Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

HEEEELP geen strikslips meer

  • Cedric

    heej mamas wie kan mij helpen, ik was vriijdag door mn laatse strikslips heen, helemaal versleten, dan gaan de strikken afscheuren e.d. en is het tijd voor nieuwe,

    MAARRRRR, ze verkopen ze dus niet meer!

    bioj hema en prenatal geweest, uit assortiment gehaald, snik, want ‘'die gebruikt toch niemand meer’' volgens de winkelmedewerkers…

    wie weet waat ik nog strikslips kan krijgen dringend dringend, anders wordt het duur bestellen via internet maree incontinentiesite 20 voor iets van 7,50 En iets van 4,50 verzenden pfffff

    heb nu met tegenzin even een pak papieren maar wil gewoon weer katoen hoor,!

    ik hoop wat te horen, groetjes van Karin

    ik ben mama van Nathan 6 jaar en Isha 1,5,

  • marie

    Hallo

    Zelf vond ik strikslips ondingen. Ik gebruikte liever ademende nylon overbroekjes. Wellicht kun je - tweedehands - aanschaffen?

    succes

  • Cedric

    gelukkig via de aporheek zijn strikslips te bestellen,

  • Mama...

    Dag Karin, nou jij ook al tegen het feit aangelopen…geen strikslips meer. Heb zelfs de HEMA al een mail gestuurd. “Nee, mevrouw, sorrie, uit het assortiment” En vandaag ontdekte ik dat de inlegvelletjes dus ook al verdwenen zijn…Ik heb zelf onze jongste dochter gedeeltelijk in katoen, zowiezo tijdens de nacht in wegwerp…Maar nu het materiaal lastig te krijgen is, overweeg ik bijna om helemaal over te stappen op wegwerp. Ook omdat de luiers naar het kdv gebracht kunnen worden…Oudste is bijna vijf, jongste (de luieraar) bijna anderhalf…Om nou duur inlegvelletjes en strikslips te gaan kopen via internet…vind ik ook weer zoiets…Lastig…want eigenlijk het liefst wil ik jongste steeds in katoen hebben…Nou, wie weet komt de oplossing? Groeten “Mama…”

  • Karin

    hee mama, had je al gelezen dat je de strikslips bij de apotheek kan ebstellen, geen moeite, geen verzendkosten, 7,40 voor 20 stuks,

    ze bestellen het bij de groothandel voor je, en ik gebruik altijd katoen, ook naar het KDV! dat moeten ze gweoon doen, krijgt ie van jou

  • Mama

    Hallo Karin,

    Dat had ik nog niet gelezen. Ik ga het bij apotheek vragen. Heb je misschien ook wat meer informatie erover, dat zal het bestellen vergemakkelijken. Ik probeer zoveel mogelijk katoen te gebruiken, breng jongste in katoen naar kdv. (Ze is wel bijna anderhalf, passen die strikslips dan nog wel?……)

    Nu nog inlegvelletjes zien te scoren ergens…

    Bedankt voor reactie, groeten Mama

  • sylvia kievit

    hoi

    die inlegvellen kan je wel bij mij kopen:-)

    heb nog dacht ik 2 doosjes over

    gr sylvia

  • Mama

    Hoi Sylvia,

    Wat zijn de kosten?…vellen + porto?

    Groeten Mamasylvia kievit schreef:

    >

    > hoi

    > die inlegvellen kan je wel bij mij kopen:-)

    > heb nog dacht ik 2 doosjes over

    > gr sylvia

  • sylvia kievit

    reageer maar even prive.

    kievitsm@kabelfoon.nl

    heb trouwens nog heel veel op marktplaats staan.

    luiers intypen in zoekveldje en dan naar woonplaats Maassluis zoeken.

    kan haast niet missen.

    gr sylviaMama schreef:

    >

    > Hoi Sylvia,

    > Wat zijn de kosten?…vellen + porto?

    > Groeten Mamasylvia kievit schreef:

    > >

    > > hoi

    > > die inlegvellen kan je wel bij mij kopen:-)

    > > heb nog dacht ik 2 doosjes over

    > > gr sylvia

  • Bibi

    Inlegvelletjes zijn volgens mij nog te bestellen via Babywalz.