Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Katoenen luiers Itti Bitti Snap-in-one en flexitots te koop

  • LF

    Te koop: katoenen luiers Itti Bitti snap-in-one en flexitots

    Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod.

    Het is ook mogelijk enkele luiers te bestellen.

    De luiers zijn slecht een maand gebruikt, dus zo goed als nieuw!

    Voor meer info: Kaatje Katoen

    Itti Bitti snap-in-one maat M

    Rood 2 stuks

    Lime 2 stuks

    Lichtblauw 2 stuks

    Turqoise 1 stuks

    Fuchsia 2 stuks

    Geel 1 stuks

    19 inleggers rechthoekig

    19 inleggers zandlopermodel

    itti bitti luiers zijn opvallend dun en hebben een zeer slanke snit. De luier wordt op heuphoogte gedragen. De superzachte buitenkant is gemaakt van fleece velours en aan de binnenzijde gecoat met een waterdichte laag: er hoeft geen extra overbroekje om deze luier gedaan te worden. De binnenzijde is afgezet met zachte fleece en de luier sluit met drukknoopjes.

    de luier heeft minder droogtijd nodig omdat de natte inlegger verruild kan worden voor een droge. Deze (bijgeleverde) inleggers worden met drukknoopjes vastgezet (een “snap” - vandaar de naam)

    Flexitots maat 1

    5 stuks

    De Flexitots is een luier van kwaliteitsmerk Tots Bots. Deze luier combineert het snelle absorberen van bamboe, het vocht vasthouden door de microvezel binnenlaag en de uitstekende pasvorm door de flexibele materialen. Deze luier beweegt met je kind mee! De luier is eind 2009 verbeterd: de dubbele binnenzijde kan eenvoudig uitgeklapt worden, zodat hij sneller droogt. Ook kan de luier zelf op maat gemaakt worden door de drukknopen op de voorzijde. Hij sluit gemakkelijk door het klittenband. Om de luier gaat een overbroekje. Inlegdoekjes op de luier houden de billetjes droger en de luier schoner. Je spoelt de afbreekbare doekjes inclusief ontlasting zo door het toilet!

    overbroekje mother-ease rikki ‘our ocean’

    Voor over de Flexitots

    ¾ rol Kaatje Katoen inlegdoekjes, na gebruik weg te spoelen door het toilet, Zacht en absorberend.

    Gratis bij afname van de luiers

  • LF

    Nog ter aanvulling:

    Indien gewenst kan ik een foto toesturen van de betreffende luier(s).1

  • beyonce

    Hallo

    Ik wil graag de prijs wetten als dat mag aub en ook hoe kan ik in de posessie van de luiers komen?Mvg,

  • LF

    Beste Beyonce,

    Het liefst heb ik gewoon een bod van jou.

    Als je mij even je mailadres geeft dan kunnen we het via de mail verder bespreken.

    Groeten

    LF

  • Lidwien

    Hoi

    Heb je de flexi tots nog?

    Lidwien