Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan mij vertellen hoe ik zelf luiers maak??

  • Petra Jong

    Hallo, mijn naam is Petra Jong en graag zou ik katoenenluiers willen gaan gebruiken maar ik wil ze zelf maken!

    Is er iemand die mij kan vertellen waar en hoe ik moet beginnen, wat voor stoffen ik moet gebuiken en hoe ik de maten aan kan houden?

    Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Petra Jong

  • mamamiranda

    hoi Petra

    Ik ben zelf ook nog maar net begonnen met luiers maken maar ik kan je misschien een paar tips geven:

    Ik heb heel veel aan de yahoo groep luiers maken: je kunt je aanmelden bij:

    http://groups.yahoo.com/group/luiers_maken/

    Hier kun je echt heel veel info vandaan halen. alleen al door in het archief te lezen!!

    Ik ben zelf begonnen door eerst een patroon te bestellen en dan gewoon te beginnen. Je kan bij verschillende mensen patronen bestellen, ik heb zelf het poopockets patroon besteld, dit is een patroon wat geen maten kent (vond ik wel zo handig) kan gewoon van baby tot peuter zeg maar.

    Ik gebruik zelf witte flanel voor de luierbinnenkant en aan de buitenkant een leuk printje. Ik vind zelf flanel lekker zacht maar je kan ook badstof of fleece gebruiken voor de luier.

    Heb je hier wat aan?

    Groetjes Miranda

    Petra Jong schreef:

    >

    > Hallo, mijn naam is Petra Jong en graag zou ik katoenenluiers

    > willen gaan gebruiken maar ik wil ze zelf maken!

    > Is er iemand die mij kan vertellen waar en hoe ik moet

    > beginnen, wat voor stoffen ik moet gebuiken en hoe ik de

    > maten aan kan houden?

    > Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

    > Alvast bedankt.

    > Groetjes Petra Jong

  • Annemiek

    Hoi,

    Miranda meldde het al: je kunt voor tips lid worden van de Yahoogroep.

    Via mij kun je een goed patroon voor een luier bestellen: Poopockets.

    Ook heb ik voor de luiers goed geschikte PUL (als waterdichte laag in alles-in-eenluiers en voor overbroekjes).

    Mail maar als je meer info wilt!

    Annemiek.Petra Jong schreef:

    >

    > Hallo, mijn naam is Petra Jong en graag zou ik katoenenluiers

    > willen gaan gebruiken maar ik wil ze zelf maken!

    > Is er iemand die mij kan vertellen waar en hoe ik moet

    > beginnen, wat voor stoffen ik moet gebuiken en hoe ik de

    > maten aan kan houden?

    > Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

    > Alvast bedankt.

    > Groetjes Petra Jong

  • Zara

    Overal op internet waar ik vragen tegenkom over zelf luiers maken wordt er verwezen naar die yahoo groep. Ik heb me al enige tijd geleden aangemeld maar hoor maar niks. Lijkt wel of die groep de enige manier is om achter de kuntst van het zelf maken van luiers te komen!

  • Maguy

    Geachte mevrouw / Meneer ,

    Ik wil een luier/maandverband bedrijf opstarten in het buitenland. Maar ik heb nog geen idee hoe ik zelf een luier/maandverband moet maken en welke stoffen er voor nodig zijn.Zou u mijn A.U.B kunnen vertellen hoe ik zelf een luier/maandverband moet makken en welke stoffen er voor nodig zijn .En hoe ik aan goedkope spullen kom voor luiers/maandverband .

    Alvast bedankt voor uw begrip.

    Met vriendelijke groeten,

    Maguy