blauw, wit, kleur overbroekje: geel. Prijs voor alles: 63,-. Wil je losse dingen bestellen, mail me dan even.

- 2 x 5 pocketluiers AIO met klittenband en enkele drukknoopjes om de pasvorm nog beter te maken met elk 2 boosterpads, maat 2 (va. ong. 10 kg), kleur: geel. Prijs per 5 stuks: EUR 39,- Nieuwprijs is eigenlijk: EUR 64,-. Wil je losse luiers bestellen, mail me dan even.

- 5 overbroekjes met klittenband, maat M (5-10 kg), kleur: wit. Prijs voor 5 stuks: EUR 20,-.

- 5 pocketluiers AIO met klittenband, maat 1 (geboorte - 12,5 kg) met boosterpads en 1 extra boosterpad voor de nacht. Kleuren: wit, rood, oranje, geel, blauw. Prijs voor 5 stuks: EUR 70,50. Wil je losse dingen bestellen, mail me dan even.

- 20 bamboe-luiers met klittenband en boosterpads, maat 1 (3,5-8 kg), kleur creme, met 3 witte overbroekjes maat S en 3 witte overbroekjes maat M en 1 rol inlegvelletjes erbij. Prijs voor alles: EUR 129,-. Wil je losse dingen bestellen, mail me dan even.

- 5 bamboe-luiers met klittenband en boosterpads, maat 1 (3,5-8kg) en 1 overbroekje maat S, kleur luiers: babyblauw, kleur overbroekje: blauw. Samen met 1 rol inlegvelletjes en 1 met koord afsluitbare, uitwasbare tas. Prijs: EUR 32,-.

Alle prijzen zijn ex verzendkosten. Wil je meer info/foto's, of wil je iets van me overnemen: noraatje_1999@yahoo.com