Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gevraagt luiers + overbroekjes, merk?

  • Jeannet

    Mijn zoontje is nu 9 kg en plast nogal veel. Welke luiers en overbroekjes zou ik het beste kunnen hebben?

    Ik heb gehoord dat Bojour broekjes goed bevallen en Eco-care luiers zouden meer vocht opnemen.

    Eco-care's vind ik wel erg duur, heeft iemand deze misschien nog liggen en wil ze kwijt?

    groetjes Jeannet

  • Sophie

    Een vriendin van me heeft gloednieuwe maatje 3 Ekocare luiers. Dat is de grootste maat vanaf een kilo of 12 denk ik. Ik zal haar op jouw vraag attenderen. Ze heeft me eens verteld dat ze deze luiers kwijt wil. Gr Sophie

  • Jeannet

    Dank je wel. Ze zijn dan nu nog iets aan de grote kant, maar daar groeit hij wel in :-)

    groetjes

    Jeannet

  • karin

    Hoi,ik heb alle maten nog liggen,drie is nieuw,twee weinig gebruikt en een wat meer.

    Ik wil ze evntueeel wel kwijt,ligt aan de prijs want ze zijn inderdaad duur.

    mail me anders prive: karja@wanadoo.nl

    Karin

  • Astrid

    Hallo Karin,

    Ik ben geinteresseerd in de luiers die je te koop hebt. Ik heb zelf al 12 stuks

    maat 2. Mijn interesse gaat dus primair uit naar de maten 1 en 3.

    Zou je me willen laten weten wat je vraagprijs is? Ik meen dat de nieuwprijs

    van de Eco luier zo rond de 35 - 36 gulden ligt. Vanavond weet ik daar meer

    over. Ik hoor graag van je. Bvd, Astrid van Halteren-Noordhoek