Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

plastic broek bij incontinentie

  • jurre

    Welke plastic broeken zijn er naast die van SGA en die van Maree nog meer (plastic broeken voor incontinenten).

    Zijn plastic eigenlijk wel goed te gebruiken.

    Wie kan me hier een antwoord op geven.

    groetjes Jurre

  • Henrike

    Hoi Jurre,

    Ik ben niet zo thuis in de wereld van incontinentiemateriaal (zeker niet in het niet-wegwerpgebeuren), maar pas zag ik op de site van Carla's Company dat ze daar ook incontinentieproducten hebben, dus misschien kan je daar eens kijken? Ik hoop dat je er wat aan hebt.

    Groeten van Henrike

  • Sophie

    Hoi Jurre,

    Leuk je eens te zien op het prikbord. Ik ben laatst bij Zippidys geweest voor wat luiertjes maatje S voor ons tweede kindje straks in juni. Ik had gezien op de website dat ze ook incontinentie materiaal hebben. Daar heb ik haar eens naar gevraagd en ze heeft het me laten zien. Het zag er allemaal mooi uit, alles in een met klittenbandsluiting. Ze schijnen in Amerika aan de lopende band te worden verkocht aan verpleeghuizen en zelfs een betere business te geven dan de Zippidys luiers.

    Ik heb Zippidys aangespoord om meer informatie omtrent incontinentiemateriaal op de website te zetten, want ik denk echt dat dit een goede keus zou zijn voor velen.

    Je kunt emailen op zippidys@hotmail.com voor meer informatie of eens naar de link gaan die gewoon onder de NL luier websites op katoenenluiers.startpagina.nl staat.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    Gr Sophie