Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bedplassen (incontinentie) dus geen fusi

  • ed

    hallo lot genoten

    ik ben een man van 34 ik ben nog steeds van mn kinds af nat in bed hoe graag ik ook zou willen het lukt me gewoon niet om droog te blijfen nou haal ik welus wegwerp luiers op maar dat moet voor mijn eigen portemone doen want de zorgverzekering vergoed dat niet nou kan ik wel aan een plastic broekje komen maar mijn vraag aan jullie is waar halen jullie katoenen luiers weg of een andere optie want die weg werp luiers kosten ook niet niks. en even voor goede begrip dit gaat om nood niet uit lust

    vr gr ed

  • Adriana

    Hoi Ed

    Weet niet of jij onze posten (Anja en mij) al gelezen hebt,maar ik had nog een tip voor een luier.

    Je kan ook gewoon een grote handdoek cq badlaken gebruiken als luier valt aan de waslijn ook niet op.

    Denk dat je nu genoeg optie's hebt voor "droge' nachten.

    Namens beide zoons veel succes en we horen weer van je met ik denk een uitgebreid katoenen luier en plasticbroek verslag.

    Vriedelijke groeten van Adriana en boy's.

  • ed

    hallo anja en adriana

    sorry voor mn laate bericht terug maar mn pc wilde ff niet op starten

    en dat is nou weer klaar in ieder geval wil ik jullie even danken voor jullie

    goede tips en ga er ook wat mee doen

    vriendelijke groet ed.

  • Adriana

    Hallo ED

    Ben blij weer even wat van jou te horen.

    Wij begonnen bijna aan jou oprechtheid te twijfelen.

    Maar problemen met je computer daar kun jij even niets aan doen.

    Hoop wel dat als je alles gekocht/gemaakt hebt,en in gebruik dat jij ons toch wel een (uitgebreid) verslag doet van jou bevindingen.

    Nou tot zover even, ga nu lekker slapen en nog even bij de jongens kijken of ze nog droog zijn.

    Welterusten en groetjes van Adriana.

  • ed

    de optie die ik nou doe is een lange handdoek

    dubbel slagen links rechts en midden dubbel slag een paar baby luiers er daar weer boven op

    dat in een plastic broekje en gewoone onderbroek daar weer over heen

    en ik woord goed koper smorgens droog wakker

  • Anja

    He Ed.

    “dat in een plasticbroekje en gewone onderbroek daar weer overheen” . Speld jij je luier niet om heb je dit los in de plasticbroek liggen.

    Doe jij daarom die onderbroek er over aan. Welk merk en maat plasticbroek gebruik jij.

    Wat vind je tot nu toe van jou katoenen luier keuze. Je hebt wel meer tussen jou benen als met een wegwerpluier,en je voelt de nattigheid beter maar dit is niet vervelend of wel!!! .

    Heb je nieuwe babyluiers gekocht of kon je er tweedehands aan komen.

    Zoals je misschien gelezen hebt plaste ik tot 10 jaar ook iedere avond/nacht in bed waar ik ook niets aan doen kon.

    Groot gebracht in katoen met een plasticbroek met voorsluiting (drukknoopjes) tot ik overdag zindelijk was van plas,poepen was een heel ander verhaal.

    Daarvoor vroeg ik altijd nog om een luier waardoor ik s'nacht ook in de pampers terecht kwam.

    Na een aantal jaren van wegwerp en nog steeds niet droog s'nachts en het niet meer prettig dragen van die wegwerpluiers ben ik weer mee gaan gebruiken van de nieuwe katoenen luiers van mijn nieuwe broertje.

    Heb het luier dragen nooit erg gevonden,ouders gingen er gewoon discreet mee om t'was ook nooit als straf bedoeld. Alleen om het bed en ook mij droog te houden om niet nat en koud s'nachts wakker te worden,gaf ook een stukje ontspannig die luier om.

    Hoor wel weer van jou. Groeten van Anja.

  • ed

    hallo anja

    klopt dat heb ik dan los in de plastic broekje qwa dikte valt reuse mee want pak een aude handdoek van 90 cm lang

    die vouw ik dan dubbel daar 2 baby luiers op over de heele linkte tis wel een beetje dikker dan een groote wegwerp luier

    en gewoone broek er over heen is reden dat het wat steviger om me heen zit heb nieuwe wegwerp baby luiers gekocht dat is beetje goedkoper dan groote volwasenen luiers en daar ging het ook om.

    groeten ed