Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Katoenen Up & Go

  • Nynke

    Omdat mijn zoon van bijna 4 jaar ‘s nachts nog niet zindelijk is, ben ik op zoek naar luierbroekjes van katoen. Hij heeft nu Up & Go aan, maar voelt nu dus niet dat hij nat wordt. Een gewone luier is geen optie, want die kan hij niet meer zelf aan doen als hij zelf naar het potje gaat ’s avonds en 's morgens. Als ik hem naar beneden laat komen daarvoor, dan blijft hij heen en weer kleppen. Want dat is natuurlijk veel leuker dan slapen. Wie weet of er zoiets bestaat? En het liefst niet te duur.

    Groetjes Nynke

  • katinka

    voor de beste broekjes ga naar katoenenluiers.tk

  • katinka

    ik bedoel natuurlijk www.katoenenluiers.tk, de beste en de goedkoopste, gaan nooit stuk ook. ik snap niet dat niet meer mensen dat ontdekt hebben. Maar als je hier namen noemt worden ze vaak hilarisch. dus ik zou zeggen probeer het!

  • Nynke

    Hoi Katinka

    Erg bedankt voor je reactie. Ik heb al gekeken en gebeld. Maar helaas, de trainingpants zijn te klein voor een kind van bijna 4 jaar. Nog maar even verder Up & Go-en.

    Groetjes Nynke

  • Sophie

    Hoi Nynke,

    Ze hebben ook trainingspants bij Indi te koop. Ik heb ook eentje van Zippidys, een prachtig broekje hoor, maar die past nu al niet voordat ik hem heb kunnen gebruiken voor mijn dochter (normaal postuur) van nog geen twee. (geldt ook voor de luiers). Voor kleine kindjes dus een optie, maar niet voor ons. Verder is die van Indi erg ruim en zou je daar eentje van kunnen proberen. http://www.katoenenluiers.com brengt veel informatie over allerlei luiersystemen. Ook zou je binnenkort kunnen kijken op Kooshies die in NL verkocht gaan worden. Volgens mij hebben zij ook trainingspants in de collectie. Als je ze emailt op info@littleones.nl krijg je mooi informatiemateriaal met uitgebreide fotovoorbeelden.

    Gr Sophie

  • Sophie

    Ik zag dat de link van Kooshies werkt.

    Voor Up en Go's info:

    http://www.littleones.nl/indexen/index_trainingsbroekjes.htm

    Gr Sophie

  • katinka

    Het is pertinent onjuist wat je over Zippidys zegt. Ze zijn stukken beter dan Indi's of Kooshies en passen altijd perfect dat is mijn ervaring.

  • Sophie

    katinka schreef:

    >

    > Het is pertinent onjuist wat je over Zippidys zegt. Ze zijn

    > stukken beter dan Indi's of Kooshies en passen altijd perfect

    > dat is mijn ervaring.

    ==Inderdaad, ieder zijn of haar ervaring toch? Niets mis mee. Dat heeft niets te maken met juist of onjuist lijkt me. ;-)

    Gr Sophie

  • Marijke

    Hoi

    Het peuterbroekje van Indi is er inderdaad in verschillende maten, de XL is prima voor een 4-jarige. Het is echter niet een trainingspants, maar meer een broekje wat een ongelukje kan opvangen. Dus het peuterbroekje is bedoeld voor een kindje wat al zindelijk is, maar soms nog een ongelukje heeft. Ik heb wel klanten die het peuterbroekje toch gebruiken als trainer, maar dan moet er wel nog een goede inlegger bij in, en dan voldoet het wel.

    Waar ik heel benieuwd naar ben, is of die trainers van Zippidys wel een hele plas opvangen? Hebben die wel de opvangcapaciteit van een luier?

    Gr. Marijke.

  • katinka

    inderdaad hebben de Zippidys de opvangcapaciteit van een luier, maar voor een 4 jarige spreek je niet meer van een luier.