Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wolwikkels

  • karin

    ik heb twee wolwikkeltjes tweede maat in de aanbieding.

    Ik verkoop ze voor 20 gulden per stuk,

    Karin

  • sheila

    Hallo Karin,

    wat moet ik me erbij voorstellen? Zijn die wolwikkels voor over de luier heen?

    Dan ben ik wel geinterreseerd.

    Sheila

  • Sophie

    Hoi Sheila,

    Je kunt op een aantal plaatsen zien hoe het wolwikkel overbroekje eruit ziet. Dat is op mijn website

    http://www.katoenenluiers.net en op een andere

    http://www.vikingluiers.be waar ze nieuw verkocht worden.

    Het is inderdaad een overbroekje dat ikzelf het meest gebruik over de Ekocare luiers voor mijn dochter. Mij bevallen de wolwikkels erg goed en ik kom ze ook steeds vaker tegen bij anderen op het CB. Helaas zijn ze nieuw echt heel erg duur geworden en ben je met een tweedehands beter uit. Die van mij zien er nog steeds uit als nieuw en ze doen het ook nog altijd prima. (zijn niet te koop hoor! gnigni)

    Veel succes

    Sophie

  • sheila

    Hallo Sophie,

    Ik heb bij mijn kids altijd gewone stoffen luiers gebruikt met plastic broekjes. toen mijn zus bij mij in kwam wonen met haar baby heeft zij noppies aangeschaft. Is inmiddels al weer 8 jaar geleden. Nu ben ik 35 weken zwanger en heb haar noppies gekregen in verschillende maten. Zij gebruikte er altijd de ademende overbroekjes bij maar die zijn helaas niet meer te verkrijgen via noppies. Ik heb allerlei babywinkels afgelopen maar ze staan je alleen maar gek aan te kijken als je om zulke luiers en broekjes vraagt.

    Bij de thuiszorgwinkel in leeuwarden heeft mijn moeder kakloe luiers gevonden en ik vroeg haar om van die overbroekjes te kopen. Nu heeft ze de plastic broekjes meegenomen en ik weet dat die hard worden. De thuiszorg winkel hier in lelystad verkoopt het niet.

    Weet jij toevallig een adres in de buurt van lelystad voor ademende overbroekjes?

    Ik heb via internet nu twee proefpakketjes aangevraagd van zippydys en viking. Ik ben beniewd naar wat dat voor luiers zijn. Ik heb de kleinste maat aangevraagd omdat ik daar geen noppies van heb.

    Trouwens. de noppies van mijn zus zijn bij het klittenband aardig versleten dus misschien moet ik er zelf nieuwe klittenband op zetten. Ik vind sowieso dat die luiers snel verslijten. Die ervaring had ik niet met gewoon katoen. (mijn zus had geen droger)

    Groetjes sheila

    Ps, Karin heb jij die wolwikkels nog?

  • karin

    ik heb ze nog hoor,ik heb maatje 1 verkocht aan iemand anders hier en heb nu twee tussenmaatjes te koop.Mijn dochter heeft nu maatje drie aan.Als ze daar uit is dan zijn die straks ook te koop.

    Karin

  • sheila

    Hallo Karin.

    Mijn e-mail is sheila@leijens.tmfweb.nl

    Dan kunnen we adressen wisselen.

    Groetjes sheila

  • Corien Nederveen

    Hoi Karin,

    Heb je nog een wolwikkel in het tweede maatje te koop of ben je uitverkocht?

    Groet,

    Corien