Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Complete set tots bots

  • Angelique Godschalk

    Ik heb een set Tots Bots katoenen luiers in de aanbieding voor iedereen die voordelig katoenen luiers wil gebruiken. Ik heb deze gekocht bij Kaatje Katoen voor in totaal ruim 600,00 EUR. Voor 100,00 EUR mag je de set overnemen.

    De set is gebruikt voor mijn dochter en als luiers iets te lang blijven liggen, dan komen er vlekken in. Sommige luiers hebben dus vlekken, maar ze zijn allemaal gewassen. Ik heb alle kleuren Tots Bots hier liggen (alle regenboog kleuren). Ze zijn vanaf de geboorte te gebruiken, ik heb maat 2 gekocht. De Tots Bots moet met een klemmetje op zijn plek worden gehouden en vervolgens gaat er een overbroekje over heen. Voordeel is dat een romper dan eigenlijk niet meer nodig is om de luier op z'n plek te houden. De set bestaat uit:

    - 24 luiers in alle kleuren (behalve wit)

    - 3 Tots Bots wraps (overbroekjes) per maat (1, 2 en 3), in de kleinste maten vooral wit, maar deze heb ik ook in geel en blauw met witte sterren of iets dergelijks erop

    - Tots Bots fleece (rode overbroekje) voor de nacht in alle maten

    - Inlegvellen, nog 3 volle rollen (biologisch afbreekbaar), om zoveel mogelijk de ontlasting op te vangen

    - Bamboe inleggers voor de nacht (ook uitwasbaar)

    - 2 klemmetjes, maar mogelijk moeten die vervangen worden gezien het feit dat dit kan verteren

    In het begin kan je ongeveer 3 dagen met deze set doen (8 luiers per dag en 1 overbroekje), maar dat ligt natuurlijk ook aan je kind. Ze zijn te wassen op 60 graden en ze mogen in de droger. Het voordeel is dat je ze niet hoeft uit te spoelen, na het verschonen in een luieremmer en zo de wasmachine in. Mijn advies is wel om de luiers apart te wassen en niet met andere kleding in de wasmachine.

  • Inge

    Hallo Angelique,

    je geeft aan dat de set vanaf de geboorte te gebruiken is, maar maat 2 is volgens Kaatje voor 8 tot 16 kg. klopt dit?

    hoe passen ze?

    vriendelijke groet. Inge

  • Dovile

    Hoe kan ik contact met je opnemen?

    gr Dovile

  • beyonce

    Zijn de luiers verkocht?

  • Angelique Godschalk

    Hallo,

    De luiers zijn nog steeds te koop.

    Het klopt dat op de site van kaatje katoen staat dat ze vanaf een bepaald aantal kilo zijn, maar volgens mij was het destijds minder dan 8 kilo, volgens mij iets van 4 kilo. Maar dat doet er niet toe. Je kan ze iets anders opvouwen, waardoor ze vanaf de geboorte te gebruiken zijn.

    Mocht iemand nog interesse hebben, ik ben te bereiken via de mail op agodschalk@upcmail.nl.

    groet,

    Angelique

  • Angelique Godschalk

    ik ben bereikbaar via agodschalk@upcmail.nl

    groeten,

    Angelique

  • Angelique Godschalk

    de luiers zijn nog steeds te koop.

    groeten,

    Angelique