Beste ouders/verzorgers van oudere bedplassers. Ik weet wat het is ben nu 25 en heb tot mijn 11de jaar in bed geplast. Eerst gebruikte mijn moeder weggooiluiers die goed bevielen tot dat er een ander merk kwam en die zaten niet lekker/fijn. Toen ik op een avond zonder luier dus in onderbroekje naar bed zou vonden mijn ouders dit goed onder voorbehoud dat ik een plasticbroek erover aan zou doen. De plasticbroek kende ik wel omdat ik er in opgegroeid was dit waren die met drukknopen en deze was een pullup maat M. Die nacht was ik dus weer nat en zo het bed ook die onderbroek had het lang niet kunnen houden. De volgende avond kreeg ik een dubbel katoenen luier omgespeld en toen de plasticbroek toen bleef het bed droog. Deze nieuwe luiers waren voor mijn nieuwe broertje die kort hiervoor geboren was,zo kon ik mooi meeliften in het luier gebruik. De was viel dus ook niet op omdat de plasticbroek binnen gedroogd werd. Zo heb ik dus al die jaren ontspannen kunnen slapen en mijn ouders hebben er nooit een probleem van gemaakt ze steunden mij. Nu heb ik zelf een zoon van 1 jaar en zien wel of het een erfenis gaat worden. Zover mijn relaas hoop wat meer reactie's eigen bevindingen te horen/lezen als steun voor zo veel andere bedplassers. Dus schaam je niet vertel gewoon Gr ANJA