Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Te koop: groot pakket mother-ease luiers one size

  • Mirjam Schut

    Ik bied het volgende complete pakket aan:

    27 motherease one size luiers.

    Een van de beste katoenen,voorgevormde luiers!Deze luiers passen door de slim geplaatste (plastic)drukknopen vanaf de geboorte tot aan zindelijkheid.

    15 bijpassende inleggers voor extra absorptie, deze zijn vast te zetten met de drukknopen

    4 motherease airflow overbroekjes maat Small

    4 motherease airflow overbroekjes maat M/L

    3 motherease airflow overbroekjes maat L

    De Air Flow, is een overbroekje van uitstekende kwaliteit, sluit met drukknoopjes aan de zijkanten. De elastische randjes zijn afgezet met een zacht nylon bandje om doorlekken te voorkomen. Het zijn zachte broekjes die zacht blijven in de was. Bovendien zijn de broekjes na het centrifugeren vrijwel droog.

    De broekjes hebben verschillende dessins, waaronder Savanna, Wetlands, Rainforest en 3x zonder print.

    De luiers zijn gebruikt maar in goede staat. De overbroekjes zijn wat donkerder geworden aan de binnenkant maar zien er verder prima uit en werken nog goed.

    Tevens doe ik er 19 fleece inleggers bij. Deze leg je in de luier. Door de inlegger van fleece kun je de evt. ontlasting van je kind er zo uitschudden en houd je je luier goed schoon.

    Een compleet pakket waar u zorgeloos mee kunt luieren vanaf dat uw kindje ongeveer 4 kilo is tot zindelijkheid. Door het gebruik van de drukknoopjes is de luier goed verstelbaar op de juiste maat en ideaal met wassen. Veel katoenen luiers hebben klitteband wat in de was met elkaar in de knoop komt.

    De luiers kosten nieuw 13 euro

    de overbroekjes 13,50

    Doe een goed bod.

    Mail me voor meer informatie.

  • Mirjam Schut

    Volgens mij stond mijn emailadres er niet bij, dus even mijn mailadres: mirjamschut@hotmail.com

    Mail gerust voor meer informatie.

  • Yvette

    Beste Mirjam,

    zijn de luiers nog steeds te koop? En zo ja, wat voor prijs heb je in gedachten?

    Ik hoop van je te horen.

    Vriendelijke groet,

    Yvette

  • erni

    hallo Mirjam,

    zijn de luiers nog te koop?

    mvg.

    erni