Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goede plastic (over)broeken gezocht

  • Henk

    Hoi Tante pollewop

    Sorry Hoor Niet zo “aangebrand” heb het NU wel begrepen. t'is toch algemeen bekend dat mannen niet zo goed kunnen luisteren maar het is nu wel geland.

    Weet niet hoe oud jij bent? maar had jij dit “probleem” vroeger niet. Zo niet vanaf welk jaar is het volgens jou dan fout gegaan,en welk merk en soort droeg jij toen dan.

    Of heb jij voor je gevoel nog nooit een goede plastic broek aan gehad.

    Weet ook niet of jij van Math wat gelezen hebt maar die had volgens mij het zelfde probleem. Die had dus weer 2 andere leveranciers waar hij tevreden mee was.

    Maar hij is ook weer een man en speelt geen voetbal vanwege zijn lichamelijke beperkingen. O.a zijn ene been is 6cm dunner dan de ander,dus met een pullup komt hij ook niet weg

    Jij hebt nog nooit lekkage gehad in je drukknoop plastic broeken,maar lees je dan van Jos dat zijn moeder al na één nacht met een molnyke plastic broek waar dus de drukkers van los gingen wel een nat bed had. Dus de volgende avond gewoon weer een pullup aan kreeg.

    Ben jij ook toen de wegwerp op de markt kwam gelijk hier mee begonnen voor dag en nacht.

    Alleen door schade en schande wijs geworden ben je s'nachts weer over gegaan naar het vertrouwde katoen.

    Loop je (of heb jij verder ook nog) tegen problemen aan met het 24/7 incontinent/nat zijn? Zo zeg je dat jij nog voetbalt,douche je daar gewoon met de andere team leden.

    Sorry,maar als je er verder niet op in wilt gaan even goeie "vrienden.

    Henk

  • Tante Pollewop

    Nou ja, ik vind het gewoon een beetje irritant als ik dingen die ik voor mijn gevoel al heel zorgvuldig heb uitgelegd totaal niet over lijken te komen.

    Ik heb dat vooral vaak met email: dat mensen vaak alleen maar de allereerste regel lijken te lezen en alleen daar maar op reageren.

    En helemaal hiervoor, omdat ik er overal op dezelfde manier tegenaan loop.

    Ik had dit probleem vroeger niet, nee. Die broekjes die ik me als kind herinner waren prima (meestal die van de HEMA). Daarna (vanaf puberteit) heb ik een tijd wegwerpmateriaal gedragen, vaak met SGA broeken. Die waren wel van veel beter plastic, tot ongeveer tien jaar geleden. Sinds die tijd lijkt het wel alsof alle plastic broeken langzaam maar zeker steeds slechter worden.

    Ik heb dus zeker wel goeie plastic broeken gehad, maar het is wel een jaar of acht tot tien geleden.

    Maar welk jaar het fout weet ik niet. Ik weet alleen dat die in mijn kindertijd OK waren, en daarna werd het veel slechter. Maar het lijkt soms ook alsof die voor kleine kinderen wel goed zijn - zoals bij Hartkamp - terwijl de volwassenen die Hygia-wanprodukten aangesmeerd krijgen.

    Maar het is ook zeker zo dat wat er voor volwassenen te koop is alsmaar slechter wordt (lees: glimmender, schuurpapier-achtiger, doorzichtiger).

    Ik heb dat van Nath nog niet gelezen. Ik heb die topics een beetje doorgebladerd maar eerlijk gezegd vind ik een flink deel van die berichten nogal typisch (niet zozeer die van hem hoor). Dus.

    Wegwerp is er mijn hele leven al geweest, en ik gebruik het ook vaak genoeg. Maar 's nachts is katoen gewoon beter. En bovendien gebruik ik ook bij wegwerpluiers plastic broeken.

    Re. losschietende drukkers: ik denk dat als de drukkers losschieten, dat je 'm dan een paar maten te klein hebt gekocht. Ik heb daar nooit last van.

    Zowiezo heb ik het idee dat veel mensen die dingen veel te strak dragen. Als ik bv naar die foto's van Suprima broeken kijk krijg ik het Spaans benauwd! Een plastic broek moet juist goed ruim zitten.

    Het is geen gezicht, maar daarom draag je ze ook niet.

    Alleen met inlegluiers moet het wat nauwer aansluiten maar ook daarover kun je dan beter een romper oid dragen om het aan te laten sluiten.

    Ik ben overigens niet 24/7 inco, maar 's nachts altijd en overdag periodiek.

    Die vraag over douchen bij voetbal snap ik niet zo: waarom zou ik niet met de andere meiden samen douchen? Dat doet iedereen toch! En als er één plek is waar men geen luiers oid nodig heeft, dan is het wel onder de douche :)

    Als ik overdag last heb dan speel / train ik niet, dat rent gewoon niet lekker.

    Dus. :)

  • Henk

    Hoi Tante pollewop

    Je zegt zelf al als ik overdag last heb speel/train ik niet,dat rent gewoon niet lekker. Dit was dus wat ik bedoelde met het douchen met het team.

    Nam aan dat jij niet in het openbaar in de kleedkamer jou luier en plastic broek uit deed en na het douchen weer aan deed. Het team weet er dus niets van?

    S'nachts altijd en overdag periodiek,betekend dit dat je overdag wel altijd een luier draagt voor het geval dat?

    In wat voor nachtelijk luierpakket kun jij het tot de ochtend redden. Zelf heb ik nu 7 moltons om,maar als je Jos moet geloven draagt hij 20 moltons en die zijn dan ook allemaal nat.

    en katoenen luier houd beter droog s'nachts zeg je,wat vind jij fijner als het op draagcomfort aankomt als de luier nat is.

    Bedoel te zeggen dat:een wegwerpluier heeft een drooghoud laagje en katoen niet dus een natte luier op de huid. Loop je als jij uit bed bent langer in die natte luier of gaat hij gelijk in de emmer. Vind het zelf niet zo'n probleem dus ontbijt regelmatig in een natte luier.

    Een ruime plastic broek is geen gezicht zeg je,nou ik wel moet er ook niet aan denken als ik die “dwangbuis” plastic broeken zie. In ruimte is te leven zeg ik altijd maar,en wat Math ook zei er kan ook lucht in zo'n ruime broek is prettiger voor de huid.

    He heb jou reactie op Anja ook gelezen,denk dat ze het niet zo bedoeld heeft om jullie groep te krenken. Jij zegt zelf al dat je blij bent dat jij niet eerder geboren bent. T'is nu normaal dat er lesbie's en homo's zijn en ik denk dat Anja er op doelt dat hoe daar vroeger tegenaan gekeken werd als een “taboe” dat het met het graag dragen van een luier en plastic broek als het niet nodig is het zelfde is. Dat dit in de toekomst ook als “normaal” gezien gaat worden.

    Want jij zal het ook niet makkelijk gehad hebben toen je uit de kast kwam. Toen stonden ze ook niet te juichen. Deed mijn vrouw ook niet toen ik haar bekende een DLer te zijn. Past gewoon niet in het stramien van ons dagelijks leven,dan zit er gewoon een steekje los denken ze dan.

    Ga nu weer geluierd naast haar liggen en hoop dat ik het droog houd.

    Groet Henk

  • Tante Pollewop

    Nee hoor, niemand heeft er moeilijk over gedaan dat ik niet op jongens viel. Gelukkig niet.

  • Henk

    Hoi Tante pollewop

    Bedankt voor deze reactie. Snap niet dat je uberhaupt de tijd gevonden en gemaakt hebt om dit “kattebelletje” te plaatsen.

    Wat heb ik hier nu aan. Reageer dan niet?

    Groet Henk

  • Henk

    Hoi Tante Pollewop

    Na een lange stilte dacht ik laat ik het nog weer eens proberen.

    Heb nog eens wat rond gekeken op internet en kwam daar hele goede reactie's tegen over de plastic broeken met drukkers van Cuddlz Schop.

    Ze kosten 9.52 dollar en hebben ze in 4 maten. M,L,XL en XXL.

    Hoop dat jij dit een keer leest en dat dit jou goede plastic broeken zijn.

    Groet Henk.