Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bamboe luiers te koop, z.g.a.n.

  • Martine

    Ik heb een pakket wasbare luiers te koop van het merk Tots Bots, echt zo goed als nieuw! We hebben het maar 2 maanden gebruikt. Ik heb Bamboozle en Easyfit:

    Bamboozle:

    De Bamboozle van kwaliteitsmerk Tots Bots is gemaakt van bamboe! De luier sluit met klittenband. Handige inlegdoekjes op de luier houden de billetjes droger en de luier schoner. U spoelt de afbreekbare doekjes inclusief ontlasting zo door het toilet!

    Zachte absorptiekracht

    Deze zijdezachte luier moet u voelen. Bamboe absorbeert 60% beter dan katoen en wordt zonder pesticiden en kunstmest verbouwd. De Bamboozle heeft een perfecte pasvorm en is bijzonder dun.

    Easyfit

    De nieuwste luier van kwaliteitsmerk Tots Bots is een meegroeiluier èn “alles-in-één”luier tegelijkertijd. Hij is op maat te maken door middel van drukknopen op de voorkant van de luier. De bijgeleverde inlegger van bamboe zorgt voor extra absorptie. De binnenzijde is uitvouwbaar zodat de droogtijd verkort wordt.

    De binnenzijde van de Easyfit is gemaakt van bamboe.

    Er zit alles bij in om voor je kindje vanaf geboorte bamboe wasbare luiers te gebruiken. Het bestaat uit:

    15 Bamboozle luiers, ecru maat 1

    2 overbroekjes Tots Rainbow wrap maat 0 (groen en azuurblauw)

    1 overbroekje Tots Rainbow wrap maat 1 (geel)

    1 overbroekje Mother-ease Rikki M (wit)

    5 Tots Bots Easyfit All in One bamboe luiers (wit, groen, blauw, lavendel en geel)

    4 tots bots bamboe inleggers

    2 wasnetten

    1 donkerblauwe luierzak

    6 rollen bio afbreekbare inlegvellen

    Wij hebben nieuw voor dit hele pakket op 9 oktober 2009 452,90 euro betaald. (ik heb de factuur nog) Je bespaart dus veel geld en je hoeft de luiers niet meer van te voren voor te wassen, om ze hun maximale absorptie te laten bereiken!

  • miniputje

    beste martine,

    vraagje: waarom heb je de katoenen luiers maar 2 maanden gebruikt? is het toch niet z'n succes? ik ben nog zo in dubio op ik nu katoenen luiers moet nemen of de gewone?

    bvd grs moniek

  • Daphne

    Hallo Matine,

    Heb je die die tots bots easy fit all in one luiers te koop? Ik heb wel intresse. Wat vraag je voor de luiers?

    Groetjes Daphne

  • geertje00

    het schijnen wel goede luiers te zijn hoor ik, ik ben ook beniewd wat je er voor vraagt…

  • Josineke

    ik heb ook wel interesse maar vraag me ook af waarom je het maar 2 maand hebt gebruikt.

  • geertje00

    heb je ze al verkocht?

  • marijke

    hoi heb jij nog de 5 x Tots Bots Easyfit All in One bamboe en maat 1 overbroek?

    bvd

    voor het antwoorden

    gr Marijke

  • Didde

    Hoi Martine,

    Van welk merk zijn de rollen inlegvellen?

    Groetjes, Didde