Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

luierpatroon

  • Catharina

    We zijn op zoek naar een goed patroon van voorgevormde luiers. Wie kan ons daarmee helpen?

  • Sophie

    Hoi Catharina,

    Er zijn heel wat patronen in de omloop, ga eens een kijkje nemen bij de yahoogroup waar zelf voorgevormde katoenen luiers worden gemaakt. Je kunt hier ook terecht voor het samen bestellen (coop) van leuke stoffen/gekleurd klittenband/goed elastiek uit het buitenland en ervaringen en vragen delen.

    Het adres is:

    http://groups.yahoo.com/group/luiers_maken

    Echt een aanrader!

    Gr en succes Sophie

  • Jolanda

    Sophie,

    Even een vraagje over de Yahoogroup luiers maken. Ik heb mij aangemeld als lid, maar kan niet de messages bekijken. Zou jij dat weten?

    Jolanda

  • Sophie

    Hoi Jolanda,

    Als het goed is krijg je een voorstellijstje toegestuurd, zodra dat terug is bij de lijst beheerder heb je toegang tot de berichten en kun je zelf emailtjes sturen en ontvangen.

    Gr Sophie

  • Annemiek

    Het luierpatroon van Poopockets heb ik in huis en in het nederlands vertaald. Het is een niet al te moeilijk te maken luier. Twee maten: tot 4 kg en daarboven.

    Ook voor stoffen om de luiers te maken kan je bij mij terecht: zowel gecoate dralon (kookvast en waterdicht) voor de buitenlaag als je een all-in-one wilt maken als voor overbroekjes als voor drooghoudstof (de laag die tegen de huid komt) en vulmateriaal (voor de absorptie).

    Mail me maar even als je meer wilt weten.

    Annemiek.