Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gratis katoenen luiers

  • fleurkey

    Twee vuilniszakken vol katoenen luiers met toebehoren zoeken een nieuw tehuis. Div. soorten en maten.

    Je kan ze gratis bij ons afhalen, maar weet wel dat het niet de nieuwste meer zijn.

    Ik vraag alleen een vergoeding (winkelprijs) voor de 4 pakken luierinlegvellen van de hema die ik ook nog over heb. Dat heb je als je jongste kindje plotseling bijna zindelijk word!

    je kan me mailen als je belangstelling hebt, maar ik lees niet dagelijks de mail.

    Ik plaats de mail ook op marktplaats ofzo, want ik wil er wel z.s.m. vanaf.

    De zakken kunnen worden afgehaald in Alkmaar of evt. Den Haag.

  • fleurkey

    zijn al vergeven!

  • monique

    hallo heb je de luiers nog ik zou ze graag willen halen in denhaag ik kan ze goed gebruiken bij mijn opleidings tot pedicure groetjes

  • Ron

    Hallo,

    Ik ben totaal niet zindelijk meer , en moet luiers dragen i.v.m mijn lichamelijke handicap / ziekte.

    Maar ik kan echter niet tegen wegwerp inco. luiers i.v.m zeer ernstig luier uitslag.

    Ik draag daarom weer de katoenen oogjes luiers en flanellen luiers met een plasticbroekje.

    Maar ik heb doordat ik dus totaal niet zindelijk meer ben , een ernstig luier te kort, dus ik zal heel heel graag de katoenen luiers willen hebben.

    Ik heb ook door mijn handicap - ziekte een financieel probleem om luiers te kunnen kopen ik heb er ook heel veel nodig dag en nacht.

    U zal mij een heel heel groot plezier doen met de luiers.

    Dus ik hoop dat u mij kunt helpen.

    groet Ron,