Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WAARSCHUWING

  • simone

    DIT IS EEN WAARSCHUWING!!

    DE WEBMASTER VAN DEZE WEBSITE MISLEID U!!

    LAAT U NIET IN DE LUREN LEGGEN!!

    zIJ BOYCOT MERKEN ALS ZIPPIDYS UIT EIGENBELANG!!DIT IS EEN WAARSCHUWING!!

    DE WEBMASTER VAN DEZE WEBSITE MISLEID U!!

    LAAT U NIET IN DE LUREN LEGGEN!!

    zIJ BOYCOT MERKEN ALS ZIPPIDYS UIT EIGENBELANG!!

    Note van Sophie:

    Hoi Margreet, als je het niet erg vindt heb ik je berichtje even ingekort, er stond namelijk wel 20 keer hetzelfde. Nu is dat nog maar 2 keer, ik denk dat dat ook wel overkomt. Of niet, want ik krijg steeds vaker emails van deelnemers van dit prikbord die aan me vragen of de reklame voor Zippidys, wat mijns inziens echt geen slechte luier is, nou eens kan stoppen. Je was zo goed op weg, je begon onder eigen naam te schrijven en ook eens iets anders behalve je www.katoenenluiers.tk aan te prijzen. Maar helaas is het weer het zelfde oude liedje, je schrijft onder allerlei namen en daarbij prijs je alleen jezelf en je eigen website aan.

    Dit prikbord is er voor iedereen zolang er op een nette manier over elkaar gesproken wordt. En als dat te moeilijk is dan komt er een waarschuwing van de webmaster, in dit geval ben ik dat. Dat hoef je ook aan niemand te vertellen, want iedereen kent me zo langzamerhand wel. En iedereen weet ook dat ik voor niemand werk, geen enkel merk voortrek en informatieve websites heb. Niets nieuws dus.

    Houd je je niet aan de regels van het prikbord, de regels die bovenaan in de FAQ te lezen zijn, dus door startpagina zelf opgesteld, dan kan het in het ergste geval zijn dat je IP-adres in het filter wordt gezet bij startpagina en je dus niet meer vanaf dat IP-adres berichten kunt plaatsen. Dit filteren gaat pas nadat iemand het te bont heeft gemaakt op de prikpagina. Alle berichten die verdwenen zijn heb ik niet gedelete, maar verborgen, dit is een optie. M.a.w. , ze zijn er dus nog steeds en ik kan ze zo weer terugzetten.

    Na de eerste klachten over jouw gedrag hier een tijd geleden heb ik het nog even aangezien, maar vorige week ontving ik weer een klacht en daarmee kon ik me alleen maar verzoenen. De zogenaamde Patricia heb ik het nu over. Het is zoooo duidelijk nep allemaal.

    Lieve Margreet, verman je nou eens en geef eerlijke, goed onderbouwde/bewezen informatie over anderen en andere merken en methodes van luieren en als je het over jezelf en Zippidys wilt hebben, geef dan eens wat uitgebreidere informatie over bijv. de materialen en niet alleen dat jullie de beste zijn (voor elk wat wils) en dat je al meer dan 10 jaar in NL bent. De eerste de beste gaat niet altijd op, iedereen heeft zijn voorkeuren voor weer een andere type luier.

    En je weet dat ik Zippidys best een goede luier vind, maar niet de allerbeste. En dat geldt ook voor andere luiers. Ik heb mijn weg daarin gevonden, net als anderen. Ik heb je ook heel erg veel hulp aangeboden met je luiers en bovendien je adviezen gegeven hoe je een leuke website in elkaar kunt zetten en hoe en waar je dat kunt aanvragen (hoeft niet duur te zijn), maar al wat je doet tot nu toe is van je afbijten.

    Zolang je niet ophoudt met de valse naam praktijken, het andere luiers/overbroekjes de grond intrappen en mij tot aan huis toe benadert kan ik niets voor je doen helaas. En iedereen betaalt voor het onderhouden van een website, het komt niet vanzelf, je moet er moeite voor doen, er tijd en een beetje geld insteken. Is dat nou teveel gevraagd?

    Je hebt al een geweldige vermelding op startkabel katoenen-bipsjes, wat wil je nou nog meer?

    Sophie

  • margreet

    Ach Sophie, over klachten van prikpagina bezoekers gesproken, ondertussen ken ik meer

    mensen die je hetzelfde hebt aangedaan, wat je mij aandoet.

    Je bent niet zo aardig als je jezelf voordoet.

    Het enige wat ik wil is dat ik een eerlijke vermelding krijg bij de andere luiers.

    Op mijn website zijn goede reakties, hij is ook zonder banner te zien en binnenkort met flash elementen erin.

    En wat zou je bezwaar erop zijn een representatieve weergave van het aanbod van katoenen luiers te geven?

    En ook jouw site mag wel eens bij worden gewerkt; je zet nog liever een dead link (Teddy) in het lijstje dan

    mij er tussen te zetten.

    Ik eis dat je me weer normaal behandelt en tot die tijd zal ik het je op deze manier moeten blijven duidelijk

    maken dat dit niet kan!

    gr. Margreet

  • margreet

    Sophie,

    De waarschuwing van simone was niet van mij. Er zijn vele klanten van

    Zippidys die mij willen helpen, die de situatie ook heel raar vinden.

    Ten tweede dat je mij zo publiekelijk te schande maakt,

    geeft ook te denken.

    De mail die ik je prive stuur en heel aardig is en waarin ik dingen

    vraag of uitleg, die beantwoord je niet, maar zet me wel hier voor

    iedereen voor schut.

    Ik wil dat je dit alles weghaalt en normaal reageert, zoals

    ieder ander met zo'n pagina ook zou doen.

    Margreet

  • Mirjam

    Pffff, op deze manier wil ik zippidys niet eens meer gebruiken.

  • Margreet

    Geachte Mirjam,

    Laat je niet misleiden door dergelijke zwartmakerij.

    Er zitten twee kanten aan dit verhaal en ik adviseer je

    je niet te laten indoctrineren door de webmaster.

    Ik acht het van groot belang dat de consument zich

    goed kan orienteren in een doorzichtige markt en alle

    producten kan uitproberen. Op het internet schijnt dit

    helaas niet het geval.

    Ik adviseer eenieder dan ook om je eigen oordeel te vellen

    over Zippidys en andere merken en je oordeel te baseren op

    de luier zelf en niet op de propaganda van de webmaster van

    deze pagina.

    Met vriendelijke groet,

  • Mirjam

    Hallo Margreet,

    Wat ik bedoel is dat ik je site al tijden geleden bekeken heb en dat de luiers er idd goed uitzien, maarrrrrr. Als er op zo'n aggressieve manier reclame voor wordt gemaakt dan hoeft het voor mij niet meer. Snappie ;-)?

    gr Mirjam

  • Margreet

    Inderdaad, Sophie/Mirjam,

    De luiers zijn goed, en het is dan ook de bedoeling dat iedereen

    dit kan ervaren. En aan dergelijke openlijke anti-reclame van jou

    is dan ook geen behoefte.

    Groetjes,

    Margreet

  • Mirjam

    Beste Margreet,

    Ik snap niet waarom je mij nou beschuldigt van anti-reclame. Ik wil je enkel erop wijzen dat een agressieve marketingmethode (te pas en te onpas jouw product in CAPS noemen) alleen maar averechts werkt.

    Jouw vete?, ruzie?, meningsverschil? met Sophie staat daar m.i. buiten.

    Volgens mij mag iedereen hier merken noemen en aanprijzen op een normale manier en dus niet zo overdreven als Simone blijkbaar deed voor Sophie dat inkortte, wat haar goed recht als webmaster is om dit prikbord leesbaar te houden.

    Je beweert geboycot te worden. Als dat werkelijk zo was dan voerden we dit gesprek nu niet, want dan was dit onderwerp al verwijderd voor het er goed en wel op stond.

    Nee Margreet, de enige die hier anti-reclame maakt, ben je zelf door je zo verongelijkt op te stellen.

    Gr Mirjam

  • Margreet

    Mirjam,

    Al voor de waarschuwing van Simone werd ik al geblokkeerd en kon niets

    op de prikpagina zeggen.

    Bovendien wordt Zippidys ook niet genoemd bij de Nederlandse Websites

    van deze pagina.

    Schijnbaar weten ze bij http://katoenen-luiers.startkabel.nl wel

    wat fatsoen is.

    Mensen die evenwichtige informatie zoeken over goede luiers raad ik

    dan ook aan vooral die pagina te bezoeken.

    Groet,

    Margreet

  • Diana

    Ik heb me nu al een hele tijd geergerd aan al die berichten over Zippidys en de boycot hier. En nu moet ik toch echt even reageren hoor …

    Nou Margreet je moet wel hele goede relaties hebben met de eigenaar van de katoenen-luiers.startkabel.nl

    Gezien dat jou site link als enige in BOLD wordt getoond, en dan ook nog met die tekst erbij.

    (Goedkoperen luiers vindt u nergens! en misschien wel de beste katoenen luier van nederland)

    Of het de beste katoenen luier van nederland is, kan ik niet over oordelen aangezien ik ze nog nooit heb gebruikt. Dat ze niet de goedkoopste zijn van nederland kan ik je wel vertellen. De engel luiers zijn namelijk veel goedkoper. Die heb ik namelijk voor 3 euro de stuk gekocht (en het zijn hele goede luiers trouwens – nee, ik maak geen reclame voor ze :-).

    Ik weet niet wat voor een vete je precies hebt met Sophie, maar ik vindt niet dat je dat hier in dit forum hoort uit te vechten.

    En anders laat je het toch gewoon zitten, en blijf je gewoon bij katoenen-luiers.startkabel reklame maken ?!

    Diana