Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Op voorraad strikslips en plastic broeken bij Hartkamp for Kids en Baby

  • Wilma Kremer

    www.hartkampforkids.nl in Barneveld heeft plastic broekjes in de maten S-M-L-XL en STRIKSLIPS 3-9 EN 9 kg+ volop op voorraad.

    Grote maten voor volwassenen zijn alleen op bestelling leverbaar.

    Ook hebben wij de papieren luierinleg doekjes en luierklemmetjes

    Voor meer informatie kunt u e-mailen of bellen met Hartkamp for Kids & Baby ( Baby- en Kinderspeciaalzaak)

    Jan van Schaffelaarstraat 50

    3771 BW Barneveld

    tel.0342 412951

    info@hartkampforkids.nl

    het is ook mogelijk de bestelling online te bestellen via de webshop van www.hartkampforkids.nl

  • Francien

    Dag Wilma bedankt voor deze atvertentie weet niet of het wat uithaalt want ik heb hier een half jaar geleden op plastic overbroekjes ook al eens aandacht aan besteed. Ook heb ik toen melding gemaakt van grotere plasticbroeken voor onze oudere bedplassende jeugd maar hier is totaal geen reactie op geweest.

    Ook op grootgezin.nl heb ik dit onder de aandacht gebracht maar hier ook weinig reactie. Ook zijn deze plasticbroeken in Staphorst te koop. Zag op plasticbroek P 7of 8 onder plas nog in bed dat er toch steeds meer oudere jeugd voor katoenen luiers met plasticbroek gaat voor de nachtelijke bescherming. Nogmaals Wilma bedankt en we zien wel. Groeten van een fanatieke ouderwetse vierkante lappen luier moeder. Francien..

  • albert-hendriks

    ik wou eens vrager wat strikslip luier bij voor volwassen voor voor volwassen mensen maat l albert-hendriks@hotmail.com

  • Anja

    Hallo

    Zoals ik al verteld had op het forum, ben ik nu weer zwanger en dat onze oudste nog bedplasser is.

    Was op een gegeven moment s'nachts over gestapt op de ouderwetse katoenen vouwluiers met plastic broek tegen de lekkage's.

    Dit is mij zo goed bevallen dat ik heb besloten om gelijk bij de geboorte van de jongste met deze luier combi te starten.

    Daarom ben ik nu aan het plastic broekjes verzamelen voor de komende 3 jaar voor de jongste.

    Dit doe ik in etappe's om de kosten wat in de hand te houden.

    Gelukkig hebben ze ook plastic broeken voor de oudste en deze zijn van Hygia trekop model en in de maten 38, 40, 42 en 44 dus kan ik hiermee ook mooi vooruit.

    Die andere broekjes zijn met voorsluiting en ook in 4 maten.

    Zo hebben ze een mooi aanbod van plastic broek-jes/en van geboorte tot zindelijk worden op wat voor leeftijd dan ook.

    Dus overweegt u ook de overstap naar katoen kijk dan eens hier.

    Wij willen niet anders meer. Wij geven ze van katoen!!!

    Groet Anja

  • Jos

    Hallo Anja,

    Ik heb nog nieuwe Hygia plasticbroeken over.

    Ik geef ze gratis weg.

    Eventueel verzend ik ze.tegen de porto kosten.

    Het is wel maat 54.

    Mvg.Jos

  • Anja

    Hallo Jos

    Ben heel blij dat jij aan mij gedacht hebt voor die plastic broeken.

    Maar voor mijn zoontje zijn ze natuurlijk veel te groot.

    Kan ze zelf wel gaan dragen,maar ben allang geen bedplasser meer en voor de lol dragen zoals anderen doen lijkt mij ook niets.

    En in de kast leggen voor eventueel later lijkt mij ook een beetje te ver gaan. Wie dan leeft die dan zorgt.

    Waarom doe jij ze weg!! Zijn ze jou te klein omdat ze nog nieuw zijn,hoelang heb jij ze al liggen.

    Sorry maar nog een opmerking wat is nu het goede email adres van jou.

    Lees nu weer jgbutler maar die was toch overleden!!! Was nu toch iets van bontjeloeloe.

    Help mij/ons uit de brand.

    Groet Anja.

  • ikzie

    ik wil die broek wel graag ontvangen heb je die nog groetjes

  • Jos

    Hallo Anja,

    Allereerst de hygia zijn mij te klein.

    SGA zit ruimer.

    En ja het mail adres was ff uit de lucht,maar bestaat weer dus gewoon jgbutler60@hotmail.com

    Iedereen mag me over de broeken mailen.

    Weg gooien is zonde.

    Groetjes Jos

  • Jos

    Hallo ikzie,

    Jij wou ze wel hebben schreef je?

    Mail dan ff dan kan ik ze naar je opsturen.

    Groet Jos.